Κριτήριο δεν μπορεί να αποτελεί ο διορισμός κάποιου υπαλλήλου μέσω ΑΣΕΠ, διότι πολύ απλά υπάρχουν χιλιάδες παλαιοί υπάλληλοι, που διορίστηκαν όταν δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ ούτε καν σαν ιδέα. Εξάλλου κάποιος που αξιολογήθηκε και διορίσθηκε μέσω ΑΣΕΠ, με γραπτές ή όχι εξετάσεις, αυτόματα είναι και καλός υπάλληλος; Το θεωρείτε αδύνατο να μπήκε με αξιοκρατικά κριτήρια και στην συνέχεια να αποτελεί μοντέλο τεμπελιάς και αδιαφορίας;;;
Θα μείνω στα λόγια του Δημοτικού Αστυνόμου, δυστυχώς ή ευτυχώς την αξιολόγηση θα πρέπει να την κάνει ο Προϊστάμενος, που αφενός μπορεί να μην ξέρει καν ποιός είσαι και αφετέρου να σε χαντακώσει γιατί απλά δεν είσαι του γούστου του. Φυσικά υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις, δυστυχώς όμως είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας...
Σε αυτό που πρέπει να δώσετε βάση, είναι εάν στις θέσεις Προϊσταμένων είναι άτομα που διαθέτουν τα προσόντα και δεν αναφέρομαι στα τυπικά (πτυχία κλπ), μπορεί κάποιος να έχει ένα τοίχο διπλώματα και να μην μπορεί να διοικήσει...
Εξάλλου, πάρτε το χαμπάρι αυτοί που έχουν και την πίτα και το μαχαίρι είναι οι πολιτικοί προϊστάμενοι. Αυτοί αποφασίζουν, πιέζουν, μεταθέτουν, μετακινούν, ορίζουν προϊστάμενους (χωρίς καν υπηρεσιακό) και απαιτούν σύμφωνα με τα ρουσφέτια που θέλουν αν κάνουν. Εκτός εάν θέλετε να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας.
Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω κάτι που βιώνω καθημερινά. Ανήκω στην κατηγορία ΠΕ, παρόλα αυτά στην εργασία μου, έχω πολλούς ΔΕ που ενδιαφέρονται, έχουν γνώσεις και την στόφα Προϊσταμένου και άλλους τόσους ΠΕ με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, που θεωρούν ότι επειδή τα έχουν δεν χρειάζεται να κάνουν οτιδήποτε άλλο.
Η αξιολόγηση είναι σημαντική, το ποιός θα την κάνει όμως είναι ακόμη σημαντικότερο και κυρίως με τι κριτήρια.
Κριτήριο δεν μπορεί να αποτελεί ο διορισμός κάποιου υπαλλήλου μέσω ΑΣΕΠ, διότι πολύ απλά υπάρχουν χιλιάδες παλαιοί υπάλληλοι, που διορίστηκαν όταν δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ ούτε καν σαν ιδέα. Εξάλλου κάποιος που αξιολογήθηκε και διορίσθηκε μέσω ΑΣΕΠ, με γραπτές ή όχι εξετάσεις, αυτόματα είναι και καλός υπάλληλος; Το θεωρείτε αδύνατο να μπήκε με αξιοκρατικά κριτήρια και στην συνέχεια να αποτελεί μοντέλο τεμπελιάς και αδιαφορίας;;; Θα μείνω στα λόγια του Δημοτικού Αστυνόμου, δυστυχώς ή ευτυχώς την αξιολόγηση θα πρέπει να την κάνει ο Προϊστάμενος, που αφενός μπορεί να μην ξέρει καν ποιός είσαι και αφετέρου να σε χαντακώσει γιατί απλά δεν είσαι του γούστου του. Φυσικά υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις, δυστυχώς όμως είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας... Σε αυτό που πρέπει να δώσετε βάση, είναι εάν στις θέσεις Προϊσταμένων είναι άτομα που διαθέτουν τα προσόντα και δεν αναφέρομαι στα τυπικά (πτυχία κλπ), μπορεί κάποιος να έχει ένα τοίχο διπλώματα και να μην μπορεί να διοικήσει... Εξάλλου, πάρτε το χαμπάρι αυτοί που έχουν και την πίτα και το μαχαίρι είναι οι πολιτικοί προϊστάμενοι. Αυτοί αποφασίζουν, πιέζουν, μεταθέτουν, μετακινούν, ορίζουν προϊστάμενους (χωρίς καν υπηρεσιακό) και απαιτούν σύμφωνα με τα ρουσφέτια που θέλουν αν κάνουν. Εκτός εάν θέλετε να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω κάτι που βιώνω καθημερινά. Ανήκω στην κατηγορία ΠΕ, παρόλα αυτά στην εργασία μου, έχω πολλούς ΔΕ που ενδιαφέρονται, έχουν γνώσεις και την στόφα Προϊσταμένου και άλλους τόσους ΠΕ με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, που θεωρούν ότι επειδή τα έχουν δεν χρειάζεται να κάνουν οτιδήποτε άλλο. Η αξιολόγηση είναι σημαντική, το ποιός θα την κάνει όμως είναι ακόμη σημαντικότερο και κυρίως με τι κριτήρια.