Η κρίση υφισταμένων από τον προϊστάμενο μόνο είναι υποκειμενική και πολλές φορές λανθασμένη, ειδικότερα όταν έχουμε να κρίνουμε άβουλους υπαλλήλους που εκτελούν χωρίς αντίρρηση όλες τις αποφάσεις σύννομες ή όχι (άριστη βαθμολόγηση) και υάλλήλους με κρίση και διάθεση να υποδείξουν στον προϊστάμενο το λάθος ή μη σύννομο που πολλές φορές οδηγούν σε συγκρούσεις (παρόλα αυτά λαμβάνουν αρνητική βαθμολόγηση). Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις υποκειμενικές συμπάθειες ή αντιπάθειες καθώς επίσης και τον "κομματικό παράγοντα".
Η αξιολόγηση να γίνεται από τουλάχιστον τριμελή ομάδα πάνω σε αυστηρά αντικειμενικά κριτήρια και να υπάρχει υποχρεωτική ενημέρωση και δυνατότητα έκφρασης της γνώμης και επαναξιολόγησης από άλλη επιτροπή, του αξιολογούμενου σε περίπτωση διαφωνίας. Γενικά να υπάρχει ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η κρίση υφισταμένων από τον προϊστάμενο μόνο είναι υποκειμενική και πολλές φορές λανθασμένη, ειδικότερα όταν έχουμε να κρίνουμε άβουλους υπαλλήλους που εκτελούν χωρίς αντίρρηση όλες τις αποφάσεις σύννομες ή όχι (άριστη βαθμολόγηση) και υάλλήλους με κρίση και διάθεση να υποδείξουν στον προϊστάμενο το λάθος ή μη σύννομο που πολλές φορές οδηγούν σε συγκρούσεις (παρόλα αυτά λαμβάνουν αρνητική βαθμολόγηση). Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις υποκειμενικές συμπάθειες ή αντιπάθειες καθώς επίσης και τον "κομματικό παράγοντα". Η αξιολόγηση να γίνεται από τουλάχιστον τριμελή ομάδα πάνω σε αυστηρά αντικειμενικά κριτήρια και να υπάρχει υποχρεωτική ενημέρωση και δυνατότητα έκφρασης της γνώμης και επαναξιολόγησης από άλλη επιτροπή, του αξιολογούμενου σε περίπτωση διαφωνίας. Γενικά να υπάρχει ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ