Μια και η αξιολόγηση έχει ως σκοπό της και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη γιατί να μην αξιολογεί κ ο πολίτης;
Δομημένα ερωτηματολόγια με βαθμολογηση να δίνονται προς συμπλήρωση στο τέλος κάθε πράξης. Να συμπληρώνεται το ονοματεπώνυμο υπαλλήλου που εξυπηρέτησε καθώς και η υπηρεσία που ανήκει. Ο πολίτης να κρίνει το βαθμό εξυπηρέτησης χωρις να εμπλέκεται μόνο ο κομματικά εώς σήμερα διορισμενος προϊστάμενος ´αξιολογητης´ ο οποίος δεν βλέπω να αλλάζει .... Ή να ´´αξιολογειταί´ απο κομματικούς συνήθως συναδελφους του!!!
Αυτό θα δίνει κίνητρο τόσο στον υπάλληλο όσο και στην συγκεκριμένη υπηρεσία να εκτελεί με συνέπεια και αφοσίωση - επιμέλεια το καθήκον του/της και να βαθμολογειται κ σαν ομάδα, ένα επιπλέον κίνητρο για να διατηρεί ο κάθε προϊστάμενος σωστές κ τιμιες ισσοροποιες και να είναι δίκαιος γιατί θ ´´αξιολογειταί´ κ αυτός.
Η διαμαρτυρία απλών εργαζομένων για τον τροπο λειτουργίας προϊσταμένων θα παίζει καποιονρολο στην αξιολόγηση τους?
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Νίκος
Μια και η αξιολόγηση έχει ως σκοπό της και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη γιατί να μην αξιολογεί κ ο πολίτης; Δομημένα ερωτηματολόγια με βαθμολογηση να δίνονται προς συμπλήρωση στο τέλος κάθε πράξης. Να συμπληρώνεται το ονοματεπώνυμο υπαλλήλου που εξυπηρέτησε καθώς και η υπηρεσία που ανήκει. Ο πολίτης να κρίνει το βαθμό εξυπηρέτησης χωρις να εμπλέκεται μόνο ο κομματικά εώς σήμερα διορισμενος προϊστάμενος ´αξιολογητης´ ο οποίος δεν βλέπω να αλλάζει .... Ή να ´´αξιολογειταί´ απο κομματικούς συνήθως συναδελφους του!!! Αυτό θα δίνει κίνητρο τόσο στον υπάλληλο όσο και στην συγκεκριμένη υπηρεσία να εκτελεί με συνέπεια και αφοσίωση - επιμέλεια το καθήκον του/της και να βαθμολογειται κ σαν ομάδα, ένα επιπλέον κίνητρο για να διατηρεί ο κάθε προϊστάμενος σωστές κ τιμιες ισσοροποιες και να είναι δίκαιος γιατί θ ´´αξιολογειταί´ κ αυτός. Η διαμαρτυρία απλών εργαζομένων για τον τροπο λειτουργίας προϊσταμένων θα παίζει καποιονρολο στην αξιολόγηση τους? Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Νίκος