Να γίνει αξιολόγηση των υπαλλήλων, για ποιό αντικείμενο? Για ένα αντικείμενο του δημοσίου που φθίνει συνεχώς, ή που μεταβιβάζεται
("ξεπουλιέται") απο το δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα? Η αξιολόγηση προυποθέτει να υπάρχει πρώτα το "job description". Σε λίγο καιρό, λόγω σημαντικής συρρίκνωσης του αντικειμένου του δημοσίου, θα μείνει μόνο το job και θα έχει χαθεί το "description". Και στο τέλος θα χάσεις και το "job" γιατί απλά ήσουν περιττός, αφού δεν υπήρχε το "description" και δεν είχες αντικείμενο. Το κράτος δεν δίνει προτεραιότητα στο να αναβαθμίσει και να επιμορφώσει τους υπαλλήλους του. Αντίθετα, τους υποβαθμίζει κρατώντας τους έξω απο σεμινάρια επιμόρφωσης, και μακριά απο νέες τεχνολογίες και ιδέες. Η κατάσταση στο Δημόσιο σήμερα είναι τραγική. Και να θέλει κάποιος να παράγει έργο σήμερα στο Δημόσιο, δεν μπορεί. Έστω και ένα έγγραφο να γράψει. Δεν μπορεί να το κάνει..γιατί απλά δεν υπάρχει χαρτί Α4 για να τυπώσει στις περισσότερες υπηρεσίες.. Αυτή είναι η σημερινή υλικοτεχνική υποδομή και δυστυχώς η κατάντια αυτού του δημόσιου τομέα. Το παράδειγμα περιέχει στοιχεία γλαφυρότητας, αλλά και μεγάλη δόση αλήθειας. Και μετά μιλάμε να αξιολογήσουμε αυτούς τους υπαλλήλους..
Κλείνοντας καλώ όλους τους συναδέλφους του Δημοσίου που ανήκουμε στη γενιά του ΑΣΕΠ. Διοριστίκαμε με άλλες ιδέες, άλλα μυαλά, διαφορετική κουλτούρα και άλλη νοοτροπία. Δεν θα το βάλουμε κάτω. θα αγωνιστούμε για τα δικαιώματά μας. Ο ενας = κανένας. Οι λίγοι μπορούν να γίνουν πολλοί. Και οι πολλοί μπορούν να κάνουν μια επανάσταση. Ας είμαστε παρόντες και έτοιμοι για πόλεμο. Αλλά για πόλεμο ιδεών, αμφισβήτησης και έντονης κριτικής σε αυτούς που μας υποβαθμίζουν και μας θερωρούν "πιόνια" τους. Δεν θα τους "περάσει".
Να γίνει αξιολόγηση των υπαλλήλων, για ποιό αντικείμενο? Για ένα αντικείμενο του δημοσίου που φθίνει συνεχώς, ή που μεταβιβάζεται ("ξεπουλιέται") απο το δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα? Η αξιολόγηση προυποθέτει να υπάρχει πρώτα το "job description". Σε λίγο καιρό, λόγω σημαντικής συρρίκνωσης του αντικειμένου του δημοσίου, θα μείνει μόνο το job και θα έχει χαθεί το "description". Και στο τέλος θα χάσεις και το "job" γιατί απλά ήσουν περιττός, αφού δεν υπήρχε το "description" και δεν είχες αντικείμενο. Το κράτος δεν δίνει προτεραιότητα στο να αναβαθμίσει και να επιμορφώσει τους υπαλλήλους του. Αντίθετα, τους υποβαθμίζει κρατώντας τους έξω απο σεμινάρια επιμόρφωσης, και μακριά απο νέες τεχνολογίες και ιδέες. Η κατάσταση στο Δημόσιο σήμερα είναι τραγική. Και να θέλει κάποιος να παράγει έργο σήμερα στο Δημόσιο, δεν μπορεί. Έστω και ένα έγγραφο να γράψει. Δεν μπορεί να το κάνει..γιατί απλά δεν υπάρχει χαρτί Α4 για να τυπώσει στις περισσότερες υπηρεσίες.. Αυτή είναι η σημερινή υλικοτεχνική υποδομή και δυστυχώς η κατάντια αυτού του δημόσιου τομέα. Το παράδειγμα περιέχει στοιχεία γλαφυρότητας, αλλά και μεγάλη δόση αλήθειας. Και μετά μιλάμε να αξιολογήσουμε αυτούς τους υπαλλήλους.. Κλείνοντας καλώ όλους τους συναδέλφους του Δημοσίου που ανήκουμε στη γενιά του ΑΣΕΠ. Διοριστίκαμε με άλλες ιδέες, άλλα μυαλά, διαφορετική κουλτούρα και άλλη νοοτροπία. Δεν θα το βάλουμε κάτω. θα αγωνιστούμε για τα δικαιώματά μας. Ο ενας = κανένας. Οι λίγοι μπορούν να γίνουν πολλοί. Και οι πολλοί μπορούν να κάνουν μια επανάσταση. Ας είμαστε παρόντες και έτοιμοι για πόλεμο. Αλλά για πόλεμο ιδεών, αμφισβήτησης και έντονης κριτικής σε αυτούς που μας υποβαθμίζουν και μας θερωρούν "πιόνια" τους. Δεν θα τους "περάσει".