Υπάρχουν δύο λόγοι για να αξιολογηθεί κάποιος :
1) για να κριθεί αν πρέπει να προαχθεί
2) για να κριθεί αν πρέπει να κατέλθει ιεραχικά ή ακόμη και να απολυθεί
Για τον πρώτο λόγο όλοι πρέπει να κριθούν, ανεξάρτητα από τον τρόπο διορισμού τους αφού δεν πρέπει να αποκλειστεί κανείς ικανός από όσους σήμερα διαθέτει η κρατική μηχανή.
Για τον δεύτερο λόγο και κυρίως αν ο σκοπός είναι η απόλυση (ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Ε.) , είναι τουλάχιστο άδικο αν όχι ανήθικο να μπουν στον ίδιο παρονομαστή υπάλληλοι που διορίσθηκαν μέσω ΑΣΕΠ και κρίθηκαν κατά την πρόσλήψή τους (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ) με υπαλλήλους που διορίσθηκαν με διαδικασίες ... απευθείας.
Τέλος η έως τώρα εμπειρία κρίσεων δημιουργεί την αρνητική στάση των υπαλλήλων και μάλιστα όταν σήμερα δεν κρίνεται το ποιος θα προαχθεί αλλά ποιος θα απολυθεί....
Υπάρχουν δύο λόγοι για να αξιολογηθεί κάποιος : 1) για να κριθεί αν πρέπει να προαχθεί 2) για να κριθεί αν πρέπει να κατέλθει ιεραχικά ή ακόμη και να απολυθεί Για τον πρώτο λόγο όλοι πρέπει να κριθούν, ανεξάρτητα από τον τρόπο διορισμού τους αφού δεν πρέπει να αποκλειστεί κανείς ικανός από όσους σήμερα διαθέτει η κρατική μηχανή. Για τον δεύτερο λόγο και κυρίως αν ο σκοπός είναι η απόλυση (ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Ε.) , είναι τουλάχιστο άδικο αν όχι ανήθικο να μπουν στον ίδιο παρονομαστή υπάλληλοι που διορίσθηκαν μέσω ΑΣΕΠ και κρίθηκαν κατά την πρόσλήψή τους (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ) με υπαλλήλους που διορίσθηκαν με διαδικασίες ... απευθείας. Τέλος η έως τώρα εμπειρία κρίσεων δημιουργεί την αρνητική στάση των υπαλλήλων και μάλιστα όταν σήμερα δεν κρίνεται το ποιος θα προαχθεί αλλά ποιος θα απολυθεί....