Όσοι διορίστηκαν μέσω Α Σ Ε Π με γραπτούς διαγωνισμούς
α)αξιολογήθηκαν ως προς το γνωστικό αντικείμενο και κρίθηκαν ως άριστοι στο ξεκίνημα της καριέρας τους.Βεβαίως και να αξιολογηθεί η μετέπειτα πορεία τους ( για εκπαιδευτικούς ενδεικτικά:σεμινάρια ,επιμορφώσεις,ανάληψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ)
β)οι εξετάσεις είναι ανοικτές σε όλους όσους έχουν τα τυπικά προσόντα και οι διαδικασία απόλυτα διαφανής.
γ)η βαθμολόγηση των γραπτών είναι αντικειμενική καθώς υπάρχει η ανωνυμία του γραπτού-δηλ σε απλά ελληνικά ΄΄μέσον΄΄δε χωράει-.
δ)πουθενά στην απογαφή των δ.υ δεν αναφερόταν ο τρόπος διορισμού.Για στατιστικούς έστω,λόγους δεν υπάρχει η επιστημονική περιέργεια να μελετήσουν οι αρμόδιοι όχι μόνο πόσοι αλλά κυρίως Π Ω Σ διορίστηκαν;
Εάν δε ληφθεί υπόψιν το κρίτηριο αυτό(διορισμός μέσω ΑΣΕΠ) κατά την αξιολόγηση η αδικία θα είναι καταφανής ,ενώ το κράτος θα καταργήσει το θεσμό του ΑΣΕΠ που το ίδιο-πολύ σωστά-διαφημίζει.
Ευχαριστώ.
Όσοι διορίστηκαν μέσω Α Σ Ε Π με γραπτούς διαγωνισμούς α)αξιολογήθηκαν ως προς το γνωστικό αντικείμενο και κρίθηκαν ως άριστοι στο ξεκίνημα της καριέρας τους.Βεβαίως και να αξιολογηθεί η μετέπειτα πορεία τους ( για εκπαιδευτικούς ενδεικτικά:σεμινάρια ,επιμορφώσεις,ανάληψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ) β)οι εξετάσεις είναι ανοικτές σε όλους όσους έχουν τα τυπικά προσόντα και οι διαδικασία απόλυτα διαφανής. γ)η βαθμολόγηση των γραπτών είναι αντικειμενική καθώς υπάρχει η ανωνυμία του γραπτού-δηλ σε απλά ελληνικά ΄΄μέσον΄΄δε χωράει-. δ)πουθενά στην απογαφή των δ.υ δεν αναφερόταν ο τρόπος διορισμού.Για στατιστικούς έστω,λόγους δεν υπάρχει η επιστημονική περιέργεια να μελετήσουν οι αρμόδιοι όχι μόνο πόσοι αλλά κυρίως Π Ω Σ διορίστηκαν; Εάν δε ληφθεί υπόψιν το κρίτηριο αυτό(διορισμός μέσω ΑΣΕΠ) κατά την αξιολόγηση η αδικία θα είναι καταφανής ,ενώ το κράτος θα καταργήσει το θεσμό του ΑΣΕΠ που το ίδιο-πολύ σωστά-διαφημίζει. Ευχαριστώ.