Εύχομαι να εφαρμοστεί με επιτυχία το εγχείρημα της αξιολόγησης των υπαλλήλων της Δημόσιας Διοίκησης, γιατί πιστεύω ότι η πλήρης απουσία αξιολόγησης και αξιοκρατίας που επικρατούσε σε μεγάλο τμήμα του Δημόσιου Τομέα ήταν η κύρια αιτία για την απαξίωση του.
Πιστεύω ότι θα πρέπει να βελτιωθούν τα εξής σημεία:
- Οι στόχοι που τίθενται στους υπαλλήλους κάθε επιπέδου δεν θα είναι όλοι της ίδιας δυσκολίας και σπουδαιότητας. Έτσι ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει την απόδοση του υπαλλήλου βάσει των μετρήσεων των γενικών και ειδικών δεικτών απόδοσης ανά στόχο, θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε έναν από τους στόχους αυτούς.
Επίσης, πώς θα υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση αν ένας προϊστάμενος θέτει λίγους και εύκολους στόχους ενώ ένας άλλος είναι πολύ πιο απαιτητικός?
Τέλος, στους ικανότερους υπαλλήλους πάντα τίθενται πιο απαιτητικοί στόχοι, δεδομένου ότι είναι ικανοί να τους φέρουν εις πέρας σε αντίθεση με συναδέλφους τους που δεν έχουν το ίδιο επίπεδο. Αυτό το ποσοστό της συνδρομής του κάθε υπαλλήλου στη συνολική (ποσοτική) επίτευξη των στόχων της οργανικής μονάδας στην οποία ανήκει θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τον μαθηματικό τύπο. Δηλ. όχι μόνο τι ποσοστό του/των στόχου/ων που του έχουν τεθεί πέτυχε, αλλά και τι ποσοστό του/των συνολικού/ων στόχου/ων της οργανικής του μονάδας αποτελεί ο/οι στόχος/οι που του έχουν ανατεθεί.
Εύχομαι να εφαρμοστεί με επιτυχία το εγχείρημα της αξιολόγησης των υπαλλήλων της Δημόσιας Διοίκησης, γιατί πιστεύω ότι η πλήρης απουσία αξιολόγησης και αξιοκρατίας που επικρατούσε σε μεγάλο τμήμα του Δημόσιου Τομέα ήταν η κύρια αιτία για την απαξίωση του. Πιστεύω ότι θα πρέπει να βελτιωθούν τα εξής σημεία: - Οι στόχοι που τίθενται στους υπαλλήλους κάθε επιπέδου δεν θα είναι όλοι της ίδιας δυσκολίας και σπουδαιότητας. Έτσι ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει την απόδοση του υπαλλήλου βάσει των μετρήσεων των γενικών και ειδικών δεικτών απόδοσης ανά στόχο, θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε έναν από τους στόχους αυτούς. Επίσης, πώς θα υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση αν ένας προϊστάμενος θέτει λίγους και εύκολους στόχους ενώ ένας άλλος είναι πολύ πιο απαιτητικός? Τέλος, στους ικανότερους υπαλλήλους πάντα τίθενται πιο απαιτητικοί στόχοι, δεδομένου ότι είναι ικανοί να τους φέρουν εις πέρας σε αντίθεση με συναδέλφους τους που δεν έχουν το ίδιο επίπεδο. Αυτό το ποσοστό της συνδρομής του κάθε υπαλλήλου στη συνολική (ποσοτική) επίτευξη των στόχων της οργανικής μονάδας στην οποία ανήκει θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τον μαθηματικό τύπο. Δηλ. όχι μόνο τι ποσοστό του/των στόχου/ων που του έχουν τεθεί πέτυχε, αλλά και τι ποσοστό του/των συνολικού/ων στόχου/ων της οργανικής του μονάδας αποτελεί ο/οι στόχος/οι που του έχουν ανατεθεί.