Η αξιολόγηση αποτελεί, επίσης, ένα
χρήσιμο στοιχείο για την ορθή διαχείριση και αξιοποίηση του
ανθρώπινου δυναμικού καθώς και την ορθολογικότερη και
αποτελεσματικότερη οργάνωση και στελέχωση των οργανικών
μονάδων του Δημοσίου και των λοιπών φορέων του δημοσίου τομέα
που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος διατάγματος. (Άρθρο 2).
Προφανώς οι φίλοι και φίλες που υποστηρίζουν την εξαίρεση όσων έχουν περάσει με ΑΣΕΠ στο δημόσιο (διαδικασία μιας χρονικής στιγμής που έλεγξε τις γνώσεις μέχρι εκείνο το σημείο) δεν έχουν ερμηνεύσει σωστά το σκοπό της αξιολόγησης. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον κανένας manager δεν θα πρότεινε την μη αξιολόγηση ανθρώπων οι οποίοι πέτυχαν σε διαγωνιστική διαδικασία του παρελθόντος. Διοικητική ικανότητα, οργανωτικότητα, επικοινωνία με τον πολίτη, διαχείριση κρίσης, ικανότητα συνεργασίας είναι τα ζητούμενα αξιολόγησης, τα οποία προφανώς όπως και οι ίδιοι γνωρίζετε δεν έχουν καμία σχέση με εξετάσεις ΑΣΕΠ. Άλλωστε πολλοί άνθρωποι έχουν πλήθος τυπικών προσόντων αλλά κατ'ουσίαν δεν μπορούν στην θέση που υπηρετούν ή δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες ικανότητες διοίκησης. Το σημαντικό σχετικά με την αξιολόγηση είναι να προηγηθεί η αναδιοργάνωση των Υπηρεσιών, τα νέα οργανογράμματα και στη συνέχεια να εφαρμοσθεί το νέο σύστημα αξιολόγησης των υπαλλήλων.
Η αξιολόγηση αποτελεί, επίσης, ένα χρήσιμο στοιχείο για την ορθή διαχείριση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και την ορθολογικότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και στελέχωση των οργανικών μονάδων του Δημοσίου και των λοιπών φορέων του δημοσίου τομέα που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος διατάγματος. (Άρθρο 2). Προφανώς οι φίλοι και φίλες που υποστηρίζουν την εξαίρεση όσων έχουν περάσει με ΑΣΕΠ στο δημόσιο (διαδικασία μιας χρονικής στιγμής που έλεγξε τις γνώσεις μέχρι εκείνο το σημείο) δεν έχουν ερμηνεύσει σωστά το σκοπό της αξιολόγησης. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον κανένας manager δεν θα πρότεινε την μη αξιολόγηση ανθρώπων οι οποίοι πέτυχαν σε διαγωνιστική διαδικασία του παρελθόντος. Διοικητική ικανότητα, οργανωτικότητα, επικοινωνία με τον πολίτη, διαχείριση κρίσης, ικανότητα συνεργασίας είναι τα ζητούμενα αξιολόγησης, τα οποία προφανώς όπως και οι ίδιοι γνωρίζετε δεν έχουν καμία σχέση με εξετάσεις ΑΣΕΠ. Άλλωστε πολλοί άνθρωποι έχουν πλήθος τυπικών προσόντων αλλά κατ'ουσίαν δεν μπορούν στην θέση που υπηρετούν ή δεν διαθέτουν τις απαιτούμενες ικανότητες διοίκησης. Το σημαντικό σχετικά με την αξιολόγηση είναι να προηγηθεί η αναδιοργάνωση των Υπηρεσιών, τα νέα οργανογράμματα και στη συνέχεια να εφαρμοσθεί το νέο σύστημα αξιολόγησης των υπαλλήλων.