Όλα τα σχόλια είναι σωστά . Ας βάλουμε κι εμείς ένας λιθαράκι...
Άρθρο 16 : Ζήσαμε την φρίκη να μας αξιολογούν προϊστάμενοι με τυπικά και ουσιαστικά προσόντα πολύ κάτω απο αυτά των υφισταμένων τους. Επαγγελματίες λογιστές , τους αξιολογούσαν θεολόγοι , Φιλόλογοι , αρχαιολόγοι !!! Πολιτικούς μηχανικούς ΑΕΙ τους αξιολογούσαν Τεχνολόγοι των ΤΕΙ !!! Με το νέο σύστημα ειδικά στους ΟΤΑ , αφήνεται να συνεχιστεί το ίδιο χάλι . Τα Ελληνικά ΑΕΙ ξεφτιλίστηκαν απο το ίδιο το κράτος .
Το μεταπτυχιακά δείχνουν πράγματι κάποια ειδικά προσόντα αλλά δεν τα αποδεικνύουν κιόλας . Η γραπτή εξέταση είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.
Ο τρόπος πρόσληψης πρέπει να έχει βαρύνουσα σημασία . Εμείς διοριστήκαμε μόνο με γραπτές εξετάσεις . Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε στο ίδιο τσουβάλι με κάποιους που μπήκαν απο τα παράθυρα και τις καταπακτές των βουλευών , των δημάρχων κλπ . Έλεος . Γεράσαμε κι ακόμα θα δίνουμε εξετάσεις για ένα κομμάτι ψωμί !!!
Άρθρο 4: Ένας προϊστάμενος πρέπει να μπορεί να συνδυάζει τους συντέλεστες παραγωγής που του δίνουν στα χέρια και κυρίως τον "άνθρωπο" . Να μπορεί να διαχειρίζεται κρίσεις κι οχι να βάζει τα κλάματα στην πρώτη δυσκολία . Οι υπηρεσίες , κυρίως των ΟΤΑ , είναι ξεχαρβαλωμένες . Πρέπει να ξέρει να διοικεί με το management του χάους.Εκεί πρέπει να δοθεί βαρύτητα.
Άρθρα 6 & 10 : Πόσα κιλά ισολογισμών μπορεί να κάνει ένας λογιστής στους οτα ; ...Ή πόσα κυβικά πιστοποιητικών μπορεί να εκδόσει ; ...Αλήθεια με ποια μέθοδο θα μετρηθούν οι αποδόσεις ; ...'οταν μάλιστα η παραγωγή υπηρεσιών στο δημόσιο είναι συνάρτηση και άλλων υπηρεσιών ; ...Υπάρχει σίγουρα κάποια μέθοδος , αλλά η ατομική αξιολόγηση μετά είναι διαβλητή , αν αφήσουμε έναν άσχετο και ανεκπαίδευτο προϊστάμενο να την κάνει . Αν μια ομάδα(τμήμα) δεν επιτύχει τον στόχο της , ποια είναι η βαρύτητα καθενός εξ αυτών που δουλεύουν σε αυτή την μονάδα ; ...
ΘΕΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ διάχυτους στις παρεμβάσεις των συναδέλφων και βγαίνει ένα απλό συμπέρασμα : ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΤΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και όλα θα είναι καλύτερα ....
Όλα τα σχόλια είναι σωστά . Ας βάλουμε κι εμείς ένας λιθαράκι... Άρθρο 16 : Ζήσαμε την φρίκη να μας αξιολογούν προϊστάμενοι με τυπικά και ουσιαστικά προσόντα πολύ κάτω απο αυτά των υφισταμένων τους. Επαγγελματίες λογιστές , τους αξιολογούσαν θεολόγοι , Φιλόλογοι , αρχαιολόγοι !!! Πολιτικούς μηχανικούς ΑΕΙ τους αξιολογούσαν Τεχνολόγοι των ΤΕΙ !!! Με το νέο σύστημα ειδικά στους ΟΤΑ , αφήνεται να συνεχιστεί το ίδιο χάλι . Τα Ελληνικά ΑΕΙ ξεφτιλίστηκαν απο το ίδιο το κράτος . Το μεταπτυχιακά δείχνουν πράγματι κάποια ειδικά προσόντα αλλά δεν τα αποδεικνύουν κιόλας . Η γραπτή εξέταση είναι η μόνη αξιόπιστη λύση. Ο τρόπος πρόσληψης πρέπει να έχει βαρύνουσα σημασία . Εμείς διοριστήκαμε μόνο με γραπτές εξετάσεις . Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε στο ίδιο τσουβάλι με κάποιους που μπήκαν απο τα παράθυρα και τις καταπακτές των βουλευών , των δημάρχων κλπ . Έλεος . Γεράσαμε κι ακόμα θα δίνουμε εξετάσεις για ένα κομμάτι ψωμί !!! Άρθρο 4: Ένας προϊστάμενος πρέπει να μπορεί να συνδυάζει τους συντέλεστες παραγωγής που του δίνουν στα χέρια και κυρίως τον "άνθρωπο" . Να μπορεί να διαχειρίζεται κρίσεις κι οχι να βάζει τα κλάματα στην πρώτη δυσκολία . Οι υπηρεσίες , κυρίως των ΟΤΑ , είναι ξεχαρβαλωμένες . Πρέπει να ξέρει να διοικεί με το management του χάους.Εκεί πρέπει να δοθεί βαρύτητα. Άρθρα 6 & 10 : Πόσα κιλά ισολογισμών μπορεί να κάνει ένας λογιστής στους οτα ; ...Ή πόσα κυβικά πιστοποιητικών μπορεί να εκδόσει ; ...Αλήθεια με ποια μέθοδο θα μετρηθούν οι αποδόσεις ; ...'οταν μάλιστα η παραγωγή υπηρεσιών στο δημόσιο είναι συνάρτηση και άλλων υπηρεσιών ; ...Υπάρχει σίγουρα κάποια μέθοδος , αλλά η ατομική αξιολόγηση μετά είναι διαβλητή , αν αφήσουμε έναν άσχετο και ανεκπαίδευτο προϊστάμενο να την κάνει . Αν μια ομάδα(τμήμα) δεν επιτύχει τον στόχο της , ποια είναι η βαρύτητα καθενός εξ αυτών που δουλεύουν σε αυτή την μονάδα ; ... ΘΕΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ διάχυτους στις παρεμβάσεις των συναδέλφων και βγαίνει ένα απλό συμπέρασμα : ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΤΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και όλα θα είναι καλύτερα ....