Θεωρώ ότι η αξιολόγηση είναι αναξιόπιστη για 2 βασικούς λόγους αν θέλουμε να δούμε την αλήθεια και το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να δημιουργήσει μια έντονη αντιπαράθεση στο δημόσιο όπου θα το καταρρεύσει ολοκληρωτικά.
Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό είναι που επιδιώκεται... δηλαδή η κατάρρευση του δημοσίου.
Ο πρώτος λόγος λοιπόν είναι ότι καλώς ή κακώς τα τελευταία 30 χρόνια έχουμε δύο ειδών προσλήψεις στο δημόσιο χωρίς σε αυτό να φταίνε οι εργαζόμενοι.
Έτσι ήταν τα πράγματα, έτσι γινόντουσαν οι προσλήψεις και έτσι βασίστηκε το κράτος μας.
Έχουμε λοιπόν τις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και τις προσλήψεις με μέσον ή με όποιον άλλον τρόπο θέλετε πείτε.
Το ΑΣΕΠ εμφανίστηκε δειλά δειλά το 2000 και ουσιαστικά από το 2005 και μετά.
Έτσι λοιπόν έχουμε 3 περιόδους προσλήψεων με διαφορετικό τρόπο.
Η πρώτη περίοδο ήταν πριν το 2000 όπου όλες οι προσλήψεις γίνονταν ας πούμε με μέσον, η δεύτερη περίοδος από το 2000 έως το 2005 όπου οι προσλήψεις γίνονταν άλλες με μέσον και άλλες με ΑΣΕΠ και τέλος οι μετά το 2005 προσλήψεις όπου ήταν όλες με ΑΣΕΠ.
Αυτές που ήταν μέχρι το 2000 γίνονταν αποκλειστικά με μέσον και χωρίς ΑΣΕΠ διότι απλά δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ.
Δεν είχε κάποια εναλλακτική λύση πλην του "μέσον" κάποιος ώστε να μπει στο δημόσιο και τώρα έρχεται το ίδιο το κράτος και του ζητάει ευθύνες γιατί μπήκε με μέσον όταν το ίδιο το κράτος τον τοποθέτησε εκεί?
Μα κοροϊδευόμαστε επιτέλους?
Ένας εργαζόμενος που δουλεύει 20-25 χρόνια σε μια θέση θα τον αξιολογήσετε τώρα για το αν κάνει για τη θέση αυτή?
Η προϋπηρεσία και η εμπειρία δεν μετράνε???
Είναι ο άλλος 50-55 χρονών και εργάζεται σε μια θέση 20-25 χρόνια και έρχεστε τώρα για να δείτε αν αξίζει τη θέση αυτή κάνοντάς τον μάλιστα να νοιώθει ένοχος διότι μπήκε χωρίς ΑΣΕΠ?
Μα υπήρχε τότε το ΑΣΕΠ για να μπει έτσι?
Φυσικά και δεν υπήρχε!
Λίγη σοβαρότητα και λογική δε βλάπτει από τους επαγγελματίες επικριτές των πάντων και ας αναλάβει και το κράτος τις ευθύνες του επιτέλους!
Από το 2000 έως το 2005 οι προσλήψεις γίνονταν τόσο με το πρωτοεμφανιζόμενο ΑΣΕΠ όσο και με μέσον.
Εδώ για αυτή τη περίοδο των προσλήψεων ίσως μπορεί να υπάρξει κάποιος έλεγχος διότι υπήρχε το ΑΣΕΠ αν και δεν ευθύνονται ούτε εδώ οι εργαζόμενοι για την υπολειτουργία του.
Οι μετά το 2005 προσλήψεις που ήταν όλες με ΑΣΕΠ θα αξιολογηθούν?
Θα αξιολογήσετε επιτυχόντες σε νόμιμους διαγωνισμούς του δημοσίου?
ΓΙΑΤΙ?
Για το αν καλώς επιτύγχανε στους διαγωνισμούς ή για το αν καλώς έγιναν οι τότε διαγωνισμοί?
Περισσότερο παράνομοι μου φαίνονται αυτοί που θα τους αξιολογήσουν παρά αυτοί που θα αξιολογηθούν.
Το μόνο που θα καταφέρετε με όλα αυτά είναι να πλημμυρίσουν τα δικαστήρια με αγωγές!
Τέλος ο δεύτερος λόγος που ανάφερα αρχικά και αφορά τη μη αξιοπιστία των αξιολογήσεων είναι ότι βασίζεται εκτός από τα πτυχία και στις υπηρεσιακές αξιολογήσεις των εργαζομένων που γίνονταν εσωτερικά στις υπηρεσίες τους και τις πραγματοποιούσαν οι προϊστάμενοι τους.
Ήταν λοιπόν αντικειμενικοί οι προϊστάμενοι αυτοί και κυρίως ήταν νόμιμοι προϊστάμενοι ή εκτελούσαν χρέη προϊσταμένων οι περισσότεροι διότι δεν πληρούσαν τα τυπικά προσόντα αλλά ήταν κολλητοί των "μεγάλων" και τους έβαζαν σε αυτές τις θέσεις ώστε να έχουν δικούς τους ανθρώπους?
Όλα τα παραπάνω είναι αλήθειες που θα πρέπει να μας προβληματίσουν και όχι να λειτουργήσει το κράτος σπασμωδικά και οι πολίτες με εμπάθεια εναντίων όλου του δημοσίου.
Θεωρώ ότι η αξιολόγηση είναι αναξιόπιστη για 2 βασικούς λόγους αν θέλουμε να δούμε την αλήθεια και το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να δημιουργήσει μια έντονη αντιπαράθεση στο δημόσιο όπου θα το καταρρεύσει ολοκληρωτικά. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό είναι που επιδιώκεται... δηλαδή η κατάρρευση του δημοσίου. Ο πρώτος λόγος λοιπόν είναι ότι καλώς ή κακώς τα τελευταία 30 χρόνια έχουμε δύο ειδών προσλήψεις στο δημόσιο χωρίς σε αυτό να φταίνε οι εργαζόμενοι. Έτσι ήταν τα πράγματα, έτσι γινόντουσαν οι προσλήψεις και έτσι βασίστηκε το κράτος μας. Έχουμε λοιπόν τις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ και τις προσλήψεις με μέσον ή με όποιον άλλον τρόπο θέλετε πείτε. Το ΑΣΕΠ εμφανίστηκε δειλά δειλά το 2000 και ουσιαστικά από το 2005 και μετά. Έτσι λοιπόν έχουμε 3 περιόδους προσλήψεων με διαφορετικό τρόπο. Η πρώτη περίοδο ήταν πριν το 2000 όπου όλες οι προσλήψεις γίνονταν ας πούμε με μέσον, η δεύτερη περίοδος από το 2000 έως το 2005 όπου οι προσλήψεις γίνονταν άλλες με μέσον και άλλες με ΑΣΕΠ και τέλος οι μετά το 2005 προσλήψεις όπου ήταν όλες με ΑΣΕΠ. Αυτές που ήταν μέχρι το 2000 γίνονταν αποκλειστικά με μέσον και χωρίς ΑΣΕΠ διότι απλά δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ. Δεν είχε κάποια εναλλακτική λύση πλην του "μέσον" κάποιος ώστε να μπει στο δημόσιο και τώρα έρχεται το ίδιο το κράτος και του ζητάει ευθύνες γιατί μπήκε με μέσον όταν το ίδιο το κράτος τον τοποθέτησε εκεί? Μα κοροϊδευόμαστε επιτέλους? Ένας εργαζόμενος που δουλεύει 20-25 χρόνια σε μια θέση θα τον αξιολογήσετε τώρα για το αν κάνει για τη θέση αυτή? Η προϋπηρεσία και η εμπειρία δεν μετράνε??? Είναι ο άλλος 50-55 χρονών και εργάζεται σε μια θέση 20-25 χρόνια και έρχεστε τώρα για να δείτε αν αξίζει τη θέση αυτή κάνοντάς τον μάλιστα να νοιώθει ένοχος διότι μπήκε χωρίς ΑΣΕΠ? Μα υπήρχε τότε το ΑΣΕΠ για να μπει έτσι? Φυσικά και δεν υπήρχε! Λίγη σοβαρότητα και λογική δε βλάπτει από τους επαγγελματίες επικριτές των πάντων και ας αναλάβει και το κράτος τις ευθύνες του επιτέλους! Από το 2000 έως το 2005 οι προσλήψεις γίνονταν τόσο με το πρωτοεμφανιζόμενο ΑΣΕΠ όσο και με μέσον. Εδώ για αυτή τη περίοδο των προσλήψεων ίσως μπορεί να υπάρξει κάποιος έλεγχος διότι υπήρχε το ΑΣΕΠ αν και δεν ευθύνονται ούτε εδώ οι εργαζόμενοι για την υπολειτουργία του. Οι μετά το 2005 προσλήψεις που ήταν όλες με ΑΣΕΠ θα αξιολογηθούν? Θα αξιολογήσετε επιτυχόντες σε νόμιμους διαγωνισμούς του δημοσίου? ΓΙΑΤΙ? Για το αν καλώς επιτύγχανε στους διαγωνισμούς ή για το αν καλώς έγιναν οι τότε διαγωνισμοί? Περισσότερο παράνομοι μου φαίνονται αυτοί που θα τους αξιολογήσουν παρά αυτοί που θα αξιολογηθούν. Το μόνο που θα καταφέρετε με όλα αυτά είναι να πλημμυρίσουν τα δικαστήρια με αγωγές! Τέλος ο δεύτερος λόγος που ανάφερα αρχικά και αφορά τη μη αξιοπιστία των αξιολογήσεων είναι ότι βασίζεται εκτός από τα πτυχία και στις υπηρεσιακές αξιολογήσεις των εργαζομένων που γίνονταν εσωτερικά στις υπηρεσίες τους και τις πραγματοποιούσαν οι προϊστάμενοι τους. Ήταν λοιπόν αντικειμενικοί οι προϊστάμενοι αυτοί και κυρίως ήταν νόμιμοι προϊστάμενοι ή εκτελούσαν χρέη προϊσταμένων οι περισσότεροι διότι δεν πληρούσαν τα τυπικά προσόντα αλλά ήταν κολλητοί των "μεγάλων" και τους έβαζαν σε αυτές τις θέσεις ώστε να έχουν δικούς τους ανθρώπους? Όλα τα παραπάνω είναι αλήθειες που θα πρέπει να μας προβληματίσουν και όχι να λειτουργήσει το κράτος σπασμωδικά και οι πολίτες με εμπάθεια εναντίων όλου του δημοσίου.