Πιστεύω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία η ευελιξία και η ταχύτητα στη διόρθωση νομοθετημάτων πάσης φύσεως με δεδομένη την ταχύτητα αλλαγών στα πεδία της επιστήμης, της τεχνολογίας αλλά και της κοινωνικής οργάνωσης.
Σήμερα, όταν ο οποιοσδήποτε πολίτης ή ένα στέλεχος που εργάζεται σε υπηρεσία του δημόσιου τομέα διαπιστώσει αδυναμία, ασάφεια ή ασυμβατότητα του νόμου, που προέρχεται από διαφόρου τύπου αλλαγές (τεχνολογικές ή κοινωνικές), δεν έχει πρακτικά τη δυνατότητα να εισηγηθεί την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου με τρόπο εύκολο και αποτελεσματικό. Απουσιάζει, δηλαδή, κατά τη γνώμη μου πάντα, οποιαδήποτε διαδραστικότητα μεταξύ της νομοθεσίας και των κρατικών υπαλλήλων που καλούνται να την εφαρμόσουν ή και των πολιτών στους οποίους εφαρμόζεται.
Πρέπει, λοιπόν, να προβλεφθεί μια απλή και ουσιαστική διαδικασία τέτοιων επισημάνεων που να οδηγεί σε ταχείες διορθωτικές κινήσεις. Παράλληλα, θα έπρεπε η νομοθεσία να αποτελείται κυρίως από "νόμους - πλαίσια", χωρίς τη συνήθη για τα ελληνικά πράγματα λεπτομέρεια που στερεί κάθε ευελιξία, η εφαρμογή των οποίων θα ανατίθεται στα αρμόδια όργανα που θα πρέπει να έχουν την ευθύνη εξειδίκευσης και εφαρμογής τους.
Πιστεύω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία η ευελιξία και η ταχύτητα στη διόρθωση νομοθετημάτων πάσης φύσεως με δεδομένη την ταχύτητα αλλαγών στα πεδία της επιστήμης, της τεχνολογίας αλλά και της κοινωνικής οργάνωσης. Σήμερα, όταν ο οποιοσδήποτε πολίτης ή ένα στέλεχος που εργάζεται σε υπηρεσία του δημόσιου τομέα διαπιστώσει αδυναμία, ασάφεια ή ασυμβατότητα του νόμου, που προέρχεται από διαφόρου τύπου αλλαγές (τεχνολογικές ή κοινωνικές), δεν έχει πρακτικά τη δυνατότητα να εισηγηθεί την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου με τρόπο εύκολο και αποτελεσματικό. Απουσιάζει, δηλαδή, κατά τη γνώμη μου πάντα, οποιαδήποτε διαδραστικότητα μεταξύ της νομοθεσίας και των κρατικών υπαλλήλων που καλούνται να την εφαρμόσουν ή και των πολιτών στους οποίους εφαρμόζεται. Πρέπει, λοιπόν, να προβλεφθεί μια απλή και ουσιαστική διαδικασία τέτοιων επισημάνεων που να οδηγεί σε ταχείες διορθωτικές κινήσεις. Παράλληλα, θα έπρεπε η νομοθεσία να αποτελείται κυρίως από "νόμους - πλαίσια", χωρίς τη συνήθη για τα ελληνικά πράγματα λεπτομέρεια που στερεί κάθε ευελιξία, η εφαρμογή των οποίων θα ανατίθεται στα αρμόδια όργανα που θα πρέπει να έχουν την ευθύνη εξειδίκευσης και εφαρμογής τους.