ΠΟΙΑ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ;
ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ/ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ? (ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟ ΕΝΑ ΠΡΟΕΡΔΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟ;
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, Η ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ.
Η ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (ΑΝ Π.Χ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ)
ΠΟΙΑ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ; ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ/ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ? (ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟ ΕΝΑ ΠΡΟΕΡΔΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟ; ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, Η ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. Η ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (ΑΝ Π.Χ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ)