Δημοσιοποίηση της αποδοτικότητας των Υπουργείων, Δημοσίων Υπηρεσιών, ΟΤΑ α και β βαθμού τουλάχιστον σε επίπεδο Δνσης (αριθμός υποθέσεων που διεκπεραίωσαν, με τι βαθμό επιτυχίας και με τι κόστος-κάνουν προϋπολογισμούς και απολογισμούς κάθε χρόνο, οπότε τα στοιχεία υπάρχουν). Σύγκριση των αποτελεσμάτων με εκθέσεις Διεθνών Οργανισμών π.χ. για τη διαφθορά, τη δικαιοσύνη, τη φοροδιαφυγή, την ανταγωνιστικότητα σε επίπεδο υπουργείου, ή με άλλους στόχους π.χ. για την ανακύκλωση Ηλεκτρικών Ηλεκτρονικών Συσκευών σε επίπεδο Δήμου. Δεν έχει νόημα να λέμε εσωτερικά ότι επιτύχαμε, αλλά διεθνείς οργανισμοί να διαπιστώνουν ότι αποτύχαμε.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η αξιολόγηση γίνεται πρωτίστως για να αποδίδει η Δημόσια Διοίκηση καλύτερα και όχι για να είναι απλά εσωτερικά καλύτερη.
Πρέπει επομένως να τροφοδοτείται η διαδικασία μέσω διαβούλευσης και με στόχους από τους πολίτες και στο τέλος να περιλαμβάνει δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων σε και αξιολόγηση από τους πολίτες.
Δημοσιοποίηση της αποδοτικότητας των Υπουργείων, Δημοσίων Υπηρεσιών, ΟΤΑ α και β βαθμού τουλάχιστον σε επίπεδο Δνσης (αριθμός υποθέσεων που διεκπεραίωσαν, με τι βαθμό επιτυχίας και με τι κόστος-κάνουν προϋπολογισμούς και απολογισμούς κάθε χρόνο, οπότε τα στοιχεία υπάρχουν). Σύγκριση των αποτελεσμάτων με εκθέσεις Διεθνών Οργανισμών π.χ. για τη διαφθορά, τη δικαιοσύνη, τη φοροδιαφυγή, την ανταγωνιστικότητα σε επίπεδο υπουργείου, ή με άλλους στόχους π.χ. για την ανακύκλωση Ηλεκτρικών Ηλεκτρονικών Συσκευών σε επίπεδο Δήμου. Δεν έχει νόημα να λέμε εσωτερικά ότι επιτύχαμε, αλλά διεθνείς οργανισμοί να διαπιστώνουν ότι αποτύχαμε. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η αξιολόγηση γίνεται πρωτίστως για να αποδίδει η Δημόσια Διοίκηση καλύτερα και όχι για να είναι απλά εσωτερικά καλύτερη. Πρέπει επομένως να τροφοδοτείται η διαδικασία μέσω διαβούλευσης και με στόχους από τους πολίτες και στο τέλος να περιλαμβάνει δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων σε και αξιολόγηση από τους πολίτες.