Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΙΑΚΑΤΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 30 Μαΐου 2012, 18:10

    Σχόλια - Παρατηρήσεις επί της δημόσιας διαβούλευσης Διακήρυξη Ανοικτού Δημόσιου Διαγωνισμού για τη σύναψη συμφωνίας πλαισίου για την υλοποίηση «Ενεργειών εφαρμογής της αναδιοργάνωσης σημαντικών εποπτευόμενων φορέων της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος» της Κατηγορίας Πράξεων 1.1.2.β., του Ειδικού Στόχου 1.1, του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013» Εισαγωγικό Σημείωμα Κατόπιν μελέτης του τεύχους διακήρυξης που ετοιμάσατε για την διενέργεια Ανοικτού Δημόσιου Διαγωνισμού για τη σύναψη συμφωνίας πλαισίου για την υλοποίηση «Ενεργειών εφαρμογής της αναδιοργάνωσης σημαντικών εποπτευόμενων φορέων της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος» της Κατηγορίας Πράξεων 1.1.2.β., του Ειδικού Στόχου 1.1, του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013», παρακάτω σας παραθέτουμε κάποια σχόλια μας επί του κειμένου που έχει τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση. Πριν όμως την παράθεση των σχολίων μας θα θέλαμε να σας συγχαρούμε που προβήκατε στην επιλογή εκτέλεσης ενός τόσο σημαντικού έργου για τη Δημόσια Διοίκηση μέσω της διαδικασίας σύναψης Συμφωνίας Πλαίσιο, που σαν διαδικασία είναι πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα, ενώ σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο, όπως ήδη γνωρίζετε, αποτελεί τη πλέον συνήθη διαδικασία ανάθεσης μεγάλων έργων όπως το παρών. Σε κάθε περίπτωση η πρωτοβουλία σας για ανάθεση του παρόντος έργου μέσω της σύναψης Συμφωνίας Πλαισίου ευχόμαστε να αποτελέσει έναυσμα και σε άλλους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης που λειτουργούν ως Αναθέτουσες Αρχές, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα της εν λόγω διαδικασίας, που έχετε ήδη αναγνωρίσει και τα οποία συνοπτικά συνιστούν στα ακόλουθα: • Διενέργεια ενός και μόνο διαγωνισμού που με το τέλος της διαγωνιστικής διαδικασίας , ήτοι σε περίπου 3 μήνες η ΕΥΣΣΕΠ θα έχει Ανάδοχο / Αναδόχους • Μείωση διαχειριστικού «φόρτου και κόστους» στην περίπτωση διενέργειας διαγωνισμού για την εκτέλεση του έργου για κάθε ένα Φορέα Λειτουργίας - Κύριο του έργου της Αναδιοργάνωσης • Επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης του συνόλου του ενταγμένου έργου με σαφή οφέλη τόσο για την ΕΥΣΣΕΠ όσο και για τους Φορείς της Κεντρικής Δημόσιας Διοίκησης που θα αναδιοργανωθούν 1. Στη σελ. 19 και συγκεκριμένα στην ενότητα A.2.4.1 Δικαιολογητικά Πιστοποίησης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής Ικανότητας αναφέρεται: ….. «2. Οι προσφέροντες θα πρέπει να έχουν συνολικό κύκλο εργασιών των τριών (3) τελευταίων διαχειριστικών χρήσεων μεγαλύτερο από το 100% του προϋπολογισμού του υπό ανάθεση Έργου. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος Αντισυμβαλλόμενος δραστηριοποιείται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τριών (3) διαχειριστικών χρήσεων, τότε ο συνολικός κύκλος εργασιών για όσες διαχειριστικές χρήσεις δραστηριοποιείται, θα πρέπει να είναι μεγαλύτερος από το 100% του προϋπολογισμού του Έργου. Σε περίπτωση δε Ένωσης εταιρειών/Κοινοπραξίας η συγκεκριμένη ελάχιστη προϋπόθεση οφείλει να καλύπτεται αθροιστικά από όλα τα μέλη της Ένωσης-Κοινοπραξίας» ….. Προτείνουμε να αναφέρεται: «Οι προσφέροντες θα πρέπει να έχουν αθροιστικά συνολικό κύκλο εργασιών των τριών (3) τελευταίων διαχειριστικών χρήσεων μεγαλύτερο από το 100% του προϋπολογισμού του υπό ανάθεση Έργου» όπως αναφέρεται και σελίδα 35, ενότητα A.4.2.1 Κριτήρια ποιοτικής επιλογής: ο κύκλος εργασιών αθροιστικά των τριών (3) τελευταίων ετών πρέπει να είναι ίσος ή μεγαλύτερος του 100% του προϋπολογισμού του παρόντος έργου. 2. Στη σελ. 20 και συγκεκριμένα στην ενότητα A.2.4.2 Δικαιολογητικά Τεχνικής Ικανότητας και Επαγγελματικής Ικανότητας– Επάρκειας Υποδομών αναφέρεται: …… «Γενικές πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά, τη δραστηριότητα, την τεχνική υποδομή, το απασχολούμενο προσωπικό κατά ειδικότητα (οργανόγραμμα), καθώς και περιγραφή των μέσων ποιοτικού και ποσοτικού ελέγχου των παρεχομένων από εκείνους υπηρεσιών. Αναλυτική παρουσίαση των κάτωθι χαρακτηριστικών τους: o της επιχειρηματικής δομής, o των τομέων δραστηριότητας και των κλάδων εξειδίκευσης, o των προϊόντων και των υπηρεσιών, o των μεθοδολογιών, εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούν και o των υποδομών που διαθέτουν με σαφή αναφορά στις οντότητες (π.χ. τμήματα, μονάδες, υπηρεσίες) οι οποίες καλύπτουν την ανωτέρω ελάχιστη προϋπόθεση συμμετοχής, και του ποσοστού διάθεσης αυτών για τις ανάγκες του έργου.» …… Προτείνουμε να διαγραφεί: Αναλυτική παρουσίαση των κάτωθι χαρακτηριστικών τους των μεθοδολογιών, εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούν και με σαφή αναφορά στις οντότητες (π.χ. τμήματα, μονάδες, υπηρεσίες) οι οποίες καλύπτουν την ανωτέρω ελάχιστη προϋπόθεση συμμετοχής, και του ποσοστού διάθεσης αυτών για τις ανάγκες του έργου.» …… 3. Στη σελ. 20 και συγκεκριμένα στην ενότητα A.2.4.2 Δικαιολογητικά Τεχνικής Ικανότητας και Επαγγελματικής Ικανότητας– Επάρκειας Υποδομών αναφέρεται: …. «Ως συναφή έργα νοούνται εκείνα που συνδυάζουν ενέργειες όπως οι παρακάτω: o Συμβουλευτικές υπηρεσίες οργανωτικού και διοικητικού ανασχεδιασμού φορέων και διαχείρισης αλλαγών o Παροχή εξειδικευμένων νομικών υπηρεσιών σχετικά με ανασχεδιασμό θεσμικού πλαισίου, κατάρτιση σχεδίων κανονιστικών ρυθμίσεων και άλλων διοικητικών πράξεων, κλπ o Συμβουλευτικές υπηρεσίες ανάλυσης και μοντελοποίησης διαδικασιών o Συμβουλευτικές υπηρεσίες υποστήριξης της εφαρμογής νέων επιχειρησιακών διαδικασιών o Σχεδιασμός και παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης o Συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης, διοίκησης, παρακολούθησης και αξιολόγησης σύνθετων έργων που απαιτούν διεπιστημονική προσέγγιση o Υπηρεσίες υλοποίησης σημαντικών έργων αναδιοργάνωσης Από τα παραπάνω έργα, θα πρέπει να παρουσιαστεί αναλυτικά, ένα (1) τουλάχιστον παρόμοιο με το αντικείμενο του υπό ανάθεση Έργου, το οποίο έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς από τον υποψήφιο Αντισυμβαλλόμενο, για κάθε ένα από τα παρακάτω πεδία πολιτικής, συμβασιοποιημένου προϋπολογισμού τουλάχιστον 200.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: 1. ΠΕΔΙΟ 1: Θεσμική Λειτουργία του Κράτους, με ενδεικτικά βασικά υποπεδία τα ακόλουθα o Δημόσια Οικονομικά o Δημόσια Διοίκηση o Τοπική Αυτοδιοίκηση o Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση o Δικαιοσύνη 2. ΠΕΔΙΟ 2: Αναπτυξιακή πολιτική, με ενδεικτικά βασικά υποπεδία τα ακόλουθα: o Κρατικές Προμήθειες o Δημόσιες Επενδύσεις o Συγχρηματοδοτούμενα & λοιπά διαρθρωτικά έργα o Βιομηχανία - Μεταποίηση o Τριτογενής παραγωγή (Εμπόριο & λοιπές Υπηρεσίες) o Ανταγωνισμός o Προστασία του Καταναλωτή o Περιβάλλον o Πολεοδομία o Ενέργεια o Πολιτισμός o Τουρισμός o Αγροτική Ανάπτυξη o Φυσικοί Πόροι (Δάση, Νερά κλπ) o Πρωτογενής παραγωγή (Γεωργία – Κτηνοτροφία, Αλιεία) o Δημόσια Έργα o Μεταφορές o Επικοινωνίες o Πολιτισμός o Τουρισμός o Αθλητισμός o Ναυτιλία 3. ΠΕΔΙΟ 3: Κοινωνική Πολιτική, με ενδεικτικά βασικά υποπεδία τα ακόλουθα: o Κοινωνική πρόνοια o Κοινωνική Ασφάλιση o Υγειονομικός έλεγχος o Υγεία o Εργασιακές Σχέσεις o Διοίκηση Νοσοκομείων o Παιδεία o Έρευνα & Τεχνολογία 4.ΠΕΔΙΟ 4: Άμυνα & Προστασία και Εξωτερική Πολιτική, με ενδεικτικά βασικά υποπεδία τα ακόλουθα: o Εξωτερική πολιτική o Άμυνα o Προστασία του Πολίτη o Διαχείριση κρίσεων o Πολιτική προστασία» ….. Με βάση τα ως άνω αναφερόμενα παρακαλούμε όπως διευκρινιστεί / επιβεβαιωθεί εκ μέρους σας ότι η ερμηνεία του συναφούς έργου είναι η ακόλουθη: ….Ως συναφή έργα νοούνται εκείνα που περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια από τις παρακάτω ενέργειες: • Συμβουλευτικές υπηρεσίες οργανωτικού και διοικητικού ανασχεδιασμού φορέων και διαχείρισης αλλαγών • Παροχή εξειδικευμένων νομικών υπηρεσιών σχετικά με ανασχεδιασμό θεσμικού πλαισίου, κατάρτιση σχεδίων κανονιστικών ρυθμίσεων και άλλων διοικητικών πράξεων, κλπ • Συμβουλευτικές υπηρεσίες ανάλυσης και μοντελοποίησης διαδικασιών • Συμβουλευτικές υπηρεσίες υποστήριξης της εφαρμογής νέων επιχειρησιακών διαδικασιών • Σχεδιασμός και παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης • Συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης, διοίκησης, παρακολούθησης και αξιολόγησης σύνθετων έργων που απαιτούν διεπιστημονική προσέγγιση • Υπηρεσίες υλοποίησης σημαντικών έργων αναδιοργάνωσης Πρόσθετα παρακαλούμε όπως διευκρινιστεί / επιβεβαιωθεί ότι η προϋπόθεση: «…..τα συναφή έργα να έχουν ολοκληρωθεί κατά την προηγούμενη τριετία….» αφορά σε έργα που έχουν ολοκληρωθεί τα έτη 2009,2010 και 2011 και το διάστημα από την αρχή του 2012 έως και την ημερομηνία προκήρυξης του διαγωνισμού. Πρόσθετα προτείνουμε ότι από τα παραπάνω έργα, θα πρέπει να παρουσιαστεί αναλυτικά, ένα (1) τουλάχιστον παρόμοιο με το αντικείμενο του υπό ανάθεση Έργου, το οποίο έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς από τον υποψήφιο Αντισυμβαλλόμενο, για κάθε ένα από τα παρακάτω πεδία πολιτικής συμβασιοποιούμενου προϋπολογισμού τουλάχιστον 500.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για τα πεδία: • ΠΕΔΙΟ 1: Θεσμική Λειτουργία του Κράτους, • ΠΕΔΙΟ 2: Αναπτυξιακή πολιτική, • ΠΕΔΙΟ 3. Κοινωνική Πολιτική, τουλάχιστον 200.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για το Πεδίο: • ΠΕΔΙΟ 4. Άμυνα & Προστασία και Εξωτερική Πολιτική καθότι ο προϋπολογισμός του έργου είναι μεγάλος και ο υποψήφιος αντισυμβαλλόμενος θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει εμπειρία σε έργα αντίστοιχου μεγέθους και πολυπλοκότητας. Καταλήγοντας παρακαλούμε όπως εξετάσετε να περιλάβετε στο ΠΕΔΙΟ 4. Άμυνα & Προστασία και Εξωτερική Πολιτική ως βασικά υποπεδία και τα ακόλουθα: • Μεταναστευτική Πολιτική • Ασφάλεια 4. Στις σελίδες 23 και 24 αναφέρεται ….. «A.2.4.2.1.5 Εμπειρογνώμονες σύμβουλοι (Θεματικοί εμπειρογνώμονες) με τίτλο σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που να διαθέτουν 8ετή τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία και οι οποίοι σωρευτικά διαθέτουν ακαδημαϊκή ή/ και επαγγελματική εξειδίκευση και τεχνογνωσία στα κάτωθι πεδία και υποπεδία πολιτικής: o Δημόσια Οικονομικά o Δημόσια Διοίκηση o Τοπική Αυτοδιοίκηση o Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση o Δικαιοσύνη o Κρατικές Προμήθειες o Δημόσιες Επενδύσεις o Συγχρηματοδοτούμενα & λοιπά διαρθρωτικά έργα o Βιομηχανία - Μεταποίηση o Τριτογενής παραγωγή (Εμπόριο & λοιπές Υπηρεσίες) o Ανταγωνισμός o Προστασία του Καταναλωτή o Περιβάλλον o Πολεοδομία o Ενέργεια o Πολιτισμός o Τουρισμός o Αγροτική Ανάπτυξη o Φυσικοί Πόροι (Δάση, Νερά κλπ) o Πρωτογενής παραγωγή (Γεωργία – Κτηνοτροφία, Αλιεία) o Δημόσια Έργα o Μεταφορές o Επικοινωνίες o Πολιτισμός o Τουρισμός o Αθλητισμός o Ναυτιλία o Κοινωνική πρόνοια o Κοινωνική Ασφάλιση o Υγειονομικός έλεγχος o Υγεία o Εργασιακές Σχέσεις o Διοίκηση Νοσοκομείων o Παιδεία o Έρευνα & Τεχνολογία o Εξωτερική πολιτική o Άμυνα o Προστασία του Πολίτη o Διαχείριση κρίσεων o Πολιτική Προστασία Ως Εμπειρογνώμονες σύμβουλοι μπορούν να χαρακτηριστούν και Μέλη της Ομάδας Έργου με διαφορετικές ειδικότητες (π.χ. οικονομικοί σύμβουλοι, νομικοί σύμβουλοι κλπ.), εφόσον πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις.» ……. Ο εν λόγω όρος είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, τα θεματικά πεδία που αναφέρονται είναι πολύ ειδικά και μειώνουν τον ανταγωνισμό. Κατά συνέπεια προτείνουμε τα θεματικά πεδία να ομαδοποιηθούν σε γενικότερους τομείς πολιτικής και ο ως άνω όρος να τροποποιηθεί ως ακολούθως: Οι Εμπειρογνώμονες σύμβουλοι να διαθέτουν 8ετή τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία και σωρευτικά ακαδημαϊκή ή/ και επαγγελματική εξειδίκευση και τεχνογνωσία στα κάτωθι πεδία (συγχωνεύοντας τα υποπεδία που αναφέρονται στις παρενθέσεις καθότι μερικά από αυτά είναι παρεμφερή και μπορούν να ενσωματωθούν σε μία κατηγορία): o Δημόσια Διοίκηση (συγχώνευση των υποπεδίων Δημόσια Οικονομικά & Δημόσια Διοίκηση & Κρατικές Προμήθειες & Δημόσιες Επενδύσεις) o Τοπική Αυτοδιοίκηση o Άμυνα (Άμυνα & Εξωτερική Πολιτική) o Ανταγωνιστικότητα (Ανταγωνισμός & Βιομηχανία – Μεταποίηση & Τριτογενής παραγωγή) o Τουρισμός o Αθλητισμός o Ναυτιλία o Παιδεία o Πολιτισμός o Περιβάλλον (Φυσικοί πόροι & Πρωτογενής παραγωγή) o Ενέργεια o Επικοινωνίες & Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (Έρευνα & Τεχνολογία & Επικοινωνίες & Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση) o Πολεοδομία (Πολεοδομία & Δημόσια έργα) o Διαχείριση Διαρθρωτικών Προγραμμάτων (Συγχρηματοδοτούμενα & λοιπά διαρθρωτικά έργα) o Μεταφορές o Υγεία (Υγειονομικός έλεγχος & Υγεία & Διοίκηση Νοσοκομείων) o Εργασία (Εργασιακές Σχέσεις) o Κοινωνική Ασφάλιση o Κοινωνική Πρόνοια o Δικαιοσύνη o Προστασία Πολίτη (Προστασία του Πολίτη & Πολιτική Προστασία & Διαχείριση κρίσεων & Προστασία του Καταναλωτή) o Αγροτική Ανάπτυξη 5. Στη σελίδα 25 αναφέρεται: …. «Εφόσον στην ομάδα έργου συμμετέχουν και εξωτερικοί συνεργάτες του προσφέροντος, πρέπει να προσκομιστούν υπεύθυνες δηλώσεις τους νόμιμα θεωρημένες, όπου θα δηλώνεται ότι έλαβαν γνώση των όρων της προκήρυξης και αποδέχονται την εκτέλεση των υπηρεσιών σε περίπτωση κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού στον προσφέροντα.» …. Προτείνουμε οι εν λόγω ΥΔ να μην απαιτούν θεώρηση γνησίου υπογραφής. 6. Στη σελίδα 26 αναφέρεται: … «Ο υποψήφιος Αντισυμβαλλόμενος, συμπληρωματικά με τον ανωτέρω Πίνακα, θα πρέπει να καταθέσει νόμιμα θεωρημένες υπεύθυνες δηλώσεις των εμπειρογνωμόνων με τις οποίες θα δηλώνεται ότι αποδέχονται να συμμετάσχουν στην Ομάδα Έργου του υποψηφίου και να εργαστούν εφόσον αυτό απαιτηθεί στις εγκαταστάσεις της Αναθέτουσας Αρχής ή όπου αλλού υποδείξει αυτή, για όλο το διάστημα απασχόλησης τους στο έργο, εφόσον αυτός ανακηρυχθεί Αντισυμβαλλόμενος, έως το πέρας της διάρκειας του Έργου και ότι γνωρίζουν και αποδέχονται τους όρους της παρούσας Διακήρυξης» …. Προτείνουμε οι εν λόγω ΥΔ να μην απαιτούν θεώρηση γνησίου υπογραφής. 7. Στη σελίδα 29 και συγκεκριμένα στην ενότητα A.3.4 Τρόπος Υποβολής των Προσφορών αναφέρεται: …. « Οι προσφορές (Φάκελος Δικαιολογητικών, Φάκελος Τεχνικής Προσφοράς, Φάκελος Οικονομικής Προσφοράς) πρέπει να υποβληθούν σε δύο (2) αντίγραφα, υπό τη μορφή ενιαίου και σφραγισμένου φακέλου ή ενιαίου περιβλήματος. Εκτός του κυρίως φακέλου οι προσφορές θα συνοδεύονται κατά την υποβολή τους και από έγγραφο υποβολής προσφοράς για την πρωτοκόλλησή του. Σε ένα από τα δύο (2) αυτά αντίτυπα και σε κάθε σελίδα αυτού, που θα είναι μονογεγραμμένη, θα γράφεται η λέξη "ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ" και αυτό θα είναι το επικρατέστερο των άλλων αντιτύπων, σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ τους. Η αρίθμηση των σελίδων, ανά φάκελο, τυπωμένη με σφραγίδα, κρίνεται απαραίτητη»….. Προτείνουμε να παραληφθεί ο όρος περί αρίθμησης των σελίδων της Προσφοράς. 8. Στη σελίδα 22 και συγκεκριμένα στην ενότητα A.2.4.2.1.3 Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου, αναφέρεται: … «ο οποίος θα παρέχει επιστημονική καθοδήγηση και κατευθύνσεις στην ομάδα έργου και θα πρέπει να είναι μέλος του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής. με ειδικότητα και επιστημονικό αντικείμενο σχετικό με το περιγραφόμενο έργο»……. Προτείνουμε να παραληφθεί από την Ομάδα Έργου ο ρόλος Επιστημονικά Υπεύθυνου καθότι ο ρόλος του Υπεύθυνου έργου με τις απαιτήσεις που τίθενται από την διακήρυξη διασφαλίζει επαρκώς την ορθή παρακολούθηση του αντικειμένου του έργου. 9. Στην σελίδα 23 αναφέρεται: «…..Μέλη της Ομάδας Έργου, τα οποία θα αναλάβουν την υλοποίηση των επιμέρους εργασιών και την παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών και θα καλύπτουν κατ` ελάχιστον τις κάτωθι ειδικότητες:…..» Παρακαλούμε όπως μας διευκρινίσετε τον ελάχιστο αριθμό στελεχών που θα στελεχώσουν την Ομάδα Έργου συνολικά και ανά κατηγορία ειδικότητας. 10. Στην σελίδα 23 αναφέρεται: «…..Μέλη της Ομάδας Έργου, τα οποία θα αναλάβουν την υλοποίηση των επιμέρους εργασιών και την παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών και θα καλύπτουν κατ` ελάχιστον τις κάτωθι ειδικότητες:…..» …..Οικονομικοί σύμβουλοι κάτοχοι τίτλου σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης ή αναγνωρισμένο ισότιμου ή αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής που να διαθέτουν τουλάχιστον 5ετή επαγγελματική εμπειρία και οι οποίοι θα διαθέτουν εξειδίκευση στην οικονομική λειτουργία, διαχείριση και έλεγχο…. Προτείνουμε όπως παραληφθεί η εν λόγω ειδικότητα καθώς δεν κρίνεται ως απαραίτητη για την εκτέλεση του παρόντος έργου, λαμβάνοντας υπόψη το αντικείμενο κ τους στόχους αυτού αλλά και τις επιμέρους τεχνικές προδιαγραφές του. 11. Στη σελίδα 36 αναφέρεται: «…Με απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής, από τον παρόντα διαγωνισμό θα αναδειχθούν Χ (αριθμός) Αντισυμβαλλόμενοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 26 παρ. 4 του ΠΔ 60/2007 (εφόσον, δηλαδή, υπάρχει επαρκής αριθμός οικονομικών φορέων που αναδείχθηκαν από τη διαγωνιστική διαδικασία. Επίσης, θα αναδειχθούν ακόμη έως δύο (2) πρόσθετοι Αντισυμβαλλόμενοι (πέραν των προαναφερθέντων Χ (αριθμός) και εφόσον υπάρχει επαρκής αριθμός οικονομικών φορέων που αναδείχθηκαν από τη διαγωνιστική διαδικασία) υπό την προϋπόθεση ότι το σταθμισμένο κόστος της οικονομικής προσφοράς εκάστου αυτών δεν είναι μεγαλύτερο κατά 10% από το σταθμισμένο κόστος της οικονομικής προσφοράς του Χου σε κατάταξη Αντισυμβαλλόμενου. Παρακαλούμε όπως μας διευκρινίσετε τον ακριβή αριθμό των Αντισυμβαλλόμενων που θα αναδειχθούν από τον παρόντα διαγωνισμό, ήτοι μας προσδιορίσετε την τιμή του Χ (αριθμός) Αντισυμβαλλόμενων. 12. Στις σελίδες 31 και 32 παρατίθεται ο πίνακας: A.3.1 Κόστος ανά Επίπεδο Εμπειρίας και Ρόλο (Υπόθεση Εργασίας αποκλειστικά για την υποβολή Οικονομικής Προσφοράς). Παρακαλούμε όπως προσδιοριστεί η στήλη Β του εν λόγω πίνακα, ήτοι η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ΑΜΟΙΒΗ Α/Μ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ (€) ανά ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ - ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ (στήλη Α του εν λόγω πίνακα). 13. Στη σελίδα 35 στην ενότητα A.4.2.3 Διαμόρφωση Σταθμισμένου Κόστους προσφοράς –τελικό αποτέλεσμα αναφέρεται: «….Για τη διαμόρφωση του σταθμισμένου κόστους της Προσφοράς θα χρησιμοποιηθεί το Σταθμισμένο Κόστος ανά Επίπεδο Εμπειρίας και Ρόλο, όπως καταγράφεται στην Υπόθεση Εργασίας (σενάριο) του Πίνακα του Παραρτήματος ……. «Κόστος ανά Επίπεδο Εμπειρίας και Ρόλο»…». Παρακαλούμε όπως διευκρινιστεί περαιτέρω η μεθοδολογία υπολογισμού – διαμόρφωσης του Σταθμισμένου Κόστους Προσφοράς.