Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει κωδικοποίηση των παρόντων νόμων και στη συνέχεια να επικεντρωθεί κάποιος στην απλούστευση των νόμων αυτών διαγράφοντας προσαρμόζοντας και προσθέτοντας διάφορα άρθρα αλλά σε μια γλώσσα κατανοητή στο κοινό. Η πλειονότητα των δημοσίων υπαλλήλων
αδυνατεί να ερμηνεύση τους νόμους του εκάστοτε υπουργείου και αυτό συνιστά καθηστέρηση και ταλαιτωρία για το κοινό. Κάθε νομοσχέδιο μπορεί να επεξεργαστεί με την συνδρομή διαφόρων ατόμων με πρακτική εμπειρία στους τομείς προς διερεύνηση, με προτάσεις απο οργανισμούς που αύτονται αυτών των διαδικασιών και τέλος απο προτάσεις των ιδίων δημόσιων υπαλλήλων που εργάζονται κάτω απο τα υπουργεία αυτά και έχουν άμεση επαφή με την εξυπηράτηση των πολιτών. Κάθε οργανισμός που αντιπροσωπεύει ένα μέρος της κοινωνίας π.χ οι ορκωτοί ελεγχτές θα πρέπει να δημιουργήσουν πρότυπα Βλέπε πχ, τα CICA HANDBOOK από τους CAs στην Αμερική οι οποίοι προτείνουν με στοιχεία και τεκμηριώνουν την άποψη τους στο κράτος για την νομοθεσία και τον κώδικα τον φορολογικό. Δεν αφήνονται οι τροποποιήσους του φορολογικού κώσικα π.χ σε τελειόφοιτους Γυμνασίου Δημόσιων υπαλλήλων και εκατοντάδων νομικών συμβούλων των υπουργείων, άτομα τα οποία έχουν παντελή γνώση της πραγματικότητας, ούτε σε ειδικούς συμβούλους των εργατοπατέρων στα διάφορα συνδικάτα. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι μπορούν να συνεισφέρουν στην απλούστευση των διαδικασιών που επιβάλει ένας νόμος. Γιατί το εκάστοτε υπουργείο δεν ζητά ανοικτά όσοι υπάλληλοι θέλουν να αποστείλουν στα Υπουργεία που ανήκουν την γνώμη τους για την βελτίωση των εργασιών των τομέων τους. Και να επιβραβεύονται απο αυτή την διαδικασία όταν αυτές οι προτάσεις εφαρμόζονται αποτελεσματικά;
Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει κωδικοποίηση των παρόντων νόμων και στη συνέχεια να επικεντρωθεί κάποιος στην απλούστευση των νόμων αυτών διαγράφοντας προσαρμόζοντας και προσθέτοντας διάφορα άρθρα αλλά σε μια γλώσσα κατανοητή στο κοινό. Η πλειονότητα των δημοσίων υπαλλήλων αδυνατεί να ερμηνεύση τους νόμους του εκάστοτε υπουργείου και αυτό συνιστά καθηστέρηση και ταλαιτωρία για το κοινό. Κάθε νομοσχέδιο μπορεί να επεξεργαστεί με την συνδρομή διαφόρων ατόμων με πρακτική εμπειρία στους τομείς προς διερεύνηση, με προτάσεις απο οργανισμούς που αύτονται αυτών των διαδικασιών και τέλος απο προτάσεις των ιδίων δημόσιων υπαλλήλων που εργάζονται κάτω απο τα υπουργεία αυτά και έχουν άμεση επαφή με την εξυπηράτηση των πολιτών. Κάθε οργανισμός που αντιπροσωπεύει ένα μέρος της κοινωνίας π.χ οι ορκωτοί ελεγχτές θα πρέπει να δημιουργήσουν πρότυπα Βλέπε πχ, τα CICA HANDBOOK από τους CAs στην Αμερική οι οποίοι προτείνουν με στοιχεία και τεκμηριώνουν την άποψη τους στο κράτος για την νομοθεσία και τον κώδικα τον φορολογικό. Δεν αφήνονται οι τροποποιήσους του φορολογικού κώσικα π.χ σε τελειόφοιτους Γυμνασίου Δημόσιων υπαλλήλων και εκατοντάδων νομικών συμβούλων των υπουργείων, άτομα τα οποία έχουν παντελή γνώση της πραγματικότητας, ούτε σε ειδικούς συμβούλους των εργατοπατέρων στα διάφορα συνδικάτα. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι μπορούν να συνεισφέρουν στην απλούστευση των διαδικασιών που επιβάλει ένας νόμος. Γιατί το εκάστοτε υπουργείο δεν ζητά ανοικτά όσοι υπάλληλοι θέλουν να αποστείλουν στα Υπουργεία που ανήκουν την γνώμη τους για την βελτίωση των εργασιών των τομέων τους. Και να επιβραβεύονται απο αυτή την διαδικασία όταν αυτές οι προτάσεις εφαρμόζονται αποτελεσματικά;