ΑΡΘΡΟ 14 - ΝΟΜΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Θεωρώ ότι πρέπει να διευκρινισθεί σε ποιες περιπτώσεις είναι αναγκαίο να συγκροτούνται νομοπαρασκευαστικές επιτροπές αντί να ακολουθείται η συνήθης διαδικασία σχεδιασμού των ρυθμίσεων (συνεργασία καθ’ ύλην αρμόδιων υπηρεσιών και Γραφείων Νομοθετικής Πρωτοβουλίας) και να συστήνονται μόνο κατ’ εξαίρεση, ώστε να μειώνεται η γραφειοκρατία, εφόσον με το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου ορίζονται αρμόδιες για τη νομοθέτηση μονάδες.
Είναι αναγκαίο για την επίτευξη ενός ικανοποιητικού αποτελέσματος, πέραν των κριτηρίων που θέτει το άρθρο 14, τα μέλη των επιτροπών αυτών να επιλέγονται αξιοκρατικά και να προτιμώνται άτομα που έχουν προσφέρει πραγματικά έργο σε προηγούμενες επιτροπές (είχαν υποβάλει τεκμηριωμένες γραπτές παρατηρήσεις επί του θέματος, μη αρκούμενα σε μια πρόχειρη προσέγγισή του).
ΑΡΘΡΟ 14 - ΝΟΜΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ Θεωρώ ότι πρέπει να διευκρινισθεί σε ποιες περιπτώσεις είναι αναγκαίο να συγκροτούνται νομοπαρασκευαστικές επιτροπές αντί να ακολουθείται η συνήθης διαδικασία σχεδιασμού των ρυθμίσεων (συνεργασία καθ’ ύλην αρμόδιων υπηρεσιών και Γραφείων Νομοθετικής Πρωτοβουλίας) και να συστήνονται μόνο κατ’ εξαίρεση, ώστε να μειώνεται η γραφειοκρατία, εφόσον με το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου ορίζονται αρμόδιες για τη νομοθέτηση μονάδες. Είναι αναγκαίο για την επίτευξη ενός ικανοποιητικού αποτελέσματος, πέραν των κριτηρίων που θέτει το άρθρο 14, τα μέλη των επιτροπών αυτών να επιλέγονται αξιοκρατικά και να προτιμώνται άτομα που έχουν προσφέρει πραγματικά έργο σε προηγούμενες επιτροπές (είχαν υποβάλει τεκμηριωμένες γραπτές παρατηρήσεις επί του θέματος, μη αρκούμενα σε μια πρόχειρη προσέγγισή του).