Για την παρ. 2α:
Η μεταφορά (!!!) προσωπικού (για 13 μηχανικούς και 1 συντηρητή) από ΝΠΙΔ στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού του ΥΠΑΙΘΠΑ με διαπιστωτική πράξη (όχι ΚΥΑ) είναι αμφίβολης νομιμότητας και σκοπιμότητας.
Για την παρ. 2β:
Αντίθετα, το λοιπό προσωπικό (6 άτομα ΠΕ & ΤΕ Οικονομικού, 1 φύλακας & 1 κλητήρας), που έχει την ίδια σχέση εργασίας στο φορέα με τους μηχανικούς και συντηρητές, με ΚΥΑ μεταφέρεται σε ΝΠΙΔ, εάν και όταν υπάρξουν αιτήματα από άλλους φορείς (οι οποίοι μπορεί να είναι οι επόμενοι που θα καταργηθούν)...
Η σκοπιμότητα αυτής της διάκρισης μεταξύ του προσωπικού οφείλεται στο ότι το ΥΠΑΙΘΠΑ (γ.γ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ) δεν χρειάζεται Οικονομικούς και 2 φύλακες αρχαιοτήτων (βλ. κλοπές σε μουσεία και κλειστοί αρχαιολογικοί χώροι);;;
Αν ναι, γιατί με ΠΥΣ (Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου) ζητάει να προσλάβει
λογιστές ορισμένου χρόνου;
Μήπως να σοβαρευτούμε λίγο;;;
Για την παρ. 2α: Η μεταφορά (!!!) προσωπικού (για 13 μηχανικούς και 1 συντηρητή) από ΝΠΙΔ στη Γενική Γραμματεία Πολιτισμού του ΥΠΑΙΘΠΑ με διαπιστωτική πράξη (όχι ΚΥΑ) είναι αμφίβολης νομιμότητας και σκοπιμότητας. Για την παρ. 2β: Αντίθετα, το λοιπό προσωπικό (6 άτομα ΠΕ & ΤΕ Οικονομικού, 1 φύλακας & 1 κλητήρας), που έχει την ίδια σχέση εργασίας στο φορέα με τους μηχανικούς και συντηρητές, με ΚΥΑ μεταφέρεται σε ΝΠΙΔ, εάν και όταν υπάρξουν αιτήματα από άλλους φορείς (οι οποίοι μπορεί να είναι οι επόμενοι που θα καταργηθούν)... Η σκοπιμότητα αυτής της διάκρισης μεταξύ του προσωπικού οφείλεται στο ότι το ΥΠΑΙΘΠΑ (γ.γ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ) δεν χρειάζεται Οικονομικούς και 2 φύλακες αρχαιοτήτων (βλ. κλοπές σε μουσεία και κλειστοί αρχαιολογικοί χώροι);;; Αν ναι, γιατί με ΠΥΣ (Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου) ζητάει να προσλάβει λογιστές ορισμένου χρόνου; Μήπως να σοβαρευτούμε λίγο;;;