Άρθρο 15
α) Θεωρώ ότι η πρόβλεψη νέων επιτροπών (αναμόρφωσης, κωδικοποίησης) και η διατήρηση της δυνατότητας σύστασης επιτροπών κωδικοποίησης και νομοπαρασκευαστικών επιτροπών συμβάλλει στη διόγκωση του φαινομένου της γραφειοκρατίας και στρέφεται κατά της προσπάθειας απλούστευσης των διαδικασιών θέσπισης ρυθμίσεων. Τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας που θα συσταθούν σε κάθε Υπουργείο θα έχουν τη δυνατότητα, εφόσον στελεχωθούν σωστά, να αναλαμβάνουν το έργο προγραμματισμού και σχεδιασμού ρυθμίσεων, σε συνεργασία με το Γραφείο Καλής Νομοθέτησης, στο οποίο προτείνω να δοθούν και οι αρμοδιότητας της Επιτροπής Αναμόρφωσης και της ΚΕΚΗΝ.
β) Δεν γίνεται καμία αναφορά στο Γραφεία Υποστήριξης της Καλής Νομοθέτησης και στο Γραφείο Διεθνών και Κοινοτικών Θεμάτων της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης, τα οποία ασκούν αρμοδιότητες αντίστοιχες με εκείνες του Γραφείου Καλής Νομοθέτησης (ιδίως το πρώτο), καθώς και στο ρόλο που αυτά τα γραφεία αναλαμβάνουν στην όλη διαδικασία θέσπισης ρυθμίσεων.
Άρθρο 15 α) Θεωρώ ότι η πρόβλεψη νέων επιτροπών (αναμόρφωσης, κωδικοποίησης) και η διατήρηση της δυνατότητας σύστασης επιτροπών κωδικοποίησης και νομοπαρασκευαστικών επιτροπών συμβάλλει στη διόγκωση του φαινομένου της γραφειοκρατίας και στρέφεται κατά της προσπάθειας απλούστευσης των διαδικασιών θέσπισης ρυθμίσεων. Τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας που θα συσταθούν σε κάθε Υπουργείο θα έχουν τη δυνατότητα, εφόσον στελεχωθούν σωστά, να αναλαμβάνουν το έργο προγραμματισμού και σχεδιασμού ρυθμίσεων, σε συνεργασία με το Γραφείο Καλής Νομοθέτησης, στο οποίο προτείνω να δοθούν και οι αρμοδιότητας της Επιτροπής Αναμόρφωσης και της ΚΕΚΗΝ. β) Δεν γίνεται καμία αναφορά στο Γραφεία Υποστήριξης της Καλής Νομοθέτησης και στο Γραφείο Διεθνών και Κοινοτικών Θεμάτων της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης, τα οποία ασκούν αρμοδιότητες αντίστοιχες με εκείνες του Γραφείου Καλής Νομοθέτησης (ιδίως το πρώτο), καθώς και στο ρόλο που αυτά τα γραφεία αναλαμβάνουν στην όλη διαδικασία θέσπισης ρυθμίσεων.