Άρθρο 18
α) Η διαδικασία και τα όργανα για την υλοποίηση των μέσων καλής νομοθέτησης κατά το σχεδιασμό των ρυθμίσεων, προβλέπονται στα αντίστοιχα άρθρα (6 έως 9) σε συνδυασμό με το άρθρο 13 για τα μέσα της Ανάλυσης Συνεπειών Ρυθμίσεων, της Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων Εφαρμογής, της Διαβούλευσης και της Απλούστευσης. Οπότε, θεωρώ ορθότερο νομοτεχνικά διαδικασίες και όργανα να περιγράφονται στα αντίστοιχα άρθρα και για τα υπόλοιπα μέσα της καλής νομοθέτησης: την αναμόρφωση (για την οποία θεωρώ, όπως προαναφέρθηκε, ότι πρέπει να υπάρξει ξεχωριστό άρθρο) και την κωδικοποίηση (δηλαδή το περιεχόμενο του άρθρου 18 να μεταφερθεί στο άρθρο 10).
β) Όσον αφορά τις κανονιστικές πράξεις, δεν διευκρινίζεται αν στη διαδικασία κωδικοποίησης εμπλέκονται τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας και η ΚΕΚΗΝ.
γ) Δεν διευκρινίζεται ποιοι αναλαμβάνουν τη σύνταξη προσχεδίων κωδίκων (καθ' ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις ή Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας).
δ) Ο καθ’ ύλην αρμόδιος Υπουργός και η Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης έχουν δικαίωμα τροποποίησης των σχεδίων κωδίκων που τους υποβάλλονται από την ΚΕΚΗΝ;
ε) Αναφέρεται στην παρ. 3 του άρθρου 18 ότι όσον αφορά το μέρος των κωδίκων με το οποίο τυχόν καταργούνται ή τροποποιούνται ισχύουσες διατάξεις, εφαρμόζεται η συνήθης κοινοβουλευτική διαδικασία, αλλά με την κωδικοποίηση δεν τροποποιούνται ούτε καταργούνται διατάξεις (μόνο εκείνες που έχουν καταργηθεί σιωπηρά). Η ΚΕΚΗΝ, εάν περιλαμβάνονται εκ παραδρομής τέτοιες ρυθμίσεις στα προσχέδια κωδίκων, δεν θα τις διαγράφει;
Άρθρο 18 α) Η διαδικασία και τα όργανα για την υλοποίηση των μέσων καλής νομοθέτησης κατά το σχεδιασμό των ρυθμίσεων, προβλέπονται στα αντίστοιχα άρθρα (6 έως 9) σε συνδυασμό με το άρθρο 13 για τα μέσα της Ανάλυσης Συνεπειών Ρυθμίσεων, της Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων Εφαρμογής, της Διαβούλευσης και της Απλούστευσης. Οπότε, θεωρώ ορθότερο νομοτεχνικά διαδικασίες και όργανα να περιγράφονται στα αντίστοιχα άρθρα και για τα υπόλοιπα μέσα της καλής νομοθέτησης: την αναμόρφωση (για την οποία θεωρώ, όπως προαναφέρθηκε, ότι πρέπει να υπάρξει ξεχωριστό άρθρο) και την κωδικοποίηση (δηλαδή το περιεχόμενο του άρθρου 18 να μεταφερθεί στο άρθρο 10). β) Όσον αφορά τις κανονιστικές πράξεις, δεν διευκρινίζεται αν στη διαδικασία κωδικοποίησης εμπλέκονται τα Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας και η ΚΕΚΗΝ. γ) Δεν διευκρινίζεται ποιοι αναλαμβάνουν τη σύνταξη προσχεδίων κωδίκων (καθ' ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις ή Γραφεία Νομοθετικής Πρωτοβουλίας). δ) Ο καθ’ ύλην αρμόδιος Υπουργός και η Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης έχουν δικαίωμα τροποποίησης των σχεδίων κωδίκων που τους υποβάλλονται από την ΚΕΚΗΝ; ε) Αναφέρεται στην παρ. 3 του άρθρου 18 ότι όσον αφορά το μέρος των κωδίκων με το οποίο τυχόν καταργούνται ή τροποποιούνται ισχύουσες διατάξεις, εφαρμόζεται η συνήθης κοινοβουλευτική διαδικασία, αλλά με την κωδικοποίηση δεν τροποποιούνται ούτε καταργούνται διατάξεις (μόνο εκείνες που έχουν καταργηθεί σιωπηρά). Η ΚΕΚΗΝ, εάν περιλαμβάνονται εκ παραδρομής τέτοιες ρυθμίσεις στα προσχέδια κωδίκων, δεν θα τις διαγράφει;