Κύριοι,
Τόσο η πρόβλεψη του άρθρου 15 παρ 5 αλλά και οι αντίστοιχες προβλέψεις στους νόμους ν.3895/2010 (άρθρο 6 παρ.5 (Α’206/8-12-2010)) μεταφορά προσωπικού από ΔΕΠΟΣ Α.Ε.,ΑΓΡΟΓΗ Α.Ε.,ΕΛΚΕΔΕ Α.Ε. κ.α. και ν.3920/3-3-2011 περί «Εξυγίανσης,αναδιάρθρωσης & ανάπτυξης των αστικών συγκοινωνιών» θεωρώ ότι είναι λογική και δίκαιη.
Δεν θα πρέπει όμως να λησμονηθεί η παντελώς άνιση μεταχείριση έναντι των περίπου 140 εργαζομένων οι οποιοι και μετετάγησαν από την ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. βάση του νόμου 3891/2010 (άρθρο 16). Οι εργαζόμενοι αυτοί, απώλεσαν την, αναγνωρισμένη από την ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.,σοβαρή προϋπηρεσία τους, η οποία ήταν ουσιώδες κριτήριο πρόσληψης σύμφωνα με τις αναγγελίες-προκηρύξεις πρόσληψης προσωπικού της εταιρείας. Προυπηρεσία σε ιδιαίτερο αντικείμενο και σε έναν ολοένα εξελισόμενο χώρο όπως είναι η κατασκευαστική βιομηχανία.
Θεωρώ λοιπόν εύλογο ότι αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση της Πολιτείας να αναδιατυπωθεί ο νόμος 3891/2010, ή έστω να περιληφθεί διορθωτική παράγραφος-διάταξη στο παρόν Ν/Σ, στα πλαίσια της ισονομίας και ισοπολιτείας, όπως προβλέπει το Σύνταγμα.
Είναι σημειώνω, πρωτοφανής η αδικία που υπέστησαν όλοι οι μεταταχθέντες εργαζόμενοι της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ (μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων, γεωλόγοι, οικονομολόγοι, διοικητικοί), των οποίων η αναγνωρισμένη προϋπηρεσία (που αποτελούσε και βασική προϋπόθεση της πρόσληψής τους) χάθηκε κάπου στους κόλπους του αχανούς ελληνικού δημοσίου. Τοιουτοτρόπως, βρέθηκαν ικανά στελέχη με συνολική σημαντική προυπηρεσία 18 και 22 ετών, να είναι τοποθετημένα στις νέες θέσεις τους μόνο με την 10 χρονη ή 12χρονη προυπηρεσία της ΕΡΓΑ ΟΣΕ. Οποία αδικία?
Τώρα, έστω και αργοπορημένα, παρέχεται η ευκαιρία στον νομοθέτη να άρει επί τέλους την άνιση μεταχείριση που επεφύλαξε ο νόμος 3891-2010. Οφείλει να το πράξει!
Για την αποκατάσταση της ισονομίας, της ισότητας μεταξύ των πολιτών και της δικαιοσύνης.
Κύριοι, Τόσο η πρόβλεψη του άρθρου 15 παρ 5 αλλά και οι αντίστοιχες προβλέψεις στους νόμους ν.3895/2010 (άρθρο 6 παρ.5 (Α’206/8-12-2010)) μεταφορά προσωπικού από ΔΕΠΟΣ Α.Ε.,ΑΓΡΟΓΗ Α.Ε.,ΕΛΚΕΔΕ Α.Ε. κ.α. και ν.3920/3-3-2011 περί «Εξυγίανσης,αναδιάρθρωσης & ανάπτυξης των αστικών συγκοινωνιών» θεωρώ ότι είναι λογική και δίκαιη. Δεν θα πρέπει όμως να λησμονηθεί η παντελώς άνιση μεταχείριση έναντι των περίπου 140 εργαζομένων οι οποιοι και μετετάγησαν από την ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. βάση του νόμου 3891/2010 (άρθρο 16). Οι εργαζόμενοι αυτοί, απώλεσαν την, αναγνωρισμένη από την ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.,σοβαρή προϋπηρεσία τους, η οποία ήταν ουσιώδες κριτήριο πρόσληψης σύμφωνα με τις αναγγελίες-προκηρύξεις πρόσληψης προσωπικού της εταιρείας. Προυπηρεσία σε ιδιαίτερο αντικείμενο και σε έναν ολοένα εξελισόμενο χώρο όπως είναι η κατασκευαστική βιομηχανία. Θεωρώ λοιπόν εύλογο ότι αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση της Πολιτείας να αναδιατυπωθεί ο νόμος 3891/2010, ή έστω να περιληφθεί διορθωτική παράγραφος-διάταξη στο παρόν Ν/Σ, στα πλαίσια της ισονομίας και ισοπολιτείας, όπως προβλέπει το Σύνταγμα. Είναι σημειώνω, πρωτοφανής η αδικία που υπέστησαν όλοι οι μεταταχθέντες εργαζόμενοι της ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ (μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων, γεωλόγοι, οικονομολόγοι, διοικητικοί), των οποίων η αναγνωρισμένη προϋπηρεσία (που αποτελούσε και βασική προϋπόθεση της πρόσληψής τους) χάθηκε κάπου στους κόλπους του αχανούς ελληνικού δημοσίου. Τοιουτοτρόπως, βρέθηκαν ικανά στελέχη με συνολική σημαντική προυπηρεσία 18 και 22 ετών, να είναι τοποθετημένα στις νέες θέσεις τους μόνο με την 10 χρονη ή 12χρονη προυπηρεσία της ΕΡΓΑ ΟΣΕ. Οποία αδικία? Τώρα, έστω και αργοπορημένα, παρέχεται η ευκαιρία στον νομοθέτη να άρει επί τέλους την άνιση μεταχείριση που επεφύλαξε ο νόμος 3891-2010. Οφείλει να το πράξει! Για την αποκατάσταση της ισονομίας, της ισότητας μεταξύ των πολιτών και της δικαιοσύνης.