Σχόλια στο άρθρο 4
Η συνέχιση των εκκρεμών δικών χωρίς βίαιη διακοπή προϋποθέτει ότι ο νόμος θα έχει ψηφισθεί το αργότερο μέχρι 20 τρέχοντος μηνός, ώστε, η αναλυτική κατάσταση που προβλέπεται στην υποπερίπτωση αα της περίπτωσης δ της παραγράφου 1 του άρθρου 15 να έχει συνταχθεί και οι εκκρεμείς υποθέσεις να έχουν παραδοθεί στην αρμόδια υπηρεσία πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Αν, όμως, καθυστερήσει η δημοσίευση του νόμου, το χρονοδιάγραμμα αυτό ανατρέπεται με, ενδεχομένως, δυσμενείς συνέπειες για τα συμφέροντα του Δημοσίου που διακυβεύονται στις εκκρεμείς δίκες. Ασφαλέστερη λύση παραμένει η βίαιη διακοπή της δίκης.
Ειδικώς, η απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, με την οποία προσδιορίζονται οι οργανικές μονάδες που θα ασκούν τις μεταφερόμενες αρμοδιότητες (παρ. 1 περ. β), πρέπει να εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Διαφορετικά, μέχρι την έκδοσή της θα υπάρξει κενό και, ειδικά ως προς τις εκκρεμείς δίκες, οι οποίες, μάλιστα, συνεχίζονται χωρίς διακοπή, δεν θα υπάρχει υπηρεσία να τις παραλάβει.
Σχόλια στο άρθρο 4 Η συνέχιση των εκκρεμών δικών χωρίς βίαιη διακοπή προϋποθέτει ότι ο νόμος θα έχει ψηφισθεί το αργότερο μέχρι 20 τρέχοντος μηνός, ώστε, η αναλυτική κατάσταση που προβλέπεται στην υποπερίπτωση αα της περίπτωσης δ της παραγράφου 1 του άρθρου 15 να έχει συνταχθεί και οι εκκρεμείς υποθέσεις να έχουν παραδοθεί στην αρμόδια υπηρεσία πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Αν, όμως, καθυστερήσει η δημοσίευση του νόμου, το χρονοδιάγραμμα αυτό ανατρέπεται με, ενδεχομένως, δυσμενείς συνέπειες για τα συμφέροντα του Δημοσίου που διακυβεύονται στις εκκρεμείς δίκες. Ασφαλέστερη λύση παραμένει η βίαιη διακοπή της δίκης. Ειδικώς, η απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, με την οποία προσδιορίζονται οι οργανικές μονάδες που θα ασκούν τις μεταφερόμενες αρμοδιότητες (παρ. 1 περ. β), πρέπει να εκδοθεί πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Διαφορετικά, μέχρι την έκδοσή της θα υπάρξει κενό και, ειδικά ως προς τις εκκρεμείς δίκες, οι οποίες, μάλιστα, συνεχίζονται χωρίς διακοπή, δεν θα υπάρχει υπηρεσία να τις παραλάβει.