Σχετικά με την παρ. 1.α): Να εξαιρεθεί η περίπτωση του άρθρου 6 του παρόντος νομοσχεδίου (Βλ. ειδικότερο σχόλιό μου υι) επί της παρ. 9 του άρθρου 6 του παρόντος).
Σχετικά με την παρ. 1.β): Εφόσον οι αποσπάσεις προσωπικού έχουν γίνει με νομοθετικές ρυθμίσεις για να ικανοποιηθούν οι φορείς/ οργανισμοί στους οποίους έχουν αποσπαστεί συγκεκριμένοι υπάλληλοι, τότε προτείνονται τα εξής: ι) Εφόσον οι φορείς που χρησιμοποιούν αποσπασμένους υπαλλήλους, τους χρειάζονται, ν' αναλάβουν και τη μισθοδοσία τους, χωρίς να επιβαρύνεται ο φορέας από τον οποίο αποσπάστηκαν (αφού προσφέρουν τις υποηρεσίες τους στο φορέα που έχουν αποσπαστεί, άσχετα αν ανήκαν οργανικά σε άλλο φορέα) και να μη θεωρούνται πλέον ως προσωπικό του φορέα από τον οποίο αποσπάστηκαν. ιι) Εφόσον αίρεται η απόσπαση προσωπικού και δεν υπάρχει πλέον ανάγκη από τις υπηρεσίες τους από το φορέα στον οποίον είχαν αποσπαστεί, τότε μετά από αξιολόγηση θα πρέπει να επιστρέψουν σε κάποια οργανική θέση στο φορέα από τον οποίον είχαν αποσπαστεί (και τους μισθοδοτεί) ή εναλλακτικά -με κατάλληλη ρύθμιση- να καλύψουν ανάγκες άλλου φορέα.
Σχετικά με την παρ. 1.δ): Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις που αναφέρει στα σχολιά του το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, ώστε ν' αποφευχθούν προβλήματα στις διάφορες νομικές/ δικαστικές εκκρεμότητες των φορέων που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο.
Σχετικά με την παρ. 3.α): Λόγω διαφορών και κατανομής των μισθολογικών κλιμακίων του προσωπικού του κάθε φορέα θα πρέπει να καθοριστεί με βάση τη νέα δομή του εκάστοτε υπό ίδρυση οργανισμού τι θα γίνει με τη μισθοδοσία του προσωπικού του, ώστε να μην υπάρχουν ανισοκατανομές (π.χ. ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο με τα γνωστά κλιμάκια κι επιδόματα). Επίσης, στις θέσεις του νέου οργανισμού που θα κατατάσσεται το προσωπικό του εκάστοτε καταργούμενου φορέα, θα πρέπει να γίνει σχετική αξιολόγηση για την τελική κατάταξή του.
Σχετικά με την παρ. 9.): Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για το πώς θα διευθετηθούν προβλήματα/ περιπτώσεις όπου τα ακίνητα των καταργούμενων ή υπό συγχώνευση φορέων υπάγονται σε κάποια ρύθμιση (π.χ. περί αυθαιρέτων), διότι αυτό αποτελεί ένα πρόσθετο κόστος το οποίο -αν δε διευθετηθεί- μεταφέρεται είτε σε νέο υπό ίδρυση οργανισμό ή σε αντίστοιχο εποπτεύων Υπουργείο το οποίο θα πρέπει να διευθετήσει -πιθανόν με το ΥΠΕΚΑ ή άλλο Υπουργείο- την εν λόγω ρύθμιση, αφού θα την επωμισθεί.
Σχετικά με την παρ. 10.): Πέραν του γεγονότος ότι οι υπηρεσίες/ δραστηριότητες ορισμένων φορέων που καταργούνται ή συγχωνεύονται σύμφωνα με τον παρόν νομοσχέδιο θα πρέπει να χαρακτηριστούν ως ΥΓΟΣ (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος) και θα πρέπει να ενταχθούν σε κρατική επιχορήγηση, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη σοβαρά τα Στρατηγικά & Επιχειρησιακά Σχέδια (Business Plans) που έχουν εκπονηθεί από τους φορείς αυτούς κι έχουν αποσταλεί στα αρμόδια Υπουργεία που τα ζήτησαν. Στα Σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού σύμφωνα με τις νέες συνθήκες και δεδομένα της εποχής σχετικά με τις δράσεις, τον εξορθολογισμό του κόστους και τις ανάγκες σε προσωπικό (πάντα μετά από σχετική αξιολόγηση). Για παράδειγμα, ο ΕΛΟΤ έχει στείλει τέτοιο Σχέδιο στο αρμόδιο εποπτεύον Υπουργείο Αν.Αν.Υ.Με.Δι.
Σχετικά με την παρ. 1.α): Να εξαιρεθεί η περίπτωση του άρθρου 6 του παρόντος νομοσχεδίου (Βλ. ειδικότερο σχόλιό μου υι) επί της παρ. 9 του άρθρου 6 του παρόντος). Σχετικά με την παρ. 1.β): Εφόσον οι αποσπάσεις προσωπικού έχουν γίνει με νομοθετικές ρυθμίσεις για να ικανοποιηθούν οι φορείς/ οργανισμοί στους οποίους έχουν αποσπαστεί συγκεκριμένοι υπάλληλοι, τότε προτείνονται τα εξής: ι) Εφόσον οι φορείς που χρησιμοποιούν αποσπασμένους υπαλλήλους, τους χρειάζονται, ν' αναλάβουν και τη μισθοδοσία τους, χωρίς να επιβαρύνεται ο φορέας από τον οποίο αποσπάστηκαν (αφού προσφέρουν τις υποηρεσίες τους στο φορέα που έχουν αποσπαστεί, άσχετα αν ανήκαν οργανικά σε άλλο φορέα) και να μη θεωρούνται πλέον ως προσωπικό του φορέα από τον οποίο αποσπάστηκαν. ιι) Εφόσον αίρεται η απόσπαση προσωπικού και δεν υπάρχει πλέον ανάγκη από τις υπηρεσίες τους από το φορέα στον οποίον είχαν αποσπαστεί, τότε μετά από αξιολόγηση θα πρέπει να επιστρέψουν σε κάποια οργανική θέση στο φορέα από τον οποίον είχαν αποσπαστεί (και τους μισθοδοτεί) ή εναλλακτικά -με κατάλληλη ρύθμιση- να καλύψουν ανάγκες άλλου φορέα. Σχετικά με την παρ. 1.δ): Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις που αναφέρει στα σχολιά του το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, ώστε ν' αποφευχθούν προβλήματα στις διάφορες νομικές/ δικαστικές εκκρεμότητες των φορέων που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο. Σχετικά με την παρ. 3.α): Λόγω διαφορών και κατανομής των μισθολογικών κλιμακίων του προσωπικού του κάθε φορέα θα πρέπει να καθοριστεί με βάση τη νέα δομή του εκάστοτε υπό ίδρυση οργανισμού τι θα γίνει με τη μισθοδοσία του προσωπικού του, ώστε να μην υπάρχουν ανισοκατανομές (π.χ. ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο με τα γνωστά κλιμάκια κι επιδόματα). Επίσης, στις θέσεις του νέου οργανισμού που θα κατατάσσεται το προσωπικό του εκάστοτε καταργούμενου φορέα, θα πρέπει να γίνει σχετική αξιολόγηση για την τελική κατάταξή του. Σχετικά με την παρ. 9.): Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για το πώς θα διευθετηθούν προβλήματα/ περιπτώσεις όπου τα ακίνητα των καταργούμενων ή υπό συγχώνευση φορέων υπάγονται σε κάποια ρύθμιση (π.χ. περί αυθαιρέτων), διότι αυτό αποτελεί ένα πρόσθετο κόστος το οποίο -αν δε διευθετηθεί- μεταφέρεται είτε σε νέο υπό ίδρυση οργανισμό ή σε αντίστοιχο εποπτεύων Υπουργείο το οποίο θα πρέπει να διευθετήσει -πιθανόν με το ΥΠΕΚΑ ή άλλο Υπουργείο- την εν λόγω ρύθμιση, αφού θα την επωμισθεί. Σχετικά με την παρ. 10.): Πέραν του γεγονότος ότι οι υπηρεσίες/ δραστηριότητες ορισμένων φορέων που καταργούνται ή συγχωνεύονται σύμφωνα με τον παρόν νομοσχέδιο θα πρέπει να χαρακτηριστούν ως ΥΓΟΣ (Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος) και θα πρέπει να ενταχθούν σε κρατική επιχορήγηση, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη σοβαρά τα Στρατηγικά & Επιχειρησιακά Σχέδια (Business Plans) που έχουν εκπονηθεί από τους φορείς αυτούς κι έχουν αποσταλεί στα αρμόδια Υπουργεία που τα ζήτησαν. Στα Σχέδια αυτά περιλαμβάνονται και οι ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού σύμφωνα με τις νέες συνθήκες και δεδομένα της εποχής σχετικά με τις δράσεις, τον εξορθολογισμό του κόστους και τις ανάγκες σε προσωπικό (πάντα μετά από σχετική αξιολόγηση). Για παράδειγμα, ο ΕΛΟΤ έχει στείλει τέτοιο Σχέδιο στο αρμόδιο εποπτεύον Υπουργείο Αν.Αν.Υ.Με.Δι.