Η περίπτωση κζ) του αρ.107 είναι περιττή. Θα πρέπει, για λόγους εκσυγχρονισμού αλλά και αμερόληπτης εποπτείας, το παρουσιολόγιο όλων των υπαλλήλων να συμπληρώνεται και αποστέλλεται αυτομάτως και με ηλεκτρονικό τρόπο. Έτσι, ανά πάσα στιγμή, το κάθε υπουργείο θα έχει σαφή γνώση των ακριβών ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση ηλεκτρονικής κάρτας είτε με πληκτρολόγηση σε ένα μοναδικό τερματικό ανά υπηρεσία του προσωπικού κωδικού πρόσβασης στην προσέλευση και στην αποχώρηση. Η παρούσα χρήση τυπωμένων καρτών ή η απλή υπογραφή στο βιβλίο παρουσιών δεν αποτυπώνει με ακρίβεια τις παραπάνω ώρες και ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την αναποτελεσματική λειτουργία του μέτρου. Άρα, η συνέχιση ύπαρξής τους συνιστά απλά σπατάλη πόρων.
Η περίπτωση κζ) του αρ.107 είναι περιττή. Θα πρέπει, για λόγους εκσυγχρονισμού αλλά και αμερόληπτης εποπτείας, το παρουσιολόγιο όλων των υπαλλήλων να συμπληρώνεται και αποστέλλεται αυτομάτως και με ηλεκτρονικό τρόπο. Έτσι, ανά πάσα στιγμή, το κάθε υπουργείο θα έχει σαφή γνώση των ακριβών ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση ηλεκτρονικής κάρτας είτε με πληκτρολόγηση σε ένα μοναδικό τερματικό ανά υπηρεσία του προσωπικού κωδικού πρόσβασης στην προσέλευση και στην αποχώρηση. Η παρούσα χρήση τυπωμένων καρτών ή η απλή υπογραφή στο βιβλίο παρουσιών δεν αποτυπώνει με ακρίβεια τις παραπάνω ώρες και ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την αναποτελεσματική λειτουργία του μέτρου. Άρα, η συνέχιση ύπαρξής τους συνιστά απλά σπατάλη πόρων.