Φρονώ ότι στην §3 πρέπει να προβλεφθεί ως εξαίρεση για την απαίτηση γνωμάτευσης Δ/ντή κλινικής ή επικεφαλής μονάδας δημόσιου νοσοκομείου η περίπτωση της αντικειμενικής αδυναμίας μετακίνησης του ασθενούς σε νοσοκομείο (π.χ. παθήσεις οξέων κρίσεων οσφυαλγίας/παθήσεων σπονδυλικής κα)διότι σε άλλη περίπτωση α) θα γίνουν άδικες περικοπές β) θα επιφορτισθούν τα νοσοκομεία και το ΕΚΑΒ για τις μεταφορές των ασθενών και γ) οι ίδιοι οι ασθενείς θα υποβληθούν σε περαιτέρω ταλαιπωρία, προκειμένου να είναι δικαιολογημένη η απουσία του υπαλλήλου. Η επίκληση από πλευράς του υπαλλήλου αδυναμίας μετακίνησης δεν μπορεί εξάλλου να είναι ψευδής όταν θα απαιτείταικατά την έλευσή του στην αρμόδια υγειονομική επιτροπή όπως και ήδη γίνεται, η προσκόμμιση των απαραίτητων εξετάσεων (μαγνητική τομογραφία κ.λπ)όπου το πρόβλημα είναι ή όχι εμφανές.
Φρονώ ότι στην §3 πρέπει να προβλεφθεί ως εξαίρεση για την απαίτηση γνωμάτευσης Δ/ντή κλινικής ή επικεφαλής μονάδας δημόσιου νοσοκομείου η περίπτωση της αντικειμενικής αδυναμίας μετακίνησης του ασθενούς σε νοσοκομείο (π.χ. παθήσεις οξέων κρίσεων οσφυαλγίας/παθήσεων σπονδυλικής κα)διότι σε άλλη περίπτωση α) θα γίνουν άδικες περικοπές β) θα επιφορτισθούν τα νοσοκομεία και το ΕΚΑΒ για τις μεταφορές των ασθενών και γ) οι ίδιοι οι ασθενείς θα υποβληθούν σε περαιτέρω ταλαιπωρία, προκειμένου να είναι δικαιολογημένη η απουσία του υπαλλήλου. Η επίκληση από πλευράς του υπαλλήλου αδυναμίας μετακίνησης δεν μπορεί εξάλλου να είναι ψευδής όταν θα απαιτείταικατά την έλευσή του στην αρμόδια υγειονομική επιτροπή όπως και ήδη γίνεται, η προσκόμμιση των απαραίτητων εξετάσεων (μαγνητική τομογραφία κ.λπ)όπου το πρόβλημα είναι ή όχι εμφανές.