Έχοντας προσωπική εμπειρία από δημόσια διοίκηση,λόγω του αείμνηστου πατέρα μου που διετέλεσε βουλευτής 8 χρόνια από το 1981-1989,αλλά πολύ περισσότερο με την εργασιακή μου εμπειρία σε δύο δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης,έχω να σας πω το εξής αγαπητοί υπεύθυνοι του Υπουργείου Εσωτερικών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την σύνταξη του νομοσχεδίου αυτού: Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση είναι οι επίορκοι υπάλληλοι που μαζί με εκείνους που προσελήφθησαν ειδικότερα από το 1981 και μετά με χαμηλά τυπικά προσόντα,αποτελούν το μεγάλο πρόβλημα του δημοσίου τομέα.Ειδικότερα, εάν οι επίορκοι αυτοί,οπού εκκρεμούν οριστικές δικαστικές αποφάσεις,έχουν και χαμηλά τυπικά προσόντα,πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα. Μόνο έτσι,μπορεί να γίνει ένα μεγάλο βήμα,για την διαφάνεια στο δημόσιο και την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών.Ευχαριστώ πολύ,για την φιλοξενία των απόψεων μου.
Έχοντας προσωπική εμπειρία από δημόσια διοίκηση,λόγω του αείμνηστου πατέρα μου που διετέλεσε βουλευτής 8 χρόνια από το 1981-1989,αλλά πολύ περισσότερο με την εργασιακή μου εμπειρία σε δύο δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης,έχω να σας πω το εξής αγαπητοί υπεύθυνοι του Υπουργείου Εσωτερικών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την σύνταξη του νομοσχεδίου αυτού: Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση είναι οι επίορκοι υπάλληλοι που μαζί με εκείνους που προσελήφθησαν ειδικότερα από το 1981 και μετά με χαμηλά τυπικά προσόντα,αποτελούν το μεγάλο πρόβλημα του δημοσίου τομέα.Ειδικότερα, εάν οι επίορκοι αυτοί,οπού εκκρεμούν οριστικές δικαστικές αποφάσεις,έχουν και χαμηλά τυπικά προσόντα,πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα. Μόνο έτσι,μπορεί να γίνει ένα μεγάλο βήμα,για την διαφάνεια στο δημόσιο και την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών.Ευχαριστώ πολύ,για την φιλοξενία των απόψεων μου.