Αρθρο 04.
Η δυνατότητα που παρέχετε στους αρμόδιους υπουργούς να ρυθμίζουν θέματα σχετικά με τα ΝΠΔΔ, ΔΕΚΟ, ΝΠΙΔ κλπ, θα πρέπει να βασίζεται σε πλάνο δεκαετίας, αφού έχει προηγηθεί μελέτη κόστους – οφέλους (υπάρχουν αξιόπιστα συστήματα μέτρησης).
Απαιτούνται τα παραπάνω για την αποφυγή «αποφάσεων» εξυπηρέτησης πελατειακών σχέσεων κατά το δοκούν. Να υπάρχει «ρήτρα» λογοδοσίας λ.χ. εάν ο Χ-υπουργός σήμερα ιδρύει ένα ΝΠΔΔ και ο Ψ-αντικαταστάτης του ενδεχομένως σε ένα εξάμηνο το τροποποιεί ή το καταργεί ή διπλασιάζει την οργανικότητά του με αποσπάσεις ημετέρων από την εκλογική του περιφέρεια.
Αρθρο 04. Η δυνατότητα που παρέχετε στους αρμόδιους υπουργούς να ρυθμίζουν θέματα σχετικά με τα ΝΠΔΔ, ΔΕΚΟ, ΝΠΙΔ κλπ, θα πρέπει να βασίζεται σε πλάνο δεκαετίας, αφού έχει προηγηθεί μελέτη κόστους – οφέλους (υπάρχουν αξιόπιστα συστήματα μέτρησης). Απαιτούνται τα παραπάνω για την αποφυγή «αποφάσεων» εξυπηρέτησης πελατειακών σχέσεων κατά το δοκούν. Να υπάρχει «ρήτρα» λογοδοσίας λ.χ. εάν ο Χ-υπουργός σήμερα ιδρύει ένα ΝΠΔΔ και ο Ψ-αντικαταστάτης του ενδεχομένως σε ένα εξάμηνο το τροποποιεί ή το καταργεί ή διπλασιάζει την οργανικότητά του με αποσπάσεις ημετέρων από την εκλογική του περιφέρεια.