θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει αυστηροποίηση του πλαισίου χορήγησης αναρρωτικών αδειών (για παράδειγμα υποχρεωτική διάγνωση από γιατρό ακόμα και για 1 ημέρα αναρρωτική, ουσιαστική λειτουργία των υγειονομικών επιτροπών που ως τώρα ο ρόλος τους είναι μάλλον διακοσμητικός, αφού το σύνηθες είναι να επιβεβαιώνουν τη διάγνωση του ιδιώτη γιατρού χωρίς τις περισσότερες φορές να εξετάζουν τον "ασθενή" ή να τον εξετάζουν αφού έχει ολοκληρωθεί η άδεια και έχει επιστρέψει στην εργασία του).
Θα είχε ενδιαφέρον μια μελέτη που θα συνέκρινε τις αναρρωτικές άδειες που λαμβάνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι με τις αντίστοιχες που λαμβάνουν υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα.
Ιδιαίτερα οι αναρρωτικές της επαπειλούμενης κύησης στο δημόσιο αποτελούν τη συνήθη πρακτική απουσίας των υπαλλήλων που εγκυμονούν για 2 σχεδόν χρόνια από την εργασία τους με διαδοχικές άδειες (6-7 μήνες επαπειλούμενη, 2 μήνες άδεια τοκετού, 2 μήνες άδεια λοχείας, 9 μήνες άδεια ανατροφής).
θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει αυστηροποίηση του πλαισίου χορήγησης αναρρωτικών αδειών (για παράδειγμα υποχρεωτική διάγνωση από γιατρό ακόμα και για 1 ημέρα αναρρωτική, ουσιαστική λειτουργία των υγειονομικών επιτροπών που ως τώρα ο ρόλος τους είναι μάλλον διακοσμητικός, αφού το σύνηθες είναι να επιβεβαιώνουν τη διάγνωση του ιδιώτη γιατρού χωρίς τις περισσότερες φορές να εξετάζουν τον "ασθενή" ή να τον εξετάζουν αφού έχει ολοκληρωθεί η άδεια και έχει επιστρέψει στην εργασία του). Θα είχε ενδιαφέρον μια μελέτη που θα συνέκρινε τις αναρρωτικές άδειες που λαμβάνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι με τις αντίστοιχες που λαμβάνουν υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα. Ιδιαίτερα οι αναρρωτικές της επαπειλούμενης κύησης στο δημόσιο αποτελούν τη συνήθη πρακτική απουσίας των υπαλλήλων που εγκυμονούν για 2 σχεδόν χρόνια από την εργασία τους με διαδοχικές άδειες (6-7 μήνες επαπειλούμενη, 2 μήνες άδεια τοκετού, 2 μήνες άδεια λοχείας, 9 μήνες άδεια ανατροφής).