1)Η μη εκ των προτέρων διευθέτηση του ζητήματος της αξιολόγησης της μονάδας με σαφή κριτήρια
2)Η δυνατότητα που δίνει το παρόν άρθρο σε προϊσταμένους να τοποθετούν ή να απολύουν κατ' ουσία υπαλλήλους κατά το δοκούν
3) Η "ελευθερία" που δίνει το άρθρο σε υπουργούς να ρυθμίζουν αυθαίρετα το οργανόγραμμα του υπουργείου τους και των διοικητικών μονάδων που υπόκεινται σε αυτό
4) Η εμπειρία του πώς λειτουργούν τα πολιτικά-κομματικά στελέχη στη δημόσια διοίκηση
ΚΑθιστούν το παρόν σχέδιο νόμου παρεξηγήσιμο έως και ύποπτο. Θα πρέπει πρώτα να ρυθμιστούν τα ζητήματα αξιολόγησης, καθώς και το πώς και σε ποιον βαθμό μπορεί ένας "προσωρινός" (όπως είναι ο εκάστοτε υπουργός) προϊστάμενος να τροποποιεί ολόκληρο το οργανόγραμμα ενός υπουργείου, ώστε να μην ανατρέπεται όλη η λειτουργία του κρατικού μηχανισμού κάθε φορά που έχουμε διαφορετικό εκλογικό αποτέλεσμα.
1)Η μη εκ των προτέρων διευθέτηση του ζητήματος της αξιολόγησης της μονάδας με σαφή κριτήρια 2)Η δυνατότητα που δίνει το παρόν άρθρο σε προϊσταμένους να τοποθετούν ή να απολύουν κατ' ουσία υπαλλήλους κατά το δοκούν 3) Η "ελευθερία" που δίνει το άρθρο σε υπουργούς να ρυθμίζουν αυθαίρετα το οργανόγραμμα του υπουργείου τους και των διοικητικών μονάδων που υπόκεινται σε αυτό 4) Η εμπειρία του πώς λειτουργούν τα πολιτικά-κομματικά στελέχη στη δημόσια διοίκηση ΚΑθιστούν το παρόν σχέδιο νόμου παρεξηγήσιμο έως και ύποπτο. Θα πρέπει πρώτα να ρυθμιστούν τα ζητήματα αξιολόγησης, καθώς και το πώς και σε ποιον βαθμό μπορεί ένας "προσωρινός" (όπως είναι ο εκάστοτε υπουργός) προϊστάμενος να τροποποιεί ολόκληρο το οργανόγραμμα ενός υπουργείου, ώστε να μην ανατρέπεται όλη η λειτουργία του κρατικού μηχανισμού κάθε φορά που έχουμε διαφορετικό εκλογικό αποτέλεσμα.