Πρωτα πρεπει να ανασχεδιαστουν οι στοχοι και οι κυριες επιχειρησιακες διαδικασιες (business processes) του δημοσιου που θα τους εξυπηρετουν. Μετα θα πρεπει να ανατεθουν αυτες οι διαδικασιες σε οργανισμους, διευθυνσεις, τμηματα, υπαλληλους.
Αυτο που πατε να κανετε θα γιγαντωσει την γραφειοκρατια και θα την κανει ακομα πιο ακαμπτη στα χερια φοβισμενων για τη δουλεια τους υπαλληλων.
Εχει νοημα να αποδιδει καλα ενας υπαλληλος σε μια διαδικασια που ειναι χρονοβορα, κοστοβορα για τον πολιτη και εμποδιζει την αναπτυξη; Φανταστειτε τη θεση ενος υπαλληλου που πρεπει να ελεγχει μια αιτηση. Θα ζηταει συνεχεια δικαιολογητικα για να εξασφαλισει οτι καποιος αλλος θα πρεπει να παρει την ευθυνη τελικα και οχι αυτος.
Η διοικηση πρεπει να ειναι ευελικτη και να βρισκει λυσεις εξυπνες, καινοτομες και με φαντασια.
Το παρον νομοσχεδιο μοιαζει πιο πολυ με στρατιωτικη διαταγη παρα με business plan ιδιωτικης επιχειρησης.
Πρωτα πρεπει να ανασχεδιαστουν οι στοχοι και οι κυριες επιχειρησιακες διαδικασιες (business processes) του δημοσιου που θα τους εξυπηρετουν. Μετα θα πρεπει να ανατεθουν αυτες οι διαδικασιες σε οργανισμους, διευθυνσεις, τμηματα, υπαλληλους. Αυτο που πατε να κανετε θα γιγαντωσει την γραφειοκρατια και θα την κανει ακομα πιο ακαμπτη στα χερια φοβισμενων για τη δουλεια τους υπαλληλων. Εχει νοημα να αποδιδει καλα ενας υπαλληλος σε μια διαδικασια που ειναι χρονοβορα, κοστοβορα για τον πολιτη και εμποδιζει την αναπτυξη; Φανταστειτε τη θεση ενος υπαλληλου που πρεπει να ελεγχει μια αιτηση. Θα ζηταει συνεχεια δικαιολογητικα για να εξασφαλισει οτι καποιος αλλος θα πρεπει να παρει την ευθυνη τελικα και οχι αυτος. Η διοικηση πρεπει να ειναι ευελικτη και να βρισκει λυσεις εξυπνες, καινοτομες και με φαντασια. Το παρον νομοσχεδιο μοιαζει πιο πολυ με στρατιωτικη διαταγη παρα με business plan ιδιωτικης επιχειρησης.