Αυτό λοιπόν είναι το επαναστατικό νομοσχέδιο που θα αλλάξει τη δημόσια διοίκηση; Μια συρραφή από ήδη ισχύουσες διατάξεις με εμβόλιμα άρθρα για την τακτοποίηση ημετέρων; Ποιό λόγο ύπαρξης έχει το άρθρο 3, αφού απλά αρκείται να επαναβεβαιώνει την ισχύ προηγούμενων νόμων; Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΚΔΔ είναι ο τρόπος επιλογής της διοίκησής του (άρθρο 14); Ένα χρόνο τώρα, το μόνο που έχει καταφέρει ο σημερινός Υπουργός είναι να παραπέμψει στις καλένδες κάθε θετική πρωτοβουλία. Η αξιιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων με τεστ ήταν προ των πυλών πέρυσι τέτοιο καιρό (ή τουλάχιστον έτσι είχε ανακοινωθεί). Με ένα απλό τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων το Δημόσιο θα είχε απαλλαγεί από χιλιάδες άσχετους, ανίκανους, άρρωστους και κοπανατζήδες. Ποιά κινητικότητα στις θέσεις ευθύνης, όταν αφήνεται ελεύθερη η κάθε γραφειοκρατία να ορίσει ποιοί κλάδοι είναι επιλέξιμοι; Με λίγα λόγια: Τίποτα το ουσιαστικά προοδευτικό. Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ότι ο κ. Μανιτάκης, ένας εξαιρετικός καθηγητής, είναι πολύ λίγος για Υπουργός.
Αυτό λοιπόν είναι το επαναστατικό νομοσχέδιο που θα αλλάξει τη δημόσια διοίκηση; Μια συρραφή από ήδη ισχύουσες διατάξεις με εμβόλιμα άρθρα για την τακτοποίηση ημετέρων; Ποιό λόγο ύπαρξης έχει το άρθρο 3, αφού απλά αρκείται να επαναβεβαιώνει την ισχύ προηγούμενων νόμων; Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΚΔΔ είναι ο τρόπος επιλογής της διοίκησής του (άρθρο 14); Ένα χρόνο τώρα, το μόνο που έχει καταφέρει ο σημερινός Υπουργός είναι να παραπέμψει στις καλένδες κάθε θετική πρωτοβουλία. Η αξιιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων με τεστ ήταν προ των πυλών πέρυσι τέτοιο καιρό (ή τουλάχιστον έτσι είχε ανακοινωθεί). Με ένα απλό τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων το Δημόσιο θα είχε απαλλαγεί από χιλιάδες άσχετους, ανίκανους, άρρωστους και κοπανατζήδες. Ποιά κινητικότητα στις θέσεις ευθύνης, όταν αφήνεται ελεύθερη η κάθε γραφειοκρατία να ορίσει ποιοί κλάδοι είναι επιλέξιμοι; Με λίγα λόγια: Τίποτα το ουσιαστικά προοδευτικό. Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται ότι ο κ. Μανιτάκης, ένας εξαιρετικός καθηγητής, είναι πολύ λίγος για Υπουργός.