Θεωρώ τα χρονικά όρια 10 χρόνια 5 χρόνια κ.λ.π. από την μία θέση στην άλλη, τελείως οπισθοδρομικά.Ενας νέος-α και ικανός-νη με μυαλό προχωρημένο και γνώση της Διοίκησης, με εφαρμογή καινοτόμων ιδεών γιατί θα πρέπει να εγκλωβιστεί σε μία θέση για 10 χρόνια; Αν ο άνθρωπος πιάσει τους στόχους μέσα σε μία διετία γιατί θα πρέπει να παραμείνει και να μήν προωθηθεί σε άλλες υπηρεσίες; Επίσης νομίζω ότι υπάρχουν και άτομα τα οποία για χψ λόγους δεν σπούδασαν,αλλά έχουν πραγματικά προσόντα γιατί να μη τους δοθεί η ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους;μη ξεχνάμε ότι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο δεν είχαν τελειώσει Πανεπιστήμια, ενώ ταυτόχρονα έδωσαν δουλειά και ευκαιρίες σε εκατομμύρια πτυχιουχους και πέτυχαν πραγματικά αριστουργήματα. Ισως έχει έρθει η ώρα να σταματήσει αυτό το περίεργο μίσος των ΠΕ έναντι των ΤΕ ή των ΔΕ .έλεος πιά. Χρειάζονται εξετάσεις όχι μόνο για τα τυπικά προσόντα αλλά και κάποια τεστ για την προσωπικότητα, την ικανότητα , την ισορροπία κ.λ.π. πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και δίκαιοι. Πόσοι ΠΕ έχουν κατεβάσει ρολλά για οτιδήποτε άλλο συμβαίνει γύρω τους.Ομως όλα αυτά δεν γίνονται γρήγορα.Πράγματι υπάρχουν ΔΕ κηπουροί του Δημοτικού.Πρέπει να αλλάξει χθες. Ομως αν ρωτήσετε αν αναγνωρίζεται ενα ΙΕΚ δε μπορεί κανένας να σας απαντήσει παρά το γεγονός ότι οι μαθηταί πέρνουν αναβολή λόγω σπουδών.Το Υπουργειο παιδείας δεν ξέρει να απαντήσει. Τότε γιατί τα ίδρυσαν; Αν λοιπόν δεν ξεκαθαρίσουν πρώτα στο Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το Δημόσιας Διοίκησης πολλά θέματα δεν είναι δυνατόν να γίνει καμμία αλλαγή. Θα ισοπεδοθούν τα πάντα με αυτά τα οποία πάτε να περάσετε. Ταυτόχρονα θα πρέπει να εξαφανισθεί από προσώπου γής κάθε "συνδικαλιστική" προσέγγιση .
Θεωρώ τα χρονικά όρια 10 χρόνια 5 χρόνια κ.λ.π. από την μία θέση στην άλλη, τελείως οπισθοδρομικά.Ενας νέος-α και ικανός-νη με μυαλό προχωρημένο και γνώση της Διοίκησης, με εφαρμογή καινοτόμων ιδεών γιατί θα πρέπει να εγκλωβιστεί σε μία θέση για 10 χρόνια; Αν ο άνθρωπος πιάσει τους στόχους μέσα σε μία διετία γιατί θα πρέπει να παραμείνει και να μήν προωθηθεί σε άλλες υπηρεσίες; Επίσης νομίζω ότι υπάρχουν και άτομα τα οποία για χψ λόγους δεν σπούδασαν,αλλά έχουν πραγματικά προσόντα γιατί να μη τους δοθεί η ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους;μη ξεχνάμε ότι οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο δεν είχαν τελειώσει Πανεπιστήμια, ενώ ταυτόχρονα έδωσαν δουλειά και ευκαιρίες σε εκατομμύρια πτυχιουχους και πέτυχαν πραγματικά αριστουργήματα. Ισως έχει έρθει η ώρα να σταματήσει αυτό το περίεργο μίσος των ΠΕ έναντι των ΤΕ ή των ΔΕ .έλεος πιά. Χρειάζονται εξετάσεις όχι μόνο για τα τυπικά προσόντα αλλά και κάποια τεστ για την προσωπικότητα, την ικανότητα , την ισορροπία κ.λ.π. πρέπει να είμαστε ειλικρινείς και δίκαιοι. Πόσοι ΠΕ έχουν κατεβάσει ρολλά για οτιδήποτε άλλο συμβαίνει γύρω τους.Ομως όλα αυτά δεν γίνονται γρήγορα.Πράγματι υπάρχουν ΔΕ κηπουροί του Δημοτικού.Πρέπει να αλλάξει χθες. Ομως αν ρωτήσετε αν αναγνωρίζεται ενα ΙΕΚ δε μπορεί κανένας να σας απαντήσει παρά το γεγονός ότι οι μαθηταί πέρνουν αναβολή λόγω σπουδών.Το Υπουργειο παιδείας δεν ξέρει να απαντήσει. Τότε γιατί τα ίδρυσαν; Αν λοιπόν δεν ξεκαθαρίσουν πρώτα στο Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το Δημόσιας Διοίκησης πολλά θέματα δεν είναι δυνατόν να γίνει καμμία αλλαγή. Θα ισοπεδοθούν τα πάντα με αυτά τα οποία πάτε να περάσετε. Ταυτόχρονα θα πρέπει να εξαφανισθεί από προσώπου γής κάθε "συνδικαλιστική" προσέγγιση .