Η παρ. 5 του άρθρου 2 δεν συνάδει με το όλο εγχείρημα για αναδιοργάνωση του Δημόσιου τομέα καθώς η κινητικότητα των Πρ/νων αναλόγως των αναγκών θα είναι αφενός αποτρεπτικός παράγοντας για την κατάληψη θέσεων ευθύνης από ικανούς υπαλλήλους αφετέρου ο Χ υπάλληλος, ο οποίος έχει εμπειρία σε συγκεκριμένο τομέα και μπορεί να αποδίδει τα μέγιστα ως Πρ/νος του αντίστοιχου τμήματος να είναι δυσλειτουργικός σε θέση Πρ/νου άλλης Υπηρεσίας ή άλλου Τμήματος πιθανότατα λόγω άγνοιας αντικειμένου, συνθηκών, του τρόπου οργάνωσης της νέας Υπηρεσίας, ακόμη και του ανθρώπινου δυναμικού και των ιδιαιτεροτήτων που πιθανόν να υφίστανται. Φοβάμαι ότι αυτοί οι πειραματισμοί όχι μόνο θα περιπλέξουν τα πράγματα αλλά θα δημιουργήσουν και τρομακτικές δυσλειτουργίες που θα προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες
Η παρ. 5 του άρθρου 2 δεν συνάδει με το όλο εγχείρημα για αναδιοργάνωση του Δημόσιου τομέα καθώς η κινητικότητα των Πρ/νων αναλόγως των αναγκών θα είναι αφενός αποτρεπτικός παράγοντας για την κατάληψη θέσεων ευθύνης από ικανούς υπαλλήλους αφετέρου ο Χ υπάλληλος, ο οποίος έχει εμπειρία σε συγκεκριμένο τομέα και μπορεί να αποδίδει τα μέγιστα ως Πρ/νος του αντίστοιχου τμήματος να είναι δυσλειτουργικός σε θέση Πρ/νου άλλης Υπηρεσίας ή άλλου Τμήματος πιθανότατα λόγω άγνοιας αντικειμένου, συνθηκών, του τρόπου οργάνωσης της νέας Υπηρεσίας, ακόμη και του ανθρώπινου δυναμικού και των ιδιαιτεροτήτων που πιθανόν να υφίστανται. Φοβάμαι ότι αυτοί οι πειραματισμοί όχι μόνο θα περιπλέξουν τα πράγματα αλλά θα δημιουργήσουν και τρομακτικές δυσλειτουργίες που θα προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες