Για το άρθρο 3, κινητικότητα υπαλλήλων: άποψή μου (πιστεύω κ πάρα πολλών άλλων) είναι ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά σειρά τα εξής: 1) η προσωπική θέληση- η οικογενειακή κατάσταση+κοινωνικά κριτήρια(τόπος , περιοχή συμφερόντων κλπ) όσων επιθυμούν να μετακινηθούν,
2)οι ανάγκες των ενδιαφερόμενων υπηρεσιών,
3) η σιγουρη τοποθέτηση του κάθε μετακινούμενου,
4) ευελιξία σε περιπτώσεις αμοιβαίας μετάθεσης,
5) να μην είναι η κινητικότητα δικαιολογία για διαθεσιμότητα=ταμείο ανεργείας=απόλυση του κάθε υπό κίνηση υπαλλήλου (πράγμα που καταδικνύει αναξιόπιστο Υπουργείο-Κυβέρνηση)και μάλιστα όσων έχουν τα περισσότερα έτη ασφάλισης,
6) και αν είναι να συμβεί το ανωτέρω 5, τότε ας δοθούν κάποια πλασματικά έτη σε όσους θέλουν 2-3-4 για να συμπληρώσουν τα συντάξιμα, να αποχωρήσουν όσων εργάζονται στο Δημόσιο ασφαλισμένων σε όλα τα ταμεία (Δημοσίου, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, Τραπεζών, κλπ) και να επιτευχθεί ο ζητούμενος (απο την τρόϊκα) στόχος, χωρίς ψευτοδιλήματα κ τερτίπια, και όπως κ αν ονομάζουμε-δικαιολογούμε τις κινήσεις αυτές.
Για το άρθρο 3, κινητικότητα υπαλλήλων: άποψή μου (πιστεύω κ πάρα πολλών άλλων) είναι ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά σειρά τα εξής: 1) η προσωπική θέληση- η οικογενειακή κατάσταση+κοινωνικά κριτήρια(τόπος , περιοχή συμφερόντων κλπ) όσων επιθυμούν να μετακινηθούν, 2)οι ανάγκες των ενδιαφερόμενων υπηρεσιών, 3) η σιγουρη τοποθέτηση του κάθε μετακινούμενου, 4) ευελιξία σε περιπτώσεις αμοιβαίας μετάθεσης, 5) να μην είναι η κινητικότητα δικαιολογία για διαθεσιμότητα=ταμείο ανεργείας=απόλυση του κάθε υπό κίνηση υπαλλήλου (πράγμα που καταδικνύει αναξιόπιστο Υπουργείο-Κυβέρνηση)και μάλιστα όσων έχουν τα περισσότερα έτη ασφάλισης, 6) και αν είναι να συμβεί το ανωτέρω 5, τότε ας δοθούν κάποια πλασματικά έτη σε όσους θέλουν 2-3-4 για να συμπληρώσουν τα συντάξιμα, να αποχωρήσουν όσων εργάζονται στο Δημόσιο ασφαλισμένων σε όλα τα ταμεία (Δημοσίου, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ, Τραπεζών, κλπ) και να επιτευχθεί ο ζητούμενος (απο την τρόϊκα) στόχος, χωρίς ψευτοδιλήματα κ τερτίπια, και όπως κ αν ονομάζουμε-δικαιολογούμε τις κινήσεις αυτές.