- Να μπορούν να επιλέγονται/τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοικητικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί. Απαιτείται τροποποίηση ή κατάργηση των άρθρων 19 και 20 του Ν.1566/1985.
- Παρόμοιες αλλαγές πρέπει να γίνουν και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (αλλαγές/τροποποιήσεις στο Ν.2986/2002 και στο Ν.3467/2006).
Επίσης, στα πλαίσια της κινητικότητας θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και σε εκπαιδευτικούς (περίπου 160.000) να επιλέγονται ως Προϊστάμενοι Τμήματος/Διεύθυνσης σε οποιοδήποτε Υπουργείο, συνεπώς και εντός του Υπ. Παιδείας.
Την παρούσα χρονική στιγμή σε πολλές περιπτώσεις είναι τοποθετημένοι ως Προϊστάμενοι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ χωρίς εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει οπωσδήποτε όσοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης να αντιλαμβάνονται και να αποδεικνύουν την επαφή τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα: ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιοποίηση αρχείων, διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, κ.λ.π.
- Να μπορούν να επιλέγονται/τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι Τμημάτων Διοικητικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί. Απαιτείται τροποποίηση ή κατάργηση των άρθρων 19 και 20 του Ν.1566/1985. - Παρόμοιες αλλαγές πρέπει να γίνουν και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (αλλαγές/τροποποιήσεις στο Ν.2986/2002 και στο Ν.3467/2006). Επίσης, στα πλαίσια της κινητικότητας θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και σε εκπαιδευτικούς (περίπου 160.000) να επιλέγονται ως Προϊστάμενοι Τμήματος/Διεύθυνσης σε οποιοδήποτε Υπουργείο, συνεπώς και εντός του Υπ. Παιδείας. Την παρούσα χρονική στιγμή σε πολλές περιπτώσεις είναι τοποθετημένοι ως Προϊστάμενοι υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ χωρίς εξοικείωση στις νέες τεχνολογίες. Θα πρέπει οπωσδήποτε όσοι τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης να αντιλαμβάνονται και να αποδεικνύουν την επαφή τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα: ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, ψηφιοποίηση αρχείων, διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, κ.λ.π.