1 έως 6
Καταργείτε το δικαίωμα του πολίτη για «αποζημίωση» όταν η Διοίκηση δε διεκπεραιώσει την υπόθεσή του εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών. Ποια είναι η αντιπρόταση; Δε βλέπω τίποτα σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια, για να μπορεί η Διοίκηση να είναι συνεπής, χρειάζεται και ικανό σε προσόντα αλλά σε αριθμό προσωπικό. Αντί αυτού, καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις, τουλάχιστο στο στενό Δημόσιο Τομέα και περιμένουμε από μερικούς φιλότιμους υπαλλήλους να βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά, χωρίς καμία βοήθεια και επιβράβευση. Να είστε σίγουροι ότι με τις «νέες» προτάσεις για τον πειθαρχικό έλεγχό τους, θα τρέξουν να βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους.
7 & 8
Υποτίθεται ότι οι αποσπασμένοι στη ΜΕΑ κ.λ.π. υπάλληλοι έχουν τόσο σημαντικά προσόντα και τοποθετήθηκαν και τοποθετούνται (ας όψεται η Προεδρία) όχι εν κρυφώ, αλλά με αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια, ώστε η υπηρεσία τους να μπορεί να θεωρηθεί ότι ασκείται τουλάχιστον σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αυτό σήμερα με την προωθούμενη ρύθμιση το αναιρείτε. Αντίστοιχα και στις Ειδικές Υπηρεσίες, η θητεία του προσωπικού αναγνωριζόταν ότι ασκούνταν σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αν δεν το επιθυμείτε, μη ζητάτε ειδικά προσόντα σε αυτές τις θέσεις, που σήμερα, σημειωτέον, υπάρχουν μόνο «ειδικές απαιτήσεις» από αυτούς τους ανθρώπους και κατά τα άλλα μισθολογική ισοπέδωση. Όσο για τους μετακλητούς, τι να πω. Όταν πέρασε η συγκεκριμένη ρύθμιση για τη θητεία τους σε επίπεδο προϊσταμένου Διεύθυνσης, είχαν ενημερωθεί οι περισσότεροι βουλευτές για το τι πάνε να ψηφίσουν. Το ψήφισαν όμως και κανένα σοβαρό μέσο δεν «μπήκε στον κόπο» να δημοσιεύσει αυτή την αλητεία. Για να μην ισοπεδώνουμε όμως τα πράγματα, ίσως θα έπρεπε η καταργούμενη ρύθμιση να συνεχίσει να καλύπτει τουλάχιστον τους ειδικούς συμβούλους οι οποίοι υποτίθεται ότι πρέπει να έχουν τα αντίστοιχα προσόντα και αμείβονται και αναλόγως. Επειδή το κράτος πρέπει να έχει και συνέχεια και το παιχνίδι να παίζεται με ανοιχτά χαρτιά, είναι φυσιολογικά οι άνθρωποι να κάνουν τις επιλογές τους με τα ισχύοντα δεδομένα. Αν αυτά τα αλλάζετε συνέχεια με τι κριτήρια μπορεί κάποιος να κάνει τις επιλογές τους και να πορευτεί για την υλοποίησή τους;
Η περίπτωση 9 αποκαλύπτει την επιθυμία του κ. Υπουργού να ξεκουραστεί λίγο, καθώς του πέσανε φαίνεται πολλές οι υποθέσεις αποσπάσεων που πρέπει να υπογράφει. Οι υπηρεσίες χρειάζονται κόσμο, αλλά για να ολοκληρωθεί μια απόσπαση ή μετάταξη χρειάζονται αιώνες. ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Βέβαια, το τελευταίο διάστημα προκύπτουν συνεχώς νέες υπηρεσίες που στελεχώνονται κατά παρέκκλιση, με αποσπάσεις με υπογραφή μόνο του Υπουργού Οικονομικών ή και του Πρωθυπουργού. Αφού το αποφασίζει ο Πρωθυπουργός, έχει και το δικαίωμα να βάζει όποιους θέλει από ότι φαίνεται. Πάντα δύο μέτρα και δύο σταθμά. Σε τελική ανάλυση ποιο είναι το ζητούμενο; Να τοποθετούμε εμείς και όχι οι άλλοι.
Όσο για την ισχύ των πρώτων έξι άρθρων μετά από 2 μήνες από τη δημοσίευση του νόμου, θα φανεί στην πορεία τι εξυπηρετεί. Είναι όμως γεγονός ότι, αν κάποιος θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά, πρώτα φτιάχνει τα οργανογράμματα των νέων δομών, στη συνέχεια κάνει τις κρίσεις για τις θέσεις ευθύνης και μετά, όταν ποια είναι έτοιμος, καταργεί το παλιό και θέτει σε εφαρμογή το νέο. Διαφορετικά θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
1 έως 6 Καταργείτε το δικαίωμα του πολίτη για «αποζημίωση» όταν η Διοίκηση δε διεκπεραιώσει την υπόθεσή του εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών. Ποια είναι η αντιπρόταση; Δε βλέπω τίποτα σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια, για να μπορεί η Διοίκηση να είναι συνεπής, χρειάζεται και ικανό σε προσόντα αλλά σε αριθμό προσωπικό. Αντί αυτού, καταγράφονται σημαντικές ελλείψεις, τουλάχιστο στο στενό Δημόσιο Τομέα και περιμένουμε από μερικούς φιλότιμους υπαλλήλους να βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά, χωρίς καμία βοήθεια και επιβράβευση. Να είστε σίγουροι ότι με τις «νέες» προτάσεις για τον πειθαρχικό έλεγχό τους, θα τρέξουν να βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους. 7 & 8 Υποτίθεται ότι οι αποσπασμένοι στη ΜΕΑ κ.λ.π. υπάλληλοι έχουν τόσο σημαντικά προσόντα και τοποθετήθηκαν και τοποθετούνται (ας όψεται η Προεδρία) όχι εν κρυφώ, αλλά με αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια, ώστε η υπηρεσία τους να μπορεί να θεωρηθεί ότι ασκείται τουλάχιστον σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αυτό σήμερα με την προωθούμενη ρύθμιση το αναιρείτε. Αντίστοιχα και στις Ειδικές Υπηρεσίες, η θητεία του προσωπικού αναγνωριζόταν ότι ασκούνταν σε επίπεδο προϊσταμένου τμήματος. Αν δεν το επιθυμείτε, μη ζητάτε ειδικά προσόντα σε αυτές τις θέσεις, που σήμερα, σημειωτέον, υπάρχουν μόνο «ειδικές απαιτήσεις» από αυτούς τους ανθρώπους και κατά τα άλλα μισθολογική ισοπέδωση. Όσο για τους μετακλητούς, τι να πω. Όταν πέρασε η συγκεκριμένη ρύθμιση για τη θητεία τους σε επίπεδο προϊσταμένου Διεύθυνσης, είχαν ενημερωθεί οι περισσότεροι βουλευτές για το τι πάνε να ψηφίσουν. Το ψήφισαν όμως και κανένα σοβαρό μέσο δεν «μπήκε στον κόπο» να δημοσιεύσει αυτή την αλητεία. Για να μην ισοπεδώνουμε όμως τα πράγματα, ίσως θα έπρεπε η καταργούμενη ρύθμιση να συνεχίσει να καλύπτει τουλάχιστον τους ειδικούς συμβούλους οι οποίοι υποτίθεται ότι πρέπει να έχουν τα αντίστοιχα προσόντα και αμείβονται και αναλόγως. Επειδή το κράτος πρέπει να έχει και συνέχεια και το παιχνίδι να παίζεται με ανοιχτά χαρτιά, είναι φυσιολογικά οι άνθρωποι να κάνουν τις επιλογές τους με τα ισχύοντα δεδομένα. Αν αυτά τα αλλάζετε συνέχεια με τι κριτήρια μπορεί κάποιος να κάνει τις επιλογές τους και να πορευτεί για την υλοποίησή τους; Η περίπτωση 9 αποκαλύπτει την επιθυμία του κ. Υπουργού να ξεκουραστεί λίγο, καθώς του πέσανε φαίνεται πολλές οι υποθέσεις αποσπάσεων που πρέπει να υπογράφει. Οι υπηρεσίες χρειάζονται κόσμο, αλλά για να ολοκληρωθεί μια απόσπαση ή μετάταξη χρειάζονται αιώνες. ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Βέβαια, το τελευταίο διάστημα προκύπτουν συνεχώς νέες υπηρεσίες που στελεχώνονται κατά παρέκκλιση, με αποσπάσεις με υπογραφή μόνο του Υπουργού Οικονομικών ή και του Πρωθυπουργού. Αφού το αποφασίζει ο Πρωθυπουργός, έχει και το δικαίωμα να βάζει όποιους θέλει από ότι φαίνεται. Πάντα δύο μέτρα και δύο σταθμά. Σε τελική ανάλυση ποιο είναι το ζητούμενο; Να τοποθετούμε εμείς και όχι οι άλλοι. Όσο για την ισχύ των πρώτων έξι άρθρων μετά από 2 μήνες από τη δημοσίευση του νόμου, θα φανεί στην πορεία τι εξυπηρετεί. Είναι όμως γεγονός ότι, αν κάποιος θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά, πρώτα φτιάχνει τα οργανογράμματα των νέων δομών, στη συνέχεια κάνει τις κρίσεις για τις θέσεις ευθύνης και μετά, όταν ποια είναι έτοιμος, καταργεί το παλιό και θέτει σε εφαρμογή το νέο. Διαφορετικά θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.