1ον. Υποχρεωτικά λγοδοσία της Διοίκησης αλλιως θα εχουμε φαινόμενα της δεκαετίας 80 και εντεύθεν... δηαλδή θα γίνουμε όλοι έρμαια των αιρατών και των εκαστοτε προσκείμενων στη Διοίκηση Προϊσταμενων.
2ον. Να ορσιθουν οι υπόλογοι για τη τήρηση του Νόμου καθως και η ποινη του εφόσον δεν εφαρμοσθουν τα δέοντα.
3ον. Το πειθαρχικό συμβούλιο, γνωμοδοτεί το αργότερο σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την περιέλευση σε αυτό του σχετικού αιτήματος. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της ως άνω προθεσμίας, ο υπάλληλος παραμένει σε αργία.
Το αντίθετο αθ έπρεπε να ισχύει. Ειναι γνωστό ότι πολλές φορες "παραπέφτουν" έγγραφα και φακελοι και αλλαζουν σειρα. Εδω δεν υπάρχει δικαιοσύνη και διαφανεια.
4ον. Αν συνεχίσετε να δίνεται - μεσω του Πειθαρχικου δικαίου - περισσότερες εξουσίες σε αιρετους και προσκήμενους σε αυτους προϊσταμενους, πολυ απλα, το πελατοκεντρικό Κρατος θα συνεχιστεί. Αυτό είναι το ζητούμενο;;
1ον. Υποχρεωτικά λγοδοσία της Διοίκησης αλλιως θα εχουμε φαινόμενα της δεκαετίας 80 και εντεύθεν... δηαλδή θα γίνουμε όλοι έρμαια των αιρατών και των εκαστοτε προσκείμενων στη Διοίκηση Προϊσταμενων. 2ον. Να ορσιθουν οι υπόλογοι για τη τήρηση του Νόμου καθως και η ποινη του εφόσον δεν εφαρμοσθουν τα δέοντα. 3ον. Το πειθαρχικό συμβούλιο, γνωμοδοτεί το αργότερο σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την περιέλευση σε αυτό του σχετικού αιτήματος. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της ως άνω προθεσμίας, ο υπάλληλος παραμένει σε αργία. Το αντίθετο αθ έπρεπε να ισχύει. Ειναι γνωστό ότι πολλές φορες "παραπέφτουν" έγγραφα και φακελοι και αλλαζουν σειρα. Εδω δεν υπάρχει δικαιοσύνη και διαφανεια. 4ον. Αν συνεχίσετε να δίνεται - μεσω του Πειθαρχικου δικαίου - περισσότερες εξουσίες σε αιρετους και προσκήμενους σε αυτους προϊσταμενους, πολυ απλα, το πελατοκεντρικό Κρατος θα συνεχιστεί. Αυτό είναι το ζητούμενο;;