Μεγάλο μερίδιο ευθύνης,για τον μέχρι τώρα αποτυχημένο τρόπο λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης έχουν και όσοι κατέχουν τις θέσεις ευθύνης και τις διατηρούν από τότε που τις κατέλαβαν εως και την συνταξιοδότηση τους. Πρέπει άραγε να μοριοδοτηθούν γι΄αυτό και μόνο από την δεξαμενή αυτών να αντλήσουμε τους νέους υποδιευθυντές και διευθυντές?
Η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων υπάρχει δυνατότητα να γίνει με μεγαλύτερη σχολαστικότητα και ακρίβεια. Για παράδειγμα ενα μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε με εκπαιδευτική άδεια και προσαύξηση στο μισθό μέχρι 40% είναι άδικο να μοριοδοτηθεί το ίδιο με το μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε χωρίς την ανάλογη διευκόλυνση. Ενα διδακτορικό χωρίς δημοσιεύσεις να μοριοδοτηθεί χαμηλότερα απο ένα που έχει δημοσιεύσεις. Μπορούν να αξιολογηθούν ακόμη και οι δημοσιεύσεις.
Υπάρχουν πολλοί εργατικοί υπάλληλοι ΔΕ αλλά δεν μπορεί να αντικατασταθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση από τους εμπειροτεχνίτες.
Βάση της ανάπτυξης των επιπλέον δεξιοτήτων και ικανοτήτων είναι η συνεχής κατάρτιση και η δια βίου μάθηση. Μας χρειάζονται προϊστάμενοι που δεν έχουν ξεχάσει τον τρόπο να μαθαίνουν.
Η κινητικότητα των προϊσταμένων θεωρώ οτι είναι μόνος τρόπος για να αρχίσει να καλύπτεται το τεράστιο έλλειμμα που υπάρχει στην ουσιαστική άσκηση διοίκησης λόγω της εξάλειψης των διαπροσωπικών σχέσεων με τους υφισταμένους.
Όλες οι θέσεις ευθύνης που προκύπτουν απο τα οργανογράμματα να προκηρυχθούν και να καλυφθούν με την ίδια διαδικασία γιατί οι εξαιρέσεις συνήθως γίνονται κανόνας.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης,για τον μέχρι τώρα αποτυχημένο τρόπο λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης έχουν και όσοι κατέχουν τις θέσεις ευθύνης και τις διατηρούν από τότε που τις κατέλαβαν εως και την συνταξιοδότηση τους. Πρέπει άραγε να μοριοδοτηθούν γι΄αυτό και μόνο από την δεξαμενή αυτών να αντλήσουμε τους νέους υποδιευθυντές και διευθυντές? Η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων υπάρχει δυνατότητα να γίνει με μεγαλύτερη σχολαστικότητα και ακρίβεια. Για παράδειγμα ενα μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε με εκπαιδευτική άδεια και προσαύξηση στο μισθό μέχρι 40% είναι άδικο να μοριοδοτηθεί το ίδιο με το μεταπτυχιακό που αποκτήθηκε χωρίς την ανάλογη διευκόλυνση. Ενα διδακτορικό χωρίς δημοσιεύσεις να μοριοδοτηθεί χαμηλότερα απο ένα που έχει δημοσιεύσεις. Μπορούν να αξιολογηθούν ακόμη και οι δημοσιεύσεις. Υπάρχουν πολλοί εργατικοί υπάλληλοι ΔΕ αλλά δεν μπορεί να αντικατασταθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση από τους εμπειροτεχνίτες. Βάση της ανάπτυξης των επιπλέον δεξιοτήτων και ικανοτήτων είναι η συνεχής κατάρτιση και η δια βίου μάθηση. Μας χρειάζονται προϊστάμενοι που δεν έχουν ξεχάσει τον τρόπο να μαθαίνουν. Η κινητικότητα των προϊσταμένων θεωρώ οτι είναι μόνος τρόπος για να αρχίσει να καλύπτεται το τεράστιο έλλειμμα που υπάρχει στην ουσιαστική άσκηση διοίκησης λόγω της εξάλειψης των διαπροσωπικών σχέσεων με τους υφισταμένους. Όλες οι θέσεις ευθύνης που προκύπτουν απο τα οργανογράμματα να προκηρυχθούν και να καλυφθούν με την ίδια διαδικασία γιατί οι εξαιρέσεις συνήθως γίνονται κανόνας.