Πολλές φορές τα μεταπτυχιακά είναι άσχετα από το αντικείμενο της εργασίας του υπαλλήλου, αλλά τα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν δεχθεί ότι σχετίζετα με το αντικείμενο. Θα πρέπει να είναι πιο αντικειμενική η κρίση αυτή.
Τί θα γίνει με τους υπαλλήλους ΔΕ διαφόρων ειδικοτήτων από Τεχνικά Λύκεια που έγιναν ΤΕ χωρίς σπουδές; ή από ιδιωτικές σχολές (π.χ. Ευκλείδης ασυρματιστών) να γίνονατι ΤΕ Μηχανικών ή ΔΕ δακτυλογράφων να γίνονται ΤΕ Χειριστών υπολογιστών (με νόμο του Πέτρου Ευθυμίου) και τις ευλογίες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων;
Πολλές φορές τα μεταπτυχιακά είναι άσχετα από το αντικείμενο της εργασίας του υπαλλήλου, αλλά τα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν δεχθεί ότι σχετίζετα με το αντικείμενο. Θα πρέπει να είναι πιο αντικειμενική η κρίση αυτή. Τί θα γίνει με τους υπαλλήλους ΔΕ διαφόρων ειδικοτήτων από Τεχνικά Λύκεια που έγιναν ΤΕ χωρίς σπουδές; ή από ιδιωτικές σχολές (π.χ. Ευκλείδης ασυρματιστών) να γίνονατι ΤΕ Μηχανικών ή ΔΕ δακτυλογράφων να γίνονται ΤΕ Χειριστών υπολογιστών (με νόμο του Πέτρου Ευθυμίου) και τις ευλογίες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων;