Επειδή κάποιοι εδώ κάνουν μνεία σε σχέση με το κατά πόσον είναι το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό συναφές με το πτυχιο:Κατ΄αρχήν, τα υπάρχοντα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι εις θέσιν να κρίνουν εξειδικευμένα μεαταπτυχιακά ή διδακτορικά γιατί πολλές φορές δεν γνωρίζουν σε τι αναφέρονται 2ον και πιο σημαντικό: ας μην αναλώνονται κάποιοι στο να ακυρώνουν τα προσόντα άλλων επειδή αυτοί δεν απόκτησαν. Η ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ, ΤΙΤΛΟΥ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΛΠ. ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΌ ΧΩΡΟ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ MANAGEMENT ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ MANAGEMENT. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Ή ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ΥΠΟΔΟΜΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ, ΔΗΛ. ΩΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΟΠΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΙ ΑΛΛΆ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΡΑ, ΠΡΩΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΦΑΝΣΗ (ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΌ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ (ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ), ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΗΣ (ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ)ΕΙΝΑΙ ΔΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΑΠΌ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ).
ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ή ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ Ή ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΌ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ? ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΛΟΓΗ) ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΝ ΟΜΩΣ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΩΣ ΔΩΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΣΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Επειδή κάποιοι εδώ κάνουν μνεία σε σχέση με το κατά πόσον είναι το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό συναφές με το πτυχιο:Κατ΄αρχήν, τα υπάρχοντα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι εις θέσιν να κρίνουν εξειδικευμένα μεαταπτυχιακά ή διδακτορικά γιατί πολλές φορές δεν γνωρίζουν σε τι αναφέρονται 2ον και πιο σημαντικό: ας μην αναλώνονται κάποιοι στο να ακυρώνουν τα προσόντα άλλων επειδή αυτοί δεν απόκτησαν. Η ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ, ΤΙΤΛΟΥ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΛΠ. ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΌ ΧΩΡΟ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ MANAGEMENT ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ MANAGEMENT. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Ή ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ ΥΠΟΔΟΜΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΑΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΩΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ, ΔΗΛ. ΩΣ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΑΠΌ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΠΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΟΠΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΙ ΑΛΛΆ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΡΑ, ΠΡΩΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΦΑΝΣΗ (ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΌ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ (ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ), ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΗΣ (ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ)ΕΙΝΑΙ ΔΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΠ΄ΟΥΔΕΝΙ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΑΠΌ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ). ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ. ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ή ΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ Ή ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΌ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ? ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΛΟΓΗ) ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΝ ΟΜΩΣ (ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΩΣ ΔΩΡΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΣΙΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΚΑΙ Ο ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ