Επειδή στο άρθρο 2 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου προβλέπεται ότι ως προϊστάμενοι Διεύθυνσης θα επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Τμήματος, άποψη μου είναι ότι δεν θα πρέπει να μοριοδοτηθούν, όσοι με τις "γνωστές σε όλους διαδικασίες" τοποθετήθηκαν κατά παρέκκλιση αναπληρωτές προϊστάμενοι, χωρίς να έχουν προηγουμένως κριθεί από Υ.Σ. διαιωνίζοντας έτσι το αίσθημα της αναξιοκρατίας και της προώθησης των "ημετέρων".
Ως προς τους τρόπους αξιολόγησης, θα πρέπει να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια, ακόμα και εξωτερική αξιολόγηση ώστε να μην καθίσταται ο υπάλληλος έρμαιο του κάθε Διευθυντή. Επίσης θεωρώ ότι ο πλέον αντικειμενικός τρόπος για τη διαπίστωση της ικανότητας του υπαλλήλου για τη θέση στην οποία υπηρετεί, είναι οι γραπτές εξετάσεις στο αντικείμενο της εργασίας του και σε εν γένει διοικητικά θέματα.
Φαντάζομαι ότι οι υπηρετούντες στο δημόσιο, έχουν να διηγηθούν πλείστα όσα παραδείγματα για προϊσταμένους όλων των κατηγοριών, που αγνοούν το ίδιο το αντικείμενο της εργασίας τους, που ευνοούν τους "συμπαθείς" σε αυτούς και αντιμετωπίζουν με δυσμένεια τους "αντιπαθείς". Θα πρέπει επιτέλους να επιβραβευτούν όσοι τιμούν το λειτούργημα του Δημοσίου Υπαλλήλου και η θέση τους στην δημόσια διοίκηση να μην εξαρτάται από το ποιον ξέρουν αλλά από τί ξέρουν.
Επειδή στο άρθρο 2 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου προβλέπεται ότι ως προϊστάμενοι Διεύθυνσης θα επιλέγονται υπάλληλοι οι οποίοι έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Τμήματος, άποψη μου είναι ότι δεν θα πρέπει να μοριοδοτηθούν, όσοι με τις "γνωστές σε όλους διαδικασίες" τοποθετήθηκαν κατά παρέκκλιση αναπληρωτές προϊστάμενοι, χωρίς να έχουν προηγουμένως κριθεί από Υ.Σ. διαιωνίζοντας έτσι το αίσθημα της αναξιοκρατίας και της προώθησης των "ημετέρων". Ως προς τους τρόπους αξιολόγησης, θα πρέπει να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια, ακόμα και εξωτερική αξιολόγηση ώστε να μην καθίσταται ο υπάλληλος έρμαιο του κάθε Διευθυντή. Επίσης θεωρώ ότι ο πλέον αντικειμενικός τρόπος για τη διαπίστωση της ικανότητας του υπαλλήλου για τη θέση στην οποία υπηρετεί, είναι οι γραπτές εξετάσεις στο αντικείμενο της εργασίας του και σε εν γένει διοικητικά θέματα. Φαντάζομαι ότι οι υπηρετούντες στο δημόσιο, έχουν να διηγηθούν πλείστα όσα παραδείγματα για προϊσταμένους όλων των κατηγοριών, που αγνοούν το ίδιο το αντικείμενο της εργασίας τους, που ευνοούν τους "συμπαθείς" σε αυτούς και αντιμετωπίζουν με δυσμένεια τους "αντιπαθείς". Θα πρέπει επιτέλους να επιβραβευτούν όσοι τιμούν το λειτούργημα του Δημοσίου Υπαλλήλου και η θέση τους στην δημόσια διοίκηση να μην εξαρτάται από το ποιον ξέρουν αλλά από τί ξέρουν.