Κύριε Υπουργέ μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται καμία ψήφιση νέου νόμου (εκτός κάποιων πάρα πολύ μικρών προσθηκών). Το μόνο που απαιτείται είναι η πλήρη και χωρίς καμία εξαίρεση εφαρμογή των νόμων που υπάρχουν. Τι δεν είναι σωστό και αντικειμενικό (αν βεβαίως εφαρμόζεται σωστά) στην νομοθεσία που ισχύει για τις επιλογές των προισταμένων για να χρειάζεται η ψήφιση νέας;Το πρόβλημα δημιουργείται από την μη σωστή εφαρμογή των νόμων για την οποία βασική ευθύνη φέρουν οι αιρετοί (στην πλειοψηφία τους) αλλά δυστυχώς και αρκετοί συνάδελφοι.Εκείνο που πρέπει να αλλάξει είναι ο τρόπος σκέψης όλων μας.Στην Ελλάδα η μόνη βαθμολόγηση που θεωρείται αδιάβλητη από όλους είναι η βαθμολόγηση των πανελληνίων εξετάσεων (Μήπως θα πρέπει να γίνονται με τον ίδιο τρόπο και οι εξετάσεις για τις επιλογές προισταμένων;). Για όλα τα άλλα υπάρχουν έντονες αμφισβητήσεις.Κλείνοντας στον διαχωρισμό μεταξύ ΠΕ. ΤΕ και ΔΕ που κάνουν οι περισσότερι συνάδελφοι θα πρέπει να γίνει σαφές ότι και στις τρεις αυτές κατηγορίες υπαλλήλων υπάρχουν και καλοί και κακοί υπάλληλοι. Πριν από 15 χρόνια στους 50 που έδιναν πανελλήνιες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ συνέχιζαν οι 5-6. Τα τελευταία χρόνια στους 50 συνεχίζουν οι 45. Ανέβηκε ξαφνικά το επίπεδο ή απλώς αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων και έπεσε το επίπεδο;Όταν σε μια σχολή εισάγονται όλοι με μέσο όρο κάτω από την βάση τι αξία μπορεί να έχει ένα τέτοιο πτυχίο;
Κύριε Υπουργέ μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας.Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται καμία ψήφιση νέου νόμου (εκτός κάποιων πάρα πολύ μικρών προσθηκών). Το μόνο που απαιτείται είναι η πλήρη και χωρίς καμία εξαίρεση εφαρμογή των νόμων που υπάρχουν. Τι δεν είναι σωστό και αντικειμενικό (αν βεβαίως εφαρμόζεται σωστά) στην νομοθεσία που ισχύει για τις επιλογές των προισταμένων για να χρειάζεται η ψήφιση νέας;Το πρόβλημα δημιουργείται από την μη σωστή εφαρμογή των νόμων για την οποία βασική ευθύνη φέρουν οι αιρετοί (στην πλειοψηφία τους) αλλά δυστυχώς και αρκετοί συνάδελφοι.Εκείνο που πρέπει να αλλάξει είναι ο τρόπος σκέψης όλων μας.Στην Ελλάδα η μόνη βαθμολόγηση που θεωρείται αδιάβλητη από όλους είναι η βαθμολόγηση των πανελληνίων εξετάσεων (Μήπως θα πρέπει να γίνονται με τον ίδιο τρόπο και οι εξετάσεις για τις επιλογές προισταμένων;). Για όλα τα άλλα υπάρχουν έντονες αμφισβητήσεις.Κλείνοντας στον διαχωρισμό μεταξύ ΠΕ. ΤΕ και ΔΕ που κάνουν οι περισσότερι συνάδελφοι θα πρέπει να γίνει σαφές ότι και στις τρεις αυτές κατηγορίες υπαλλήλων υπάρχουν και καλοί και κακοί υπάλληλοι. Πριν από 15 χρόνια στους 50 που έδιναν πανελλήνιες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ συνέχιζαν οι 5-6. Τα τελευταία χρόνια στους 50 συνεχίζουν οι 45. Ανέβηκε ξαφνικά το επίπεδο ή απλώς αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων και έπεσε το επίπεδο;Όταν σε μια σχολή εισάγονται όλοι με μέσο όρο κάτω από την βάση τι αξία μπορεί να έχει ένα τέτοιο πτυχίο;