Να προβλεφθεί στο νόμο διάταξη που θα επιτρέπει στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης εθελοντικά και με αίτησή τους κάθε διδακτικό έτος να ζητούν μετάταξη σε διοικητική θέση υπηρεσίας της προτίμησής τους διατηρώντας την οργανική τους θέση στην εκπαίδευση και το αντίστροφο, δηλαδή μόνιμοι υπάλληλοι διορισμένοι σε διοικητικές θέσεις να έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για να μετακινηθούν σε κενές θέσεις της εκπαίδευσης ως διδακτικό προσωπικό, εφόσον διαθέτουν τα οριζόμενα από τον νόμο τυπικά προσόντα διατηρώντας τις οργανικές τους θέσεις. Οι αιτήσεις μετάταξης θα υποβάλλονται κάθε έτος με διάρκεια ισχύος ενός διδακτικού έτους χωρίς περιορισμό. Με αυτό τον τρόπο θα δοθεί λύση στο πρόβλημα πολλών εκπαιδευτικών (στοιχεία που δόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας) που για διάφορους λόγους κάποιο χρονικό διάστημα δυσκολεύονται να μπουν στην τάξη απαλλάσσοντάς τους από το άγχος της διδασκαλίας και δίνοντάς τους την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τα προσόντα τους σε άλλα πόστα και από την άλλη θα δοθεί η ευκαιρία σε ένα ποσοστό διοικητικών υπαλλήλων που είναι πτυχιούχοι καθηγητικών σχολών, πολλοί από τους οποίους κατέχουν στο αντικείμενό τους μεταπτυχιακούς τίτλους, να ασκήσουν διδακτικό έργο.
Να προβλεφθεί στο νόμο διάταξη που θα επιτρέπει στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης εθελοντικά και με αίτησή τους κάθε διδακτικό έτος να ζητούν μετάταξη σε διοικητική θέση υπηρεσίας της προτίμησής τους διατηρώντας την οργανική τους θέση στην εκπαίδευση και το αντίστροφο, δηλαδή μόνιμοι υπάλληλοι διορισμένοι σε διοικητικές θέσεις να έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για να μετακινηθούν σε κενές θέσεις της εκπαίδευσης ως διδακτικό προσωπικό, εφόσον διαθέτουν τα οριζόμενα από τον νόμο τυπικά προσόντα διατηρώντας τις οργανικές τους θέσεις. Οι αιτήσεις μετάταξης θα υποβάλλονται κάθε έτος με διάρκεια ισχύος ενός διδακτικού έτους χωρίς περιορισμό. Με αυτό τον τρόπο θα δοθεί λύση στο πρόβλημα πολλών εκπαιδευτικών (στοιχεία που δόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας) που για διάφορους λόγους κάποιο χρονικό διάστημα δυσκολεύονται να μπουν στην τάξη απαλλάσσοντάς τους από το άγχος της διδασκαλίας και δίνοντάς τους την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τα προσόντα τους σε άλλα πόστα και από την άλλη θα δοθεί η ευκαιρία σε ένα ποσοστό διοικητικών υπαλλήλων που είναι πτυχιούχοι καθηγητικών σχολών, πολλοί από τους οποίους κατέχουν στο αντικείμενό τους μεταπτυχιακούς τίτλους, να ασκήσουν διδακτικό έργο.