Κύριοι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της διαβούλευσης. Ασφαλώς πρόκειται για προσπάθεια νομιμοποίησης της εκτροπής από τα Δημοκρατικά ιδεώδη και τα χρηστά ήθη στη Δημόσια Διοίκηση. Το συγκεκριμένο είναι δημιούργημα παλαιοκομματικών διεργασιών και προσπάθεια διαμοίρασης των ιματίων της Δημόσιας Διοίκησης. Αν πραγματικά είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας, τότε υπενθυμίζω ότι η ιστορία καταγράφει ονόματα, έργα και αποτελέσματα.
Αλλά και η επίφαση της ανάγκης για επιλογή νέων προσοντούχων είναι λάθος γιατί αυτή είναι αναγκαία και βρίσκει εφαρμογή μόνο σε διαρκώς μεταβαλλόμενα επιχειρηματικά περιβάλλοντα όπου η γνώση απαξιώνεται γρήγορα και είναι αναγκαία η καινοτομία. Όμως για τους Δημόσιους Οργανισμούς που υπηρετούν το Δημόσιο Συμφέρον, είναι αναγκαία η προσκόλληση στους τύπους τους νόμους και τους κανονισμούς. Συνθήκες στις οποίες η μακρόχρονη εμπειρία είναι ανεκτίμητο περιουσιακό στοιχείο γνώσεων για τον οργανισμό.
Άραγε τώρα ποιο θα είναι το κίνητρο για τον δημόσιο υπάλληλο ώστε να εργασθεί παραγωγικά, να επιμορφωθεί, ή να αναλάβει πρωτοβουλίες; Πως θα παρακινηθούν οι εργαζόμενοι να αναλάβουν ευθύνες, να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, να επιδιώκουν τη συνεχή μάθηση και την προσωπική τους ανάπτυξη, όταν δεν θάχουν καμία απολύτως προοπτική ανέλιξης στην ιεραρχία;
Η πρότασή μου. Να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή ο ν. 3839/2010 στο σύνολό του, με την εξής βελτίωση. Να αφαιρεθεί η μοριοδότηση από την προηγούμενη άσκησης Διοίκησης που δίνει μέχρι 380 μόρια σαν προίκα στους κάθε λογής ανεπαρκείς και ανίκανους (με ελάχιστες εξαιρέσεις), εκλεκτούς των κομματικών γραφείων, που διαχρονικά καταδυναστεύουν την ιεραρχία στο Ελληνικό Δημόσιο.
Κύριοι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της διαβούλευσης. Ασφαλώς πρόκειται για προσπάθεια νομιμοποίησης της εκτροπής από τα Δημοκρατικά ιδεώδη και τα χρηστά ήθη στη Δημόσια Διοίκηση. Το συγκεκριμένο είναι δημιούργημα παλαιοκομματικών διεργασιών και προσπάθεια διαμοίρασης των ιματίων της Δημόσιας Διοίκησης. Αν πραγματικά είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας, τότε υπενθυμίζω ότι η ιστορία καταγράφει ονόματα, έργα και αποτελέσματα. Αλλά και η επίφαση της ανάγκης για επιλογή νέων προσοντούχων είναι λάθος γιατί αυτή είναι αναγκαία και βρίσκει εφαρμογή μόνο σε διαρκώς μεταβαλλόμενα επιχειρηματικά περιβάλλοντα όπου η γνώση απαξιώνεται γρήγορα και είναι αναγκαία η καινοτομία. Όμως για τους Δημόσιους Οργανισμούς που υπηρετούν το Δημόσιο Συμφέρον, είναι αναγκαία η προσκόλληση στους τύπους τους νόμους και τους κανονισμούς. Συνθήκες στις οποίες η μακρόχρονη εμπειρία είναι ανεκτίμητο περιουσιακό στοιχείο γνώσεων για τον οργανισμό. Άραγε τώρα ποιο θα είναι το κίνητρο για τον δημόσιο υπάλληλο ώστε να εργασθεί παραγωγικά, να επιμορφωθεί, ή να αναλάβει πρωτοβουλίες; Πως θα παρακινηθούν οι εργαζόμενοι να αναλάβουν ευθύνες, να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, να επιδιώκουν τη συνεχή μάθηση και την προσωπική τους ανάπτυξη, όταν δεν θάχουν καμία απολύτως προοπτική ανέλιξης στην ιεραρχία; Η πρότασή μου. Να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή ο ν. 3839/2010 στο σύνολό του, με την εξής βελτίωση. Να αφαιρεθεί η μοριοδότηση από την προηγούμενη άσκησης Διοίκησης που δίνει μέχρι 380 μόρια σαν προίκα στους κάθε λογής ανεπαρκείς και ανίκανους (με ελάχιστες εξαιρέσεις), εκλεκτούς των κομματικών γραφείων, που διαχρονικά καταδυναστεύουν την ιεραρχία στο Ελληνικό Δημόσιο.