Επειδή είναι γόνιμη η ανταλλαγή απόψεων προτείνω να αλλάξετε την ονομασία του σχέδιου νόμου ''Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε '' Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτης ''
Ψηφιοποιήστε όλες τις αιτήσεις, αφού απλοποιήσετε τις διαδικασίες και καταργήσετε αρκετές. Ο πολίτης, συνιστώ να έχει εύκολη πρόσβαση σε Φορείς του Δημοσίου: Δήμους, Υπουργεία, ΔΟΥ, Νοσοκομεία, Ασφαλιστικά Ταμεία, κα. Αφού εισέλθει με την Ψηφιακή του Ταυτότητα στην Ψηφιακή Πλατφόρμα Ανταλλαγής Εγγράφων και γίνει Ταυτοποίηση Στοιχείων, να μπορεί να καταθέτει και να λαμβάνει έγγραφα, με μέριμνα την Ιδιωτικότητα, την Εμπιστευτικότητα, την Ακεραιότητα Δεδομένων και την Αυθεντικοποίηση. Αν λειτουργούν οι ΤΠΕ, και ανταλάσσουν έγγραφα, τότε θα μπορεί και ο πολίτης, αφού μπροστά στην οθόνη του ( αφής ή και με πληκτρολόγιο) θα μπορεί να επικοινωνεί με εύκολη προσβαση με τους παραπάνω φορείς που ανέφερα. Αλλά είναι έτοιμοι οι φορείς; Εγώ εργάζομαι στο Δήμο Κω και με τον Καλλικράτη είναι οργανωμένος παρόλα τα προβληματά του. Δεν διαθέτει όμως Ψηφιακή Πλατφόρμα Ανταλλαγής Εγγράφων. Προτείνω, αφού προετοιμαστούν οι Φορείς να μπορέσει ο πολίτης να αποκτήσει πρόσβαση και εξυπηρέτηση κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Ευχαριστώ για την ηλεκτρονικό χρόνο σας και για την ευκαιρία που μπου δώσατε να καταθέσω την γνώμη μου.
Βασίλης Πης
Επειδή είναι γόνιμη η ανταλλαγή απόψεων προτείνω να αλλάξετε την ονομασία του σχέδιου νόμου ''Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε '' Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτης '' Ψηφιοποιήστε όλες τις αιτήσεις, αφού απλοποιήσετε τις διαδικασίες και καταργήσετε αρκετές. Ο πολίτης, συνιστώ να έχει εύκολη πρόσβαση σε Φορείς του Δημοσίου: Δήμους, Υπουργεία, ΔΟΥ, Νοσοκομεία, Ασφαλιστικά Ταμεία, κα. Αφού εισέλθει με την Ψηφιακή του Ταυτότητα στην Ψηφιακή Πλατφόρμα Ανταλλαγής Εγγράφων και γίνει Ταυτοποίηση Στοιχείων, να μπορεί να καταθέτει και να λαμβάνει έγγραφα, με μέριμνα την Ιδιωτικότητα, την Εμπιστευτικότητα, την Ακεραιότητα Δεδομένων και την Αυθεντικοποίηση. Αν λειτουργούν οι ΤΠΕ, και ανταλάσσουν έγγραφα, τότε θα μπορεί και ο πολίτης, αφού μπροστά στην οθόνη του ( αφής ή και με πληκτρολόγιο) θα μπορεί να επικοινωνεί με εύκολη προσβαση με τους παραπάνω φορείς που ανέφερα. Αλλά είναι έτοιμοι οι φορείς; Εγώ εργάζομαι στο Δήμο Κω και με τον Καλλικράτη είναι οργανωμένος παρόλα τα προβληματά του. Δεν διαθέτει όμως Ψηφιακή Πλατφόρμα Ανταλλαγής Εγγράφων. Προτείνω, αφού προετοιμαστούν οι Φορείς να μπορέσει ο πολίτης να αποκτήσει πρόσβαση και εξυπηρέτηση κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Ευχαριστώ για την ηλεκτρονικό χρόνο σας και για την ευκαιρία που μπου δώσατε να καταθέσω την γνώμη μου. Βασίλης Πης