Η ισχύουσα παράγραφος 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007),που θεσπίζει τους κανόνες για την αναπλήρωση θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας στη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση, δεν πρέπει να τροποποιηθεί γιατί εμπεριέχει δικλείδες ασφαλείας και για αυτό και έχει παραβιαστεί πολλές φορές στο όνομα των «δικών μας παιδιών».
Η αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007), με τη μορφή που προτείνεται στο παρόν σχέδιο νόμου, για τη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου μας φέρνει πολλά βήματα πίσω (κομματικά κριτήρια και προώθηση υμετέρων), γιατί στερείται παντελώς δικλείδων ασφαλείας για την επιλογή του Αναπληρωτή Προϊσταμένου αφού προτείνει «σχετικά καθήκοντα μπορεί να ανατίθενται προσωρινά με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ή του αρμόδιου οργάνου διοίκησης σε προϊστάμενο οργανικής μονάδας του ίδιου ή κατώτερου επιπέδου ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου.¨ Οσοι έχουν σχέση με τη Δημόσια διοίκηση γνωρίζουν πολύ καλά ότι : 1)η θέση του Αναπληρωτή Προϊσταμένου δεν είναι καθόλου προσωρινή, με όλα τα οφέλη που τη συνοδεύουν, 2)οι κρίσεις αποφεύγονται ειδικότερα όταν πρόκειται για μόρια όπως έγινε με τη μη εφαρμογή του Ν.3839/2010 (όπου δεν έγιναν καθόλου κρίσεις ή έγιναν εν μέρει).
Η ισχύουσα παράγραφος 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007),που θεσπίζει τους κανόνες για την αναπλήρωση θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας στη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση, δεν πρέπει να τροποποιηθεί γιατί εμπεριέχει δικλείδες ασφαλείας και για αυτό και έχει παραβιαστεί πολλές φορές στο όνομα των «δικών μας παιδιών». Η αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007), με τη μορφή που προτείνεται στο παρόν σχέδιο νόμου, για τη περίπτωση που κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου μας φέρνει πολλά βήματα πίσω (κομματικά κριτήρια και προώθηση υμετέρων), γιατί στερείται παντελώς δικλείδων ασφαλείας για την επιλογή του Αναπληρωτή Προϊσταμένου αφού προτείνει «σχετικά καθήκοντα μπορεί να ανατίθενται προσωρινά με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ή του αρμόδιου οργάνου διοίκησης σε προϊστάμενο οργανικής μονάδας του ίδιου ή κατώτερου επιπέδου ή σε οποιονδήποτε άλλο υπάλληλο του οικείου φορέα, εφόσον διαθέτει τα νόμιμα τυπικά προσόντα για την επιλογή σε θέση προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου.¨ Οσοι έχουν σχέση με τη Δημόσια διοίκηση γνωρίζουν πολύ καλά ότι : 1)η θέση του Αναπληρωτή Προϊσταμένου δεν είναι καθόλου προσωρινή, με όλα τα οφέλη που τη συνοδεύουν, 2)οι κρίσεις αποφεύγονται ειδικότερα όταν πρόκειται για μόρια όπως έγινε με τη μη εφαρμογή του Ν.3839/2010 (όπου δεν έγιναν καθόλου κρίσεις ή έγιναν εν μέρει).