επειδή πάλι θα γίνει "μπάχαλο" στις αρμόδιες υπηρεσίες είναι ευκαιρία να διορθώσετε τα κακώς κείμενα , όσον αφορά στους υπαλλήλους Δημοτικών Επιχειρήσεων που μεταφέρθηκαν στους ΟΤΑ λόγω λύσης της Δημ. Επιχείρησης ή επειδή κρίθηκαν ως πλεονάζον προσωπικό κατά την συγχώνευση Δημ. Επιχ/σεων και το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν τους αναγνωρίζει την προυπηρεσία για το εφάπαξ.....
Πρόσφατα έχει υποβληθεί και σχετική ερώτηση στην Βουλή στης οποίας το κείμενο αναφέρεται :
"Σύμφωνα με καταγγελίες, το Ελεγκτικό Συνέδριο, δια της Υπηρεσίας Επιτρόπου δε θεωρεί χρηματικά εντάλματα πληρωμής που εκδίδονται από Δήμους και αφορούν την καταβολή αποζημίωσης λόγω συνταξιοδότησης, σύμφωνα με το άρθρο 204 του ν. 3584/2007, σε πρώην υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Υποστηρίζεται ότι για τους υπαλλήλους οι οποίοι είχαν μεταφερθεί στους Δήμους ως πλεονάζον προσωπικό από δημοτικές επιχειρήσεις, συνυπολογίζεται παρανόμως η προϋπηρεσία τους στις δημοτικές επιχειρήσεις για τον καθορισμό του ποσού της αποζημίωσης, αφού η προϋπηρεσία αυτή, αφορά, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 269 του ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α), στη μισθολογική εξέλιξη του μεταφερόμενου προσωπικού, η αποζημίωση, όμως, λόγω συνταξιοδότησης του άρθρου 204 παρ. 3 του ν.3584/2007 δεν έχει χαρακτήρα μισθού και δε συναρτάται κατά συνέπεια με τη μισθολογική κατάσταση και εξέλιξη του προσωπικού αυτού."
Επίσης είναι μια ευκαιρία ο νέος νόμος να αποσαφηνίσει γενικώς τα κενά που αφήνει ο νόμος στην αναγνώριση προυπηρεσίας. Για παράδειγμα όταν ένας δημόσιος ή δημοτικός φορέας προκυρήσσει μια θέση εργασίας που ως προαπαιτούμενο βάζει χ χρόνο προυπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση ή ζητά εμπειρία που αποδεικνύεται με ένσημα σε συγκεκριμένο αντικείμενο, πώς είναι δυνατόν μετά στην κατάταξη του εν λόγω εργαζόμενου να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία αυτή με αιτιολογικό ότι διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα ; Ακόμη και στον 4024/11 δύο χρόνια μετά είναι σε εκκρεμότητα η ΚΥΑ που θα αναγνώριζε μεχρι 7 έτη απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα.
Επιτέλους αφού νομοθετείτε κάντε πράξη το περιεχόμενο του νόμου αλλιώς μην περιλαμβάνεται καθόλου τα σχετικά εδάφια.
Τα ίδια αναλογικά κάνατε και με την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων για τις κρίσεις των Προισταμένων, Διευθυντών κλπ. Τα σχετικά άρθρα του 4024/11 δεν εφαρμόζονται , με αποτέλεσμα τόσο στα Υπουργεία όσο και στους ΟΤΑ οι προιστάμενοι να είναι με ορισμό από Υπουργούς, Γεν. Γραμματείς και Δημάρχους, με συνέπεια να έρχεται το Ελεγκτικό Συνέδριο να αμφισβητεί την νόμιμη καταβολή των επιδομάτων θέσης ευθύνης και να έρχεται ο νομοθέτης να "διορθώσει" το πρόβλημα με ειδική τροποποίηση ώστε αναδρομικά να ισχύει ότι καλώς καταβλήθηκαν, παρά το ότι ό νόμος προβλέπει μόνο 1 μήνα αναπλήρωσης της θέσης ευθύνης.
Μια λοιπόν που ετοιμάσατε ένα νέο νόμο για την Οργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης, αποσαφηνίστε τα κενά και βάλτε και καμιά ρήτρα για την περίπτωση μη εφαρμογής του νέου νόμου, για να μην μείνει και αυτός στο "ράφι" επειδή δεν θα εφαρμοστεί. Αλλιώς τζάμπα κόπος...... και θα συνεχίσει να κάνει ο καθένας ότι "θέλει" περιμένοντας τις ερμηνευτικές εγκυκλίους (οι οποίες πάλι δεν εφαρμόζονται πλήρως από τους φορείς και αμφισβητούνται αφού δεν αποτελούν ..νόμο)
Οι ασάφειες και οι εκκρεμότητες που ποτέ δεν τελειώνουν δημιουργούν πολύ μεγάλο κόστος και επιβαρύνσεις και στην Διοίκηση και στην Δικαιοσύνη.
επειδή πάλι θα γίνει "μπάχαλο" στις αρμόδιες υπηρεσίες είναι ευκαιρία να διορθώσετε τα κακώς κείμενα , όσον αφορά στους υπαλλήλους Δημοτικών Επιχειρήσεων που μεταφέρθηκαν στους ΟΤΑ λόγω λύσης της Δημ. Επιχείρησης ή επειδή κρίθηκαν ως πλεονάζον προσωπικό κατά την συγχώνευση Δημ. Επιχ/σεων και το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν τους αναγνωρίζει την προυπηρεσία για το εφάπαξ..... Πρόσφατα έχει υποβληθεί και σχετική ερώτηση στην Βουλή στης οποίας το κείμενο αναφέρεται : "Σύμφωνα με καταγγελίες, το Ελεγκτικό Συνέδριο, δια της Υπηρεσίας Επιτρόπου δε θεωρεί χρηματικά εντάλματα πληρωμής που εκδίδονται από Δήμους και αφορούν την καταβολή αποζημίωσης λόγω συνταξιοδότησης, σύμφωνα με το άρθρο 204 του ν. 3584/2007, σε πρώην υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Υποστηρίζεται ότι για τους υπαλλήλους οι οποίοι είχαν μεταφερθεί στους Δήμους ως πλεονάζον προσωπικό από δημοτικές επιχειρήσεις, συνυπολογίζεται παρανόμως η προϋπηρεσία τους στις δημοτικές επιχειρήσεις για τον καθορισμό του ποσού της αποζημίωσης, αφού η προϋπηρεσία αυτή, αφορά, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 269 του ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α), στη μισθολογική εξέλιξη του μεταφερόμενου προσωπικού, η αποζημίωση, όμως, λόγω συνταξιοδότησης του άρθρου 204 παρ. 3 του ν.3584/2007 δεν έχει χαρακτήρα μισθού και δε συναρτάται κατά συνέπεια με τη μισθολογική κατάσταση και εξέλιξη του προσωπικού αυτού." Επίσης είναι μια ευκαιρία ο νέος νόμος να αποσαφηνίσει γενικώς τα κενά που αφήνει ο νόμος στην αναγνώριση προυπηρεσίας. Για παράδειγμα όταν ένας δημόσιος ή δημοτικός φορέας προκυρήσσει μια θέση εργασίας που ως προαπαιτούμενο βάζει χ χρόνο προυπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση ή ζητά εμπειρία που αποδεικνύεται με ένσημα σε συγκεκριμένο αντικείμενο, πώς είναι δυνατόν μετά στην κατάταξη του εν λόγω εργαζόμενου να μην αναγνωρίζεται η προυπηρεσία αυτή με αιτιολογικό ότι διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα ; Ακόμη και στον 4024/11 δύο χρόνια μετά είναι σε εκκρεμότητα η ΚΥΑ που θα αναγνώριζε μεχρι 7 έτη απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα. Επιτέλους αφού νομοθετείτε κάντε πράξη το περιεχόμενο του νόμου αλλιώς μην περιλαμβάνεται καθόλου τα σχετικά εδάφια. Τα ίδια αναλογικά κάνατε και με την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων για τις κρίσεις των Προισταμένων, Διευθυντών κλπ. Τα σχετικά άρθρα του 4024/11 δεν εφαρμόζονται , με αποτέλεσμα τόσο στα Υπουργεία όσο και στους ΟΤΑ οι προιστάμενοι να είναι με ορισμό από Υπουργούς, Γεν. Γραμματείς και Δημάρχους, με συνέπεια να έρχεται το Ελεγκτικό Συνέδριο να αμφισβητεί την νόμιμη καταβολή των επιδομάτων θέσης ευθύνης και να έρχεται ο νομοθέτης να "διορθώσει" το πρόβλημα με ειδική τροποποίηση ώστε αναδρομικά να ισχύει ότι καλώς καταβλήθηκαν, παρά το ότι ό νόμος προβλέπει μόνο 1 μήνα αναπλήρωσης της θέσης ευθύνης. Μια λοιπόν που ετοιμάσατε ένα νέο νόμο για την Οργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης, αποσαφηνίστε τα κενά και βάλτε και καμιά ρήτρα για την περίπτωση μη εφαρμογής του νέου νόμου, για να μην μείνει και αυτός στο "ράφι" επειδή δεν θα εφαρμοστεί. Αλλιώς τζάμπα κόπος...... και θα συνεχίσει να κάνει ο καθένας ότι "θέλει" περιμένοντας τις ερμηνευτικές εγκυκλίους (οι οποίες πάλι δεν εφαρμόζονται πλήρως από τους φορείς και αμφισβητούνται αφού δεν αποτελούν ..νόμο) Οι ασάφειες και οι εκκρεμότητες που ποτέ δεν τελειώνουν δημιουργούν πολύ μεγάλο κόστος και επιβαρύνσεις και στην Διοίκηση και στην Δικαιοσύνη.