Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 6 στη "Αρχή αποσπώνται ως Επιθεωρητές 160 μόνιμοι ή με σχέση ΙΔΑΧ υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ α) του Δημοσίου, β) των Ανεξάρτητων Αρχών γ) των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και δ) των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού, με πραγματική υπηρεσία τουλάχιστον δέκα (10) ετών ή αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τριετή τουλάχιστον πραγματική υπηρεσία μετά την αποφοίτησή τους, οι οποίοι έχουν διακριθεί για την επαγγελματική τους κατάρτιση".
Η παραπάνω στελέχωση είναι το λιγότερο μυωπική και κοντόφθαλμη, αν όχι κάτι άλλο. Τι γίνεται με τους επιστήμονες που έχουν διδακτορικό. Υπάρχουν νέοι δημόσιοι υπάλληλοι με 3, 4 ή 5 πραγματικά χρόνια προϋπηρεσίας με διακρίσεις στην επαγγελματική τους κατάρτιση και οι οποίοι είναι διδάκτορες. Μάλιστα, το διδακτορικό τους μπορεί να το έχουν τελειώσει και στη χώρα μας με διάρκεια minimum 4 έτη. Τους επιστήμονες αυτούς τους πετάμε έξω; Ποια είναι η αξιοκρατία. Γίνεται λόγος για απόφοιτους της σχολής Εθνικής Σχολής η οποία διαρκεί 2 έτη; Τι γίνεται με τους διδάκτορες στους οποίους ο Έλληνας φορολογούμενος επένδυσε για τουλάχιστον 4 έτη τον καθένα και οι οποίοι είναι αποδεδειγμένα επιστήμονες.
Θα πρότεινα λοιπόν, πέρα από τη δυνατότητα που δίνεται σε προσωπικό με εμπειρία μεγαλύτερη των 10 ετών και πέρα από τους απόφοιτους της Εθνικής Σχολής με εμπειρία 3 έτη να αξιοποιηθούν και οι νέοι πραγματικοί επιστήμονες στους οποίους έχει επενδύσει ο ελληνικός λαός.
Απλοί υπάλληλοι με μεγάλη εμπειρία και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής δεν είναι επιστήμονες με νέες ιδέες που θα μπορούσαν να δώσουν νέα αντικειμενική και αξιοκρατική πνοή στο νέο οργανισμό που πάει να φτιαχτεί, αλλά είναι υλικά του ίδιου του συστήματος του δημοσίου των τελευταίων 30 ετών.
Κ. Υπουργέ αποφασίστε, θέλετε κλειστή κλίκα ανθρώπων μη επιστημόνων για το νέο οργανισμό ή θέλετε έναν οργανισμό που θα δεχθεί στους κόλπους του και νέα υλικά/πραγματικούς επιστήμονες, όπως οι λιγοστοί διδάκτορες που υπηρετούν τα τελευταία χρόνια με όλο τους το είναι το Ελληνικό Δημόσιο (αφού, η πλειοψηφία των διδακτόρων υπηρετεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση);
Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 6 στη "Αρχή αποσπώνται ως Επιθεωρητές 160 μόνιμοι ή με σχέση ΙΔΑΧ υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ α) του Δημοσίου, β) των Ανεξάρτητων Αρχών γ) των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και δ) των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού, με πραγματική υπηρεσία τουλάχιστον δέκα (10) ετών ή αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τριετή τουλάχιστον πραγματική υπηρεσία μετά την αποφοίτησή τους, οι οποίοι έχουν διακριθεί για την επαγγελματική τους κατάρτιση". Η παραπάνω στελέχωση είναι το λιγότερο μυωπική και κοντόφθαλμη, αν όχι κάτι άλλο. Τι γίνεται με τους επιστήμονες που έχουν διδακτορικό. Υπάρχουν νέοι δημόσιοι υπάλληλοι με 3, 4 ή 5 πραγματικά χρόνια προϋπηρεσίας με διακρίσεις στην επαγγελματική τους κατάρτιση και οι οποίοι είναι διδάκτορες. Μάλιστα, το διδακτορικό τους μπορεί να το έχουν τελειώσει και στη χώρα μας με διάρκεια minimum 4 έτη. Τους επιστήμονες αυτούς τους πετάμε έξω; Ποια είναι η αξιοκρατία. Γίνεται λόγος για απόφοιτους της σχολής Εθνικής Σχολής η οποία διαρκεί 2 έτη; Τι γίνεται με τους διδάκτορες στους οποίους ο Έλληνας φορολογούμενος επένδυσε για τουλάχιστον 4 έτη τον καθένα και οι οποίοι είναι αποδεδειγμένα επιστήμονες. Θα πρότεινα λοιπόν, πέρα από τη δυνατότητα που δίνεται σε προσωπικό με εμπειρία μεγαλύτερη των 10 ετών και πέρα από τους απόφοιτους της Εθνικής Σχολής με εμπειρία 3 έτη να αξιοποιηθούν και οι νέοι πραγματικοί επιστήμονες στους οποίους έχει επενδύσει ο ελληνικός λαός. Απλοί υπάλληλοι με μεγάλη εμπειρία και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής δεν είναι επιστήμονες με νέες ιδέες που θα μπορούσαν να δώσουν νέα αντικειμενική και αξιοκρατική πνοή στο νέο οργανισμό που πάει να φτιαχτεί, αλλά είναι υλικά του ίδιου του συστήματος του δημοσίου των τελευταίων 30 ετών. Κ. Υπουργέ αποφασίστε, θέλετε κλειστή κλίκα ανθρώπων μη επιστημόνων για το νέο οργανισμό ή θέλετε έναν οργανισμό που θα δεχθεί στους κόλπους του και νέα υλικά/πραγματικούς επιστήμονες, όπως οι λιγοστοί διδάκτορες που υπηρετούν τα τελευταία χρόνια με όλο τους το είναι το Ελληνικό Δημόσιο (αφού, η πλειοψηφία των διδακτόρων υπηρετεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση);