Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 «Μεταβατικές διατάξεις» του Σχεδίου Νόμου, «Το πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου με απόσπαση στο Γραφείο του ΓΕΔΔ και στο ΣΕΕΔΔ αποσπάται αυτοδίκαια στην Αρχή που ιδρύεται με τον παρόντα νόμο για το υπόλοιπο της θητείας του…». Όσον αφορά στο διοικητικό προσωπικό, σχετική πρόβλεψη υπάρχει μόνο για τους υπαλλήλους του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ. (παρ. 3 του ίδιου άρθρου). Όμως, τόσο στο γραφείο του ΓΕΔΔ, όσο και στο ΣΕΕΔΔ υπηρετεί σημαντικός αριθμός διοικητικών υπαλλήλων που δεν προέρχονται από το Υ.Δ.Μ. & Η.Δ. αλλά από άλλους φορείς. Οι εν λόγω υπάλληλοι, όπως και οι υπάλληλοι του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ., λόγω της εμπειρίας και των δεξιοτήτων που έχουν αποκτήσει από την υπηρεσία τους στους υφιστάμενους θεσμούς, θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην ομαλή μετάβαση στη νέα Αρχή, μεταφέροντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, προκειμένου, χωρίς καμία σπατάλη χρόνου, η νέα Αρχή να λειτουργήσει αποτελεσματικά από την έναρξη της λειτουργίας της. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο Περιφερειακό Γραφείο του ΣΕΕΔΔ στη Θεσσαλονίκη δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ., αλλά μόνο υπάλληλοι που προέρχονται από άλλους φορείς. Για το λόγο αυτό προτείνεται να προστεθεί στην παρ. 2 του άρθρου 10 περίπτωση (γ), η οποία προφανώς εκ παραδρομής δεν συμπεριλήφθηκε στο σχέδιο που τέθηκε σε διαβούλευση, ως εξής:
«γ. Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Γραφείου του ΓΕΔΔ και της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης οι οποίοι κατανέμονται με απόφαση του ΓΕΔΔ στη Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης και στους τομείς δράσης της Αρχής».
Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 «Μεταβατικές διατάξεις» του Σχεδίου Νόμου, «Το πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου με απόσπαση στο Γραφείο του ΓΕΔΔ και στο ΣΕΕΔΔ αποσπάται αυτοδίκαια στην Αρχή που ιδρύεται με τον παρόντα νόμο για το υπόλοιπο της θητείας του…». Όσον αφορά στο διοικητικό προσωπικό, σχετική πρόβλεψη υπάρχει μόνο για τους υπαλλήλους του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ. (παρ. 3 του ίδιου άρθρου). Όμως, τόσο στο γραφείο του ΓΕΔΔ, όσο και στο ΣΕΕΔΔ υπηρετεί σημαντικός αριθμός διοικητικών υπαλλήλων που δεν προέρχονται από το Υ.Δ.Μ. & Η.Δ. αλλά από άλλους φορείς. Οι εν λόγω υπάλληλοι, όπως και οι υπάλληλοι του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ., λόγω της εμπειρίας και των δεξιοτήτων που έχουν αποκτήσει από την υπηρεσία τους στους υφιστάμενους θεσμούς, θα συμβάλλουν αποφασιστικά στην ομαλή μετάβαση στη νέα Αρχή, μεταφέροντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, προκειμένου, χωρίς καμία σπατάλη χρόνου, η νέα Αρχή να λειτουργήσει αποτελεσματικά από την έναρξη της λειτουργίας της. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο Περιφερειακό Γραφείο του ΣΕΕΔΔ στη Θεσσαλονίκη δεν υπηρετεί κανένας υπάλληλος του Υ.Δ.Μ. & Η.Δ., αλλά μόνο υπάλληλοι που προέρχονται από άλλους φορείς. Για το λόγο αυτό προτείνεται να προστεθεί στην παρ. 2 του άρθρου 10 περίπτωση (γ), η οποία προφανώς εκ παραδρομής δεν συμπεριλήφθηκε στο σχέδιο που τέθηκε σε διαβούλευση, ως εξής: «γ. Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Γραφείου του ΓΕΔΔ και της Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης οι οποίοι κατανέμονται με απόφαση του ΓΕΔΔ στη Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης και στους τομείς δράσης της Αρχής».