Θα μ' ενδιέφερε πολύ να μάθω πώς ο νομοθέτης αντιλαμβάνεται την πολυσυζητημένη προώθηση από την κυβέρνηση αυτή (αλλά και από την προηγούμενη, που το είχε χρησιμοποιήσει και στο όνομα του Υπουργείου) της διά βίου μάθησης;;;;;;;;;;;
Το χειμερινό εξάμηνο σε όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα έχει στην καλύτερη περίπτωση 7 μαθήματα και άλλα τόσα το εαρινό, δηλαδή 14 εξεταστικές ημέρες. Κι αν κοπεί κανείς σε 3-4 μαθήματα, ορίστε πώς φτάνουμε στις 20 ημέρες εξετάσεων του προηγούμενου νομοθέτη!!
Γιατί λοιπόν να μειωθούν οι μέρες;; Είναι γνωστό ότι πολλοί ΔΥ κάνουν δεύτερο πτυχίο με κατατακτήριες (είπαμε, στο πλαίσιο της Διά βίου μάθησης...) και ότι η Διαμαντοπούλου έκοψε τόσο το πάσο όσο και τα δωρεάν συγγράμματα από τους φοιτητές αυτούς. Τώρα κόβονται και οι μέρες των εξετάσεων;;;;
Είναι τελικά έγκλημα να σπουδάζει κανείς;;; Τι επιδιώκεται (και -ε) με όλες αυτές τις αυστηρότητες;;;
Θα μ' ενδιέφερε πολύ να μάθω πώς ο νομοθέτης αντιλαμβάνεται την πολυσυζητημένη προώθηση από την κυβέρνηση αυτή (αλλά και από την προηγούμενη, που το είχε χρησιμοποιήσει και στο όνομα του Υπουργείου) της διά βίου μάθησης;;;;;;;;;;; Το χειμερινό εξάμηνο σε όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα έχει στην καλύτερη περίπτωση 7 μαθήματα και άλλα τόσα το εαρινό, δηλαδή 14 εξεταστικές ημέρες. Κι αν κοπεί κανείς σε 3-4 μαθήματα, ορίστε πώς φτάνουμε στις 20 ημέρες εξετάσεων του προηγούμενου νομοθέτη!! Γιατί λοιπόν να μειωθούν οι μέρες;; Είναι γνωστό ότι πολλοί ΔΥ κάνουν δεύτερο πτυχίο με κατατακτήριες (είπαμε, στο πλαίσιο της Διά βίου μάθησης...) και ότι η Διαμαντοπούλου έκοψε τόσο το πάσο όσο και τα δωρεάν συγγράμματα από τους φοιτητές αυτούς. Τώρα κόβονται και οι μέρες των εξετάσεων;;;; Είναι τελικά έγκλημα να σπουδάζει κανείς;;; Τι επιδιώκεται (και -ε) με όλες αυτές τις αυστηρότητες;;;