Θα σας παρακαλούσα να σκεφτείτε ξανά σοβαρά τον περιορισμό που προτείνετε στις ημέρες άδειας. Σκεφτείτε ότι μιλάτε για εργαζόμενους, που προσπαθούν να βελτιώσουν και εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους, αποκλειστικά με θυσία του ελεύθερου χρόνου τους και ενίοτε και με χρηματικό κόστος σημαντικό (δίδακτρα, μετακινήσεις κλπ.). Η μόνη βοήθεια που τους παρέχεται από την υπηρεσία τους είναι αυτή η άδεια. Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως με τέτοιες ρυθμίσεις νομίζετε πως προωθείτε την περιβόητη "δια βίου μάθηση". Τι είδους (αντι)κίνητρο δίνετε στους εργαζόμενους να επιδιώξουν αναβάθμιση των γνωστικών τους δεξιοτήτων;
Προσωπικά και οδεύοντας στο προτελευταίο έτος σπουδών έκανα χρήση μόνο 4 ημερών κάθε χρόνο, οι υπόλοιπες ήταν από την κανονική μου άδεια, δηλαδή καμία κατάχρηση (όχι πως όσοι κάνανε χρήση παραπάνω ημερών κάνανε κατάχρηση, απλά εγώ λόγω της φύσης των σπουδών δε χρειάστηκα παραπάνω, σεβόμενος και τις ανάγκες της υπηρεσίας μου). Το κέρδος για την υπηρεσία μου είναι ότι θα έχει έναν υπάλληλο με (χρυσοπληρωμένο-σε κόπο, χρήμα, ελεύθερο χρόνο) έξτρα πτυχίο πληροφορικής, τον οποίο μπορεί φυσικά να εκμεταλλευθεί αναλόγως.
Νομίζω όμως ότι τελικά το επιδιωκόμενο με αυτή τη ρύθμιση είναι η αποτροπή των εργαζομένων από τη σκέψη για σπουδές. Μας θέλετε καθηλωμένους και παγιδευμένους, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω εξέλιξης και βελτίωσης.
Είναι έτσι αγαπητέ κύριε Μητσοτάκη ή όχι;
Η πρότασή μου φυσικά είναι να αφήσετε αμετάβλητο τον αριθμό των ημερών. Αν όντως θέλετε να σας πιστέψουμε όταν τιατυμπανίζετε πως στηρίζετε την ποιοτική αναβάθμιση του προσωπικού.
Θα σας παρακαλούσα να σκεφτείτε ξανά σοβαρά τον περιορισμό που προτείνετε στις ημέρες άδειας. Σκεφτείτε ότι μιλάτε για εργαζόμενους, που προσπαθούν να βελτιώσουν και εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους, αποκλειστικά με θυσία του ελεύθερου χρόνου τους και ενίοτε και με χρηματικό κόστος σημαντικό (δίδακτρα, μετακινήσεις κλπ.). Η μόνη βοήθεια που τους παρέχεται από την υπηρεσία τους είναι αυτή η άδεια. Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως με τέτοιες ρυθμίσεις νομίζετε πως προωθείτε την περιβόητη "δια βίου μάθηση". Τι είδους (αντι)κίνητρο δίνετε στους εργαζόμενους να επιδιώξουν αναβάθμιση των γνωστικών τους δεξιοτήτων; Προσωπικά και οδεύοντας στο προτελευταίο έτος σπουδών έκανα χρήση μόνο 4 ημερών κάθε χρόνο, οι υπόλοιπες ήταν από την κανονική μου άδεια, δηλαδή καμία κατάχρηση (όχι πως όσοι κάνανε χρήση παραπάνω ημερών κάνανε κατάχρηση, απλά εγώ λόγω της φύσης των σπουδών δε χρειάστηκα παραπάνω, σεβόμενος και τις ανάγκες της υπηρεσίας μου). Το κέρδος για την υπηρεσία μου είναι ότι θα έχει έναν υπάλληλο με (χρυσοπληρωμένο-σε κόπο, χρήμα, ελεύθερο χρόνο) έξτρα πτυχίο πληροφορικής, τον οποίο μπορεί φυσικά να εκμεταλλευθεί αναλόγως. Νομίζω όμως ότι τελικά το επιδιωκόμενο με αυτή τη ρύθμιση είναι η αποτροπή των εργαζομένων από τη σκέψη για σπουδές. Μας θέλετε καθηλωμένους και παγιδευμένους, χωρίς δυνατότητα περαιτέρω εξέλιξης και βελτίωσης. Είναι έτσι αγαπητέ κύριε Μητσοτάκη ή όχι; Η πρότασή μου φυσικά είναι να αφήσετε αμετάβλητο τον αριθμό των ημερών. Αν όντως θέλετε να σας πιστέψουμε όταν τιατυμπανίζετε πως στηρίζετε την ποιοτική αναβάθμιση του προσωπικού.